Niqābninja Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg er enig i at seating er det beste. "PTN-plassen min sier at jeg skal ha pupper ved siden av meg, jeg vil heller sitte der og får jeg problemer, går jeg til crew og får medhold på det." Og tilbudet om hjelp står fortsatt ved lag. Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg stemmer for "skikkelig" seating. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Ta å seat alle... er en del av jobben din som seater. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Er ghost-useren en faktisk bruker eller en tom bugget plass? Snakket med PTN? "cloaked user" var svaret jeg fikk fra dem... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 jaja, da får vi bare voldta vedkommende når vi kommer. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 haha Vi bare står klare ved plassen og raper den som setter seg. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Eg stemmer også for seating. Å legge ut lappar til kvar enkelt kan fungere, men det er også stor sannsynligheit for at det går til helvete. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Row 64, seat 37-72 nå ok. Begynner på row 65, seat 37-72. Det har forøvrig blitt gjort endringer av seatmap for å få kabalen til å gå opp, det endelige seatmapet kommer så snart seatingen er overstått. Endret 29. mars 2010 av Iceman™ Lenke til kommentar
larsere Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Flått Iceman, du er en kjernekar som gidder dette ! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Flått Iceman, du er en kjernekar som gidder dette ! Altså... Jeg tar jo min årlige rundstjeling av utvalgte plasser på rekka som betaling... Såeh... Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Flått Iceman, du er en kjernekar som gidder dette ! Veldig einig! Du gjer ein kjempejobb! Trur ikkje det er alle som hadde gidda å gjort det samme som deg år etter år Lenke til kommentar
pululf Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Wow, bra jobba Iceman. Tror ikke jeg hadde orket å gjøre samme jobben... Og jeg er bra fornøyd med hvor jeg ble seata også! Edit: Er IRCen nede? Endret 29. mars 2010 av pululf Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Row 65, seat 37-72 i boks, bortsett fra et navn jeg pokker ikke finner i lista mi, men det ordner vi. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Konge. Men jeg spør igjen, er hw-rekka på IRC nede? Jeg kommer ikke inn... EDIT: Ser ut til at det er operas IRC klient som ikke vil oppføre seg. Lastet ned mIRC, og det funka fint. Endret 29. mars 2010 av pululf Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Dersom noen vet noe om Martin Floden, Kristoffer Kristiansen eller Jonas Michael Jensen, hadde jeg hatt nytte av å kommunisere med vedkommende, de er på påmeldtlista mi, men jeg finner dem ikke på PTN. Lenke til kommentar
(PiD) EiRiCH Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Christer Haug og Martin Alfsen skulle ha sittet ved siden av oss. Vi er i den sonen som skulle være ferdig seatet. Er dette en midlertidig sak, eller har det skjedd noe feil under påmeldingen? De står heller ikke på seatmappet i førsteposten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå