Gå til innhold

HW-rekka@TG2010 (Det er over nå, sees igjen til neste år =/


Livsviktig!  

98 stemmer

  1. 1. IceTøs eller TøsMan?

  2. 2. BurkaGuri eller TøseBurka?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sitter her med et lite dilemma:

Valget står mellom å faktisk seate alle korrekt så langt det er mulig innen 2200 i kveld (absolutt gjennomførbart, men en helvetes møkkajobb), eller å printe ut et sett med nye navnelapper til bordene, og ninjafisere disse på plass så fort som overhodet mulig onsdag morgen.

 

Problemet med sistnevnte, som er den mest fleksible og effektive løsningen, er at folk er idioter, common sence isn't as common as you think, jeg har for lengst mista troen på menneskeheten osv... Jeg har 139 billetter stående på meg, om vi fjerner de "tomme" ekstraplassene fra beregningen, sitter vi da igjen med ca 130 individer som alle tolker mine beskjeder på sin egen spesielle måte. Noen mailer jeg har i innboksen min peker i den retning at enkelte individer er i stand til å være hellig overbevist om at setningen "velg en kontaktperson for gruppa" betyr "stikk i frysedisken på Kiwi og kjøp 2 liter vaniljeis" (dette er selvfølgelig å sette det litt på spissen, den mer normale tolkningen er "stikk i frysedisken på Rema og kjøp 4 liter sjokoladeis").

 

Jeg heller veldig mot å bruke sistnevnte løsning, mye fordi vi har fått en såkalt "cloaked user" midt i rekka et sted, og vil måtte forhandle med vedkommende om å se til helvete å pelle seg vekk for å ikke bryte opp i en veeeeldig stor gruppe... Vi har forøvrig også litt færre plasser enn vi egentlig burde ha, mye på grunn av folk som har meldt seg på etter at seatingen åpnet, og jeg blir ikke overrasket om enkelte bare har satt meg som seater fordi det hørtes kult ut, uten å gi meg noe videre beskjed om hvem de er.

 

Jeg prøver så godt jeg kan å komme fram til den smidigste løsningen for å få kabalen til å gå opp, men dette er pokker ikke lett.

Lenke til kommentar

Seting, ettersom vi iallefall skal sitte ved en fyr som ikke vet at denne tråden eksisterer, han har aldri vært på TG før, jeg vet ikke hvem han er og han som skulle sitte med han på våres "rekke" på HW-rekka skal ikke dra after all... Så lurer litt på hvordan det kommer til å gå med han om det blir navnlapper.

Lenke til kommentar

Jeg stemmer også for seating. Da slipper vi mye krøll, som nevnt - folk kan være vrange og kreve plassene som står på PTN.

 

Folk er drittsekker, get used to it - seating.

 

Ja. f.eks. oi, denne plassen var jo dårligere en den jeg er seated på, jeg tror jeg går å tar min ordentlige plass!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...