Gå til innhold

HW-rekka@TG2010 (Det er over nå, sees igjen til neste år =/


Livsviktig!  

98 stemmer

  1. 1. IceTøs eller TøsMan?

  2. 2. BurkaGuri eller TøseBurka?



Anbefalte innlegg

Seating kan ikke skje i dag, er for mange som sitter og lurker etter plasser.

 

Vi har mistet en plass, men jeg har opprettet god kommunikasjon med vedkommende, så det skal ordne seg.

 

Seating vil foregå på et inntil videre ukjent tidspunkt rundt soloppgang en dag.

 

Meget forstålig, men er det ikke mulig å få til en avtale med partyticket?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Seating kan ikke skje i dag, er for mange som sitter og lurker etter plasser.

 

Vi har mistet en plass, men jeg har opprettet god kommunikasjon med vedkommende, så det skal ordne seg.

 

Seating vil foregå på et inntil videre ukjent tidspunkt rundt soloppgang en dag.

 

Meget forstålig, men er det ikke mulig å få til en avtale med partyticket?

 

Eller at vi gjør ting internet her at vi lager et seatmap og setter oss på plassene som står på forumet og ignorerer de det som står på bordene. Må bare informere alle om det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Tror det blir for liten tid til at alle får det med seg, desverre :/

 

Jeg tror ikke det er noe problem.

 

Vi trenger bare en som er tidlig i skipet, som kan ta litt ansvar og be folk sette seg på rett plass.

 

 

Men, jeg tror Iceman redder dagen. Visste dere ikke at han er Supermann i forkledning?

Lenke til kommentar

det er ikke noe problem tbh. bare at den som kommer tidlig flytter om på lappene.

Nei. Det er ikke bare å flytte på lappene. En skal ha alle til å gå med på det. Og om en eller annen da ikke er fornøyd med plassen sin, kan vedkommende da gå til crew og si ifra og hele rekka faller sammen som et dårlig bygd korthus. Så jo hvor lite gøy det ble i fjor når noen fant ut at de ikke likte plassen sin og flytta seg til et annet sted. Nå kan alle gjøre det og ha rett til det.

 

Jeg vil ikke at plassen min skal hvile på at ingen av de på rekka får pms. Og selvfølgelig klarer Ice å fikse plassene. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan tvile på det engang. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg får PMS om jeg ikke blir omringet av pene jenter. Fiks!

:p

 

Det kunne vært verre, du kunne sittet ved siden av meg.

 

Du hadde trolig endt opp med varige traumer. :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg får PMS om jeg ikke blir omringet av pene jenter. Fiks!

:p

 

Det kunne vært verre, du kunne sittet ved siden av meg.

 

Du hadde trolig endt opp med varige traumer. :w00t:

 

Hjelp.

 

Slapp av, jeg har allerede snakket med Gaustad mentalinstutisjon. De kommer og henter deg når TG slutter.

Da kommer det menn med hvit frakk, og en fin genser som gjør at du ikke kan bevege deg. Og det beste av alt: Du får ditt eget rom med puter på vegger og gulv.

 

Er ikke det bare helt fantastisk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...