Rudde Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Seating kan ikke skje i dag, er for mange som sitter og lurker etter plasser. Vi har mistet en plass, men jeg har opprettet god kommunikasjon med vedkommende, så det skal ordne seg. Seating vil foregå på et inntil videre ukjent tidspunkt rundt soloppgang en dag. Meget forstålig, men er det ikke mulig å få til en avtale med partyticket? Lenke til kommentar
Akseeel Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 hehe, setter du de som er " lonere" sammen da eller? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Seating kan ikke skje i dag, er for mange som sitter og lurker etter plasser. Vi har mistet en plass, men jeg har opprettet god kommunikasjon med vedkommende, så det skal ordne seg. Seating vil foregå på et inntil videre ukjent tidspunkt rundt soloppgang en dag. Meget forstålig, men er det ikke mulig å få til en avtale med partyticket? Eller at vi gjør ting internet her at vi lager et seatmap og setter oss på plassene som står på forumet og ignorerer de det som står på bordene. Må bare informere alle om det. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Petter, that sounds like a plan Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Tror det blir for liten tid til at alle får det med seg, desverre :/ Lenke til kommentar
Balli Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Tror det blir for liten tid til at alle får det med seg, desverre :/ sende mail ? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Extractum: PM/Mail power? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Tror det blir for liten tid til at alle får det med seg, desverre :/ Jeg tror ikke det er noe problem. Vi trenger bare en som er tidlig i skipet, som kan ta litt ansvar og be folk sette seg på rett plass. Men, jeg tror Iceman redder dagen. Visste dere ikke at han er Supermann i forkledning? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg tror det blir jæææævlig mye surr om vi skal gjøre det på den måten. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 bazukh: Med den innstillingen går alt topp! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Men jeg håper vi blir seated riktig :-) Hvorfor er alle plassen opptatt nå? Var det ikke mange åpene plasser på denne tiden i fjor? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Eyh, om det blir sånn vi gjør det, skal jeg gjøre alt i min makt for å få det til å gå så lite smertefullt som mulig for seg, men jeg tror det kommer til å bli mye surr om vi skal gjøre det på den måten. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 det er ikke noe problem tbh. bare at den som kommer tidlig flytter om på lappene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 det er ikke noe problem tbh. bare at den som kommer tidlig flytter om på lappene. Vi er der temmelig tidlig er vi ikke? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 det er ikke noe problem tbh. bare at den som kommer tidlig flytter om på lappene. Nei. Det er ikke bare å flytte på lappene. En skal ha alle til å gå med på det. Og om en eller annen da ikke er fornøyd med plassen sin, kan vedkommende da gå til crew og si ifra og hele rekka faller sammen som et dårlig bygd korthus. Så jo hvor lite gøy det ble i fjor når noen fant ut at de ikke likte plassen sin og flytta seg til et annet sted. Nå kan alle gjøre det og ha rett til det. Jeg vil ikke at plassen min skal hvile på at ingen av de på rekka får pms. Og selvfølgelig klarer Ice å fikse plassene. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan tvile på det engang. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg får PMS om jeg ikke blir omringet av pene jenter. Fiks! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg får PMS om jeg ikke blir omringet av pene jenter. Fiks! Det kunne vært verre, du kunne sittet ved siden av meg. Du hadde trolig endt opp med varige traumer. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg får PMS om jeg ikke blir omringet av pene jenter. Fiks! Nettopp. "Åååh, ifølge ptn skulle jeg vært omringet av pupper, i steden må jeg sitte her mellom 4 svette og shabby geeks. Jeg sier ifra til crew!" Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg får PMS om jeg ikke blir omringet av pene jenter. Fiks! Det kunne vært verre, du kunne sittet ved siden av meg. Du hadde trolig endt opp med varige traumer. Hjelp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg får PMS om jeg ikke blir omringet av pene jenter. Fiks! Det kunne vært verre, du kunne sittet ved siden av meg. Du hadde trolig endt opp med varige traumer. Hjelp. Slapp av, jeg har allerede snakket med Gaustad mentalinstutisjon. De kommer og henter deg når TG slutter. Da kommer det menn med hvit frakk, og en fin genser som gjør at du ikke kan bevege deg. Og det beste av alt: Du får ditt eget rom med puter på vegger og gulv. Er ikke det bare helt fantastisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå