TheMartine Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Uæh, jeg sitter ved siden av en gutt. Nei, to gutter. Nei, mange tusen gutter! Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Uæh, jeg sitter ved siden av en gutt. Nei, to gutter. Nei, mange tusen gutter! :!: Lenke til kommentar
pululf Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hvorfor er det så viktig om hvilket kjønn man sitter ved siden av egentlig? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Det er ikke viktig Jeg for min del kunne godt tenke meg ei jente ved siden av Tror ingen av gutta i skipet hadde hatt vondt av litt kvinnelig selskap. Uansett, jente eller gutt, alle som er i vikingskipet er der stort sett av samme grunn og interesse Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Det hadde vert fint hvis Iceman eller noen andre kunne lage en litt mer detaljert seatmap......(Legge inn hvor midtgangen blir...) Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Uansett, jente eller gutt, alle som er i vikingskipet er der stort sett av samme grunn og interesse. +1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Uansett, jente eller gutt, alle som er i vikingskipet er der stort sett av samme grunn og interesse. +1 Det går GARANTERT ut over fragsa om det sitter noe pent å se på rett i nærheten Personlig er jeg sikret på den ene siden, halvskallet nordlending lover godt for K/D-ratioen i mw2 Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 På seatmapen står det at jeg og to kompiser sitter ved siden av hverandre, men kluet er Kanskje jeg som har misforstått, men da jeg printet ut billettene idag og så dem sto det at ingen av oss sitter ved siden av hverandre som på mapen, der står det at det er en somm sitter i mellom meg og han ene, og at den tredje sitter på en annen rad Noen som vet hva som er galt, eller rettere sagt hvorfor ? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Seatmappen er ikke ferdig ennå. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) På seatmapen står det at jeg og to kompiser sitter ved siden av hverandre, men kluet er Kanskje jeg som har misforstått, men da jeg printet ut billettene idag og så dem sto det at ingen av oss sitter ved siden av hverandre som på mapen, der står det at det er en somm sitter i mellom meg og han ene, og at den tredje sitter på en annen rad Noen som vet hva som er galt, eller rettere sagt hvorfor ? Det holder å lese emnet på tråden du poster i for å få svar på det: "HW-rekka@TG2010 (SEATMAP!) Nåværende seating på PTN er midlertidig for å holde av plasser." Uæh, jeg sitter ved siden av en gutt. Nei, to gutter. Nei, mange tusen gutter! Ååw. Jeg skal passe på deg, jeg Endret 14. mars 2010 av bazukh Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Ååw. Jeg skal passe på deg, jeg Åh, åh, kan jeg passe på deg?? (Jada, jeg er en siklende fjortenåring) On another note, jeg får faktisk plass til begge skjermene mine på plassen min, det er trangt, men det går med store doser godvilje. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Ååw. Jeg skal passe på deg, jeg Åh, åh, kan jeg passe på deg?? (Jada, jeg er en siklende fjortenåring) On another note, jeg får faktisk plass til begge skjermene mine på plassen min, det er trangt, men det går med store doser godvilje. Aka høgkant? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Ååw. Jeg skal passe på deg, jeg Åh, åh, kan jeg passe på deg?? (Jada, jeg er en siklende fjortenåring) On another note, jeg får faktisk plass til begge skjermene mine på plassen min, det er trangt, men det går med store doser godvilje. Aka høgkant? Ene skjermen er på høykant, men det er slik jeg pleier å ha den skjermen uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg gleder meg til å tafse på forumtøsene ehh.. TG. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg gleder meg til å finseate i underkant av 144 stykker Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Første gang på TG for meg (og kompisene mine) og lurer på hvordan dette med billet er? får jeg den i posten eller hva må jeg gjøre? 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Tror jeg på, Iceman Si ifra om du trenger en hjelpende hånd. Jeg har absolutt ingenting å finne på om dagen. Submit: Har dere bestilt ptn-kort? Om dere har det, får dere de i posten, og må knytte de til hver sin ptn-konto. Har dere ikke bestilt ptn-kort, må dere skrive ut billettene fra partyticket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Første gang på TG for meg (og kompisene mine) og lurer på hvordan dette med billet er? får jeg den i posten eller hva må jeg gjøre? Hvis du ikke har bestilt PTN-kort og knyttet det til brukerkontoen din kan du printe ut biletter her: http://partyticket.net/tg10/account/printtickets Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå