Gå til innhold

HW-rekka@TG2010 (Det er over nå, sees igjen til neste år =/


Livsviktig!  

98 stemmer

  1. 1. IceTøs eller TøsMan?

  2. 2. BurkaGuri eller TøseBurka?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På seatmapen står det at jeg og to kompiser sitter ved siden av hverandre, men kluet er

Kanskje jeg som har misforstått, men da jeg printet ut billettene idag og så dem sto det at ingen av oss sitter ved siden av hverandre som på mapen, der står det at det er en somm sitter i mellom meg og han ene, og at den tredje sitter på en annen rad :hmm: Noen som vet hva som er galt, eller rettere sagt hvorfor ?

Lenke til kommentar

På seatmapen står det at jeg og to kompiser sitter ved siden av hverandre, men kluet er

Kanskje jeg som har misforstått, men da jeg printet ut billettene idag og så dem sto det at ingen av oss sitter ved siden av hverandre som på mapen, der står det at det er en somm sitter i mellom meg og han ene, og at den tredje sitter på en annen rad :hmm: Noen som vet hva som er galt, eller rettere sagt hvorfor ?

Det holder å lese emnet på tråden du poster i for å få svar på det: "HW-rekka@TG2010 (SEATMAP!) Nåværende seating på PTN er midlertidig for å holde av plasser."

 

 

Uæh, jeg sitter ved siden av en gutt. Nei, to gutter. Nei, mange tusen gutter!

Ååw. Jeg skal passe på deg, jeg ;)

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Ååw. Jeg skal passe på deg, jeg ;)

 

Åh, åh, kan jeg passe på deg??

(Jada, jeg er en siklende fjortenåring)

 

On another note, jeg får faktisk plass til begge skjermene mine på plassen min, det er trangt, men det går med store doser godvilje.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Ååw. Jeg skal passe på deg, jeg ;)

 

Åh, åh, kan jeg passe på deg??

(Jada, jeg er en siklende fjortenåring)

 

On another note, jeg får faktisk plass til begge skjermene mine på plassen min, det er trangt, men det går med store doser godvilje.

 

Aka høgkant? :wee:

 

Ene skjermen er på høykant, men det er slik jeg pleier å ha den skjermen uansett.

Lenke til kommentar

Tror jeg på, Iceman :D Si ifra om du trenger en hjelpende hånd. Jeg har absolutt ingenting å finne på om dagen.

 

Submit: Har dere bestilt ptn-kort? Om dere har det, får dere de i posten, og må knytte de til hver sin ptn-konto. Har dere ikke bestilt ptn-kort, må dere skrive ut billettene fra partyticket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...