Wixicy Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Er det for sent å melde seg på? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Er det for sent å melde seg på? Vil tro det... dessverre. Du kan jo spørre Iceman sånn for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Har satt han som seater og sent mail. Hvis det ikke skjer noe før i morgen kveld tror jeg at jeg blir nødt til å avbestille billetten. Lite fristende å sitte alene, vet aldri hvem du ender opp ved siden av. Endret 6. mars 2010 av Wixicy Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Er det for sent å melde seg på? Ja, egentlig, du kunne sendt email til iceman å gjøre et forsøk, kan være at det går. Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Går vel ikke an å få refundert billetten nå da? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Refunderingen er åpen til 8.Mars. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Har satt han som seater og sent mail. Hvis det ikke skjer noe før i morgen kveld tror jeg at jeg blir nødt til å avbestille billetten. Lite fristende å sitte alene, vet aldri hvem du ender opp ved siden av. You got mail. Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Tusen hjertelig takk, påsken er reddet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Iceman to the rescue! Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Heiheiheiheihei!!!! Eg og mine 2 andre medsammensvorne, SKAL, sitte på motsatt side av gruppe 30! Og gjerne/aller helst IKKJE tvers over dei! Er ismannen grei og ordnar det til? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Tror det er større sjanse for det dersom du sender han en mail. Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det lurte jeg også på? Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Når var seatmappen ferdig? Leste det var 28. mars ett eller annet sted. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Oj, kvinnelig kjønn sitter rett i nærheten av meg! Jeg tror dette blir for mye for meg. /avbestille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå