NightRaven Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hva har dere imot troll?:o 1 Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Er ei jente, hvis jeg skal tro PartyTicket.net Du sitter ved siden av en i klanen min ! Altså hun jenta Kult! - Håper jeg blir værende på den plasseringen da Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Er ei jente, hvis jeg skal tro PartyTicket.net Du sitter ved siden av en i klanen min ! Altså hun jenta Kult! - Håper jeg blir værende på den plasseringen da Blir du nok ikke Hun skal sitte ved oss andre jentene Og plasseringen skal jo fikses så 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Kult! - Håper jeg blir værende på den plasseringen da Sannsynligheten for det er ganske liten Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Det er tilfeldigvis ingen på denne rekka foruten meg og en kompis av meg som spiller Wolfenstein: Enemy Territory? Endret 4. mars 2010 av Zodiiac Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hvilken rekke kommer hw-rekka til å bli på? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 gleder meg til at seatmappen blir ferdig. Jeg gleder meg til i morgen kl. 10:40. Jeg gleder meg til 11/3. Jeg gleder meg til Alice in Wonderland. Men... Mest av alt gleder jeg meg til TG! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Blir vel nesten obligatorisk å komme innom rekka da, er jo "bare" 10 rekker unna der jeg skal sitte. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Dere kan forvente besøk fra meg og. Tipper jeg kommer til å være litt overalt. ^^ Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Blir mitt første år på tg så kommer nok til å fly litt overalt. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 synd Jeg har et lite spørsmål, går seatingen noen gang ut? - Jeg kan flytte meg fra hw-rekka hvis jeg finner ut at det er noen andre jeg vil sitte ilage..? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 29. mars, klokken 22:00 - Seatingen stenges, og du kan ikke endre plassering lenger. Dette gjelder ikke for de som fortsatt ikke har reservert plass. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Nå sitter jeg på tlf og venter på at Blizzard skal plukke den opp. Kom hjem i dag, så er login invalid! Og jeg som har Authenticator og hele pakka! Pluss at jeg gamer kun på ubuntu maskinen min så virus er lite sannsynlig. I tillegg har "Secret question" blitt endret. Damn, DAMN! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Test å logge inn en gang til, hendte med meg for litt siden og det funka. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Du tror ærlig talt at jeg ikke har prøvd 100 ganger allerede i tillegg til på battle.net? Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Er jeg påmeldt på HW-rekka? Jeg ble bare litt bekymret, siden navnet mitt ikke stod i førsteposten. Jeg logget nettopp inn på PTN, der stod det at jeg var plassert på Seat 45 Row 63. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Da har jo i alle fall blitt plassert, så da vil jeg anta at du også er påmeldt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå