Niqābninja Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Joda, slapp av. Han gir meg bare tilgang på ptn-kontoen og alle de skitne hemmelighetene sine. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Bare for å prente det ekstra godt inn, jeg skal sitte rygg i rygg med Wheelman! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Ser ut som det blir meg. Ah, deg kan jeg stole på. Å legge skjebnen min i en fremmeds svette hender er jeg nemlig litt skeptisk til. Dine svette hender går derimot helt fint ^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Bare for å prente det ekstra godt inn, jeg skal sitte rygg i rygg med Wheelman! Det må du ta med Iceman. Jeg skal bare seate dere vilt, så dere kommer inn i tråden og kjefter fordi dere har blitt seata feil, jeg. Ah, deg kan jeg stole på. Å legge skjebnen min i en fremmeds svette hender er jeg nemlig litt skeptisk til. Dine svette hender går derimot helt fint ^^ Ååååw, takk for tilliten. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Blir spennende å se hvor man kommer... Litt dritt om man blir seata helt ut mot endene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Ser ut som det blir meg. Jeg forventer ekstra service. Hvis ikke skal jeg..ehh..downse vilt? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Seatmap og gruppeoversikt på plass i førstepost. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Dersom noen fra min gruppe, eller relatert til meg, føler avsky ift. seatmap - ta kontakt. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg har skjønt at dette ikke er den riktige plasseringen, men er gruppeoversikten slik den skal være, eller kommer man til å skifte på plassene innad i de forskjellige gruppene også etter hvert? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Blir vel som i fjor at gruppene plasseres der de ber om, men plasseringen seg mellom står gruppeleder for? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) hmm.. skjønte ikke setmappen.. sitter jeg (og folka mine) på en kant.. hvor..? Endret 27. februar 2010 av Submit 1 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 sitter jeg (og folka mine) på en kant.. Ja Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Det skal nok sitte noen lengre bort også, men som ikke er en del av HW-Rekka. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Gruppa mi er jo den nest største på rekka jo Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Skal jeg sitte ved sina nopros rekka? xD Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Virker sånn, forvent tafsing. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jaja slett ikke verst. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg har skjønt at dette ikke er den riktige plasseringen, men er gruppeoversikten slik den skal være, eller kommer man til å skifte på plassene innad i de forskjellige gruppene også etter hvert? Jeg seater dere som "grupper", det vil si at jeg ikke bryr meg om at den og den personen vil bli seatet ved siden av den og den personen. Jeg regner med at folk klarer å finne ut av det seg imellom hvordan de vil sitte innad på gruppa. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Virker sånn, forvent tafsing. Hmm, hvor gammel er du egentlig? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Virker sånn, forvent tafsing. Hmm, hvor gammel er du egentlig? 14, men ikke vær redd. Bare tomme trusler, jeg prøver å leke tøff gutt på internett vet du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå