pululf Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 konge. Nå begynner kampen for de gode plassene... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 *Slipe sverdet sitt* Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hva skal du med sverd, når du mye enklere kan kjøpe deg det du vil ha? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Vi er vel en av de første gruppene som får seate så er ikke så veldig farlig:P Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Ja, men du vet Petter, det er jo viktig hvor man sitter innad på rekka, også. Jeg for min del, tar det innmari med ro akkurat på det punktet. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) du er sikra en god plass, med andre ord? EDIT: Hva syns du om den nye avataren min forresten? Tenkte at jeg burde endre den litt siden den gamle uansett ble fjerna. Endret 22. februar 2010 av pululf Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Yeah, jeg sitter ganske fint i det, gitt ^^ Hvem er ZALGO? Hadde jeg visst hva ZALGO var, hadde jeg nok ment mer om avataren din. Nå stiller jeg meg mer spørrende. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hehe, var kanskje litt optimistisk når jeg antok at du visste hva det var. Her er en link så du kan lese selv. http://encyclopediadramatica.com/Zalgo Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Aww, jeg som trodde jeg hadde vært nok på /b/ til å vite sånt. Skammelig. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Ser fortsatt ikke noe seatmap, men forventet heller ikke det. Hvordan vil seatinga foregå? Seater du etter seatmap med en gang, eller plaserer du alle tilfeldig på rekka, for så å bytte til de rette plassene senere, slik som i fjor? Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Nå begynner jeg å glede meg! Har bare ikke giddet å glede meg før, så langt frem i tid liksom xO Kanskje jeg skal begynne å skrive pakkeliste.. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Nå begynner jeg å glede meg! Har bare ikke giddet å glede meg før, så langt frem i tid liksom xO Kanskje jeg skal begynne å skrive pakkeliste.. God idé det er også lurt med en liste for ting du IKKE kommer til å trenger men som du bare tar med for syns skyld lol, mitt tips: IKKE TA DET MED Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Seatmap kommer til helga. Seating blir totalt random på mandag kveld, så rydder jeg opp i det midt på natta helga etter (for å forhindre snikseating mens jeg flytter rundt på folk). Seating på mandag blir utført av noen andre enn meg, da jeg befinner meg et helt annet sted enn foran skjermen fra kl 1530 mandag ettermiddag til 0930 onsdag formiddag. Jeg vil forøvrig legge til at jeg synes det er uhorvelig dårlig gjort av TG å ikke sjekke med meg om jeg er tilgjengelig før de setter dato for åpning av seating. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Ja, de TG-folka kan være noen møkkaegoister. Lykke til, da ^^ Lenke til kommentar
pululf Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 hehe, "snikseating". Det er et nytt ord for meg Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Si ifra om du trenger assistanse ang seating, Iceman Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hvem er det som skal seate oss på mandag, egentlig? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Ser ut som det blir meg. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hæ?! Skal ikke iceman stå som seater?! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hæ?! Skal ikke iceman stå som seater?! Joda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå