Nopros Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Mehehe, det er vel ingen hemmelighet. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Martine: Telefonnummer er sjeldent særlig vanskelige å finne. Folk har mailadresser og diverse i profilen, som du kan bruke for å finne facebookprofil, hvor det gjerne står et telefonnr. Hvis ikke, er det jo ofte på telefonkatalogen. Hvis ikke, så leverer de fleste brukere fra seg såpass med spor at det ikke er vanskelig å finne ut selv om det ikke ligger mailadresse i profilen. Men klart, det krever litt aktiv jobbing da. Mye mindre terskel for å kuke med telefonnummeret som publiseres rett på forumet. Så er i grunn enig. Jeg ser ikke noe mailadresse i profilen hans, jeg. Ikke ser jeg noe facebookadresse, heller. Navnet hans er ikke nevnt noe sted, ei heller hvor han bor. Med andre ord skal du være ganske ivrig etter å gjøre faenskap med ham om du gidder å grave opp den slags informasjon om ham. Jeg sier ikke at det er umulig, men de færreste gidder når det er så vanskelig. Når telefonnummeret derimot blir lagt ut i sin helhet, da er det nok langt flere som kan la seg friste til å kødde litt med ham. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Statistikken er fremdeles ganske god da, har lagt ut nr mitt 3. ganger her tror jeg. Ingen har noen gang turt å tulle med meg (Ikke at jeg oppfordrer til det) Eneste er at jeg har fått ei sms-venninne Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Å, jaså jaså? Er det kjærleik i lufta? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Mehehe, nei hun har type. Og er ganske mye eldre en meg. Ikke det at alder er noen hindring Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Mehehe, nei hun har type. Og er ganske mye eldre en meg. Ikke det at alder er noen hindring Hun er veldig søt, da <3 Min sms-venninne også Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Høres ut som et potensielt tre...firkantdrama? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Nja. Har gitt henne opp for lenge siden, i grunn. Så det dramaet kan du stryke meg fra Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Aww, kjedelig. Over til noe annet: Jeg har fått alle delene til den nye PC-en min i posten i dag. Skal bli bra fett å få satt den sammen og testa den på noe nyere enn StarCraft. Yeeah. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Wooh! Grattis! Statz? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Over til noe annet: Jeg har fått alle delene til den nye PC-en min i posten i dag. Skal bli bra fett å få satt den sammen og testa den på noe nyere enn StarCraft. Yeeah. Trenger man noe nyere, da? Skulle fyre opp SC selv her en dag, men PC-en min er visst for bra. :| Lenke til kommentar
pululf Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Alltid digg å få nye deler i posten! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Wooh! Grattis! Statz? Statz? Som i hva jeg har kjøpt? Hovedkort: MSI 770-C45. RAM: 4GB DDR3, 1333 MHz. Skjermkort: Radeon HD 5850. CPU: AMD Athlon II X3, triple core og 2,9 GHz. PSU: Chieftec 500W, ATX 12V 2,3. HDD: Hitatchi 1TB 7200 RPM. DVD: Random, billig Samsung-brenner. Kabinett har jeg fra før av, så det gidder jeg ikke bruke penger på. Satte sammen halvparten fra PS og halvparten fra Komplett, for å få mest mulig for pengene. Kjørte litt hardt på grafikk, og litt mindre på hovedkort, men det kan man alltids oppgradere seinere. Budsjettet var på 6000,-, og hele moroa kom på 5816,-. Det er jeg rimelig fornøyd med ^^ Trenger man noe nyere, da? Skulle fyre opp SC selv her en dag, men PC-en min er visst for bra. :| Ja, det klaget jo Oddi på også. Ikke bra. Men det er visst en løsning på det, ett eller annet mekk som man gjør for å spille dritgamle spill på for eksempel Windows 7 eller Vista. Hadde det ikke gått, måtte jeg jo ha en gammel PC til SC, og en ny til alt annet. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 får vi to porter? eller bare en port? Har lyst til og bruke teaming for og få 2gb nedlastning 1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Man får vanligvis en port, men to IP-adresser. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg gledergledergleder meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg gledergledergleder meg. Best for deg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Du mener det, ja? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Ettersom seatinga åpner 1.mars, så ser det ut til at jeg bør sette ræva i gir her. Førsteutkast til seatmap kommer i morgen, så kan folk sutre og klage fram til fredag, så kommer det endelige seatmapet på lørdag eller søndag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå