Gå til innhold

HW-rekka@TG2010 (Det er over nå, sees igjen til neste år =/


Livsviktig!  

98 stemmer

  1. 1. IceTøs eller TøsMan?

  2. 2. BurkaGuri eller TøseBurka?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Martine: Telefonnummer er sjeldent særlig vanskelige å finne. Folk har mailadresser og diverse i profilen, som du kan bruke for å finne facebookprofil, hvor det gjerne står et telefonnr. Hvis ikke, er det jo ofte på telefonkatalogen. Hvis ikke, så leverer de fleste brukere fra seg såpass med spor at det ikke er vanskelig å finne ut selv om det ikke ligger mailadresse i profilen.

 

Men klart, det krever litt aktiv jobbing da. Mye mindre terskel for å kuke med telefonnummeret som publiseres rett på forumet. Så er i grunn enig.

 

Jeg ser ikke noe mailadresse i profilen hans, jeg. Ikke ser jeg noe facebookadresse, heller. Navnet hans er ikke nevnt noe sted, ei heller hvor han bor.

 

Med andre ord skal du være ganske ivrig etter å gjøre faenskap med ham om du gidder å grave opp den slags informasjon om ham. Jeg sier ikke at det er umulig, men de færreste gidder når det er så vanskelig. Når telefonnummeret derimot blir lagt ut i sin helhet, da er det nok langt flere som kan la seg friste til å kødde litt med ham.

Lenke til kommentar
Wooh! Grattis! :w00t: Statz?

 

Statz? Som i hva jeg har kjøpt?

 

Hovedkort: MSI 770-C45.

RAM: 4GB DDR3, 1333 MHz.

Skjermkort: Radeon HD 5850.

CPU: AMD Athlon II X3, triple core og 2,9 GHz.

PSU: Chieftec 500W, ATX 12V 2,3.

HDD: Hitatchi 1TB 7200 RPM.

DVD: Random, billig Samsung-brenner.

 

Kabinett har jeg fra før av, så det gidder jeg ikke bruke penger på. Satte sammen halvparten fra PS og halvparten fra Komplett, for å få mest mulig for pengene. Kjørte litt hardt på grafikk, og litt mindre på hovedkort, men det kan man alltids oppgradere seinere.

 

Budsjettet var på 6000,-, og hele moroa kom på 5816,-. Det er jeg rimelig fornøyd med ^^

 

Trenger man noe nyere, da? Skulle fyre opp SC selv her en dag, men PC-en min er visst for bra. :|

 

Ja, det klaget jo Oddi på også. Ikke bra. Men det er visst en løsning på det, ett eller annet mekk som man gjør for å spille dritgamle spill på for eksempel Windows 7 eller Vista. Hadde det ikke gått, måtte jeg jo ha en gammel PC til SC, og en ny til alt annet. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...