Gå til innhold

HW-rekka@TG2010 (Det er over nå, sees igjen til neste år =/

Livsviktig!  

98 stemmer

1. 1. IceTøs eller TøsMan?

2. 2. BurkaGuri eller TøseBurka?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Det har oppstått eit problem for meg. ein person eg skulle sitte med på TG 10. sku vist ikkje til TG uansett.. så ein venn av meg skal sitte i restavfallets hylle. da lurte eg på vist det var mulig for meg å sitte ved siden av den hyllen? Vist det er mulig vil eg gjerne at du svarer på dette nummeret som textmelding eller ringer:93209326

Vist ikkje det går så får du vel bere svare her :D

Vore snilt vist eg hadde fått svar så raskt som mulig.

Lenke til kommentar
Hei. Det har oppstått eit problem for meg. ein person eg skulle sitte med på TG 10. sku vist ikkje til TG uansett.. så ein venn av meg skal sitte i restavfallets hylle. da lurte eg på vist det var mulig for meg å sitte ved siden av den hyllen? Vist det er mulig vil eg gjerne at du svarer på dette nummeret som textmelding eller ringer:93209326

Vist ikkje det går så får du vel bere svare her :D

Vore snilt vist eg hadde fått svar så raskt som mulig.

Din tøs! Du får ikke sitte ved siden av Edvard! :p

Endret av Nopros
Lenke til kommentar

Kult. Et mobilnummer å terrorisere.

Et lite tips, er å ta sånne saker på PM. For det første kan du drite deg ordentlig ut når du offentliggjør telefonnummeret ditt på den måten, og for det andre er det langt lettere for den det gjelder å få med seg spørsmålet om han får det direkte.

Lenke til kommentar

Et lite tips, er å ta sånne saker på PM. For det første kan du drite deg ordentlig ut når du offentliggjør telefonnummeret ditt på den måten, og for det andre er det langt lettere for den det gjelder å få med seg spørsmålet om han får det direkte.

99470653?

Lenke til kommentar

Martine: Telefonnummer er sjeldent særlig vanskelige å finne. Folk har mailadresser og diverse i profilen, som du kan bruke for å finne facebookprofil, hvor det gjerne står et telefonnr. Hvis ikke, er det jo ofte på telefonkatalogen. Hvis ikke, så leverer de fleste brukere fra seg såpass med spor at det ikke er vanskelig å finne ut selv om det ikke ligger mailadresse i profilen.

Men klart, det krever litt aktiv jobbing da. Mye mindre terskel for å kuke med telefonnummeret som publiseres rett på forumet. Så er i grunn enig.

Lenke til kommentar

99470653?

i know where you live :D :D :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...