Herr Brun Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Rudde: Ikke så seriøs. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 I themartines verden så klart Så derfor gir du den til meg i stedet Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Det er jo helt åpenbart: Du blir kvitt noe du ikke vil ha lenger, jeg får noe jeg vil ha gratis. Vinn-vinn ^^ Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hehe, eg har ikkje noko i mot trippelt skjermoppsett... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Det er heller ikke noe problem. Du kan få den gamle 17-tommeren min! Da blir jeg også kvitt noe jeg ikke vil ha lenger. Det er vinn-vinn-vinn, det. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Jeg kan parre den med en 20" om den ikke er CRT? Endret 14. februar 2010 av SpecialForce Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Parre? Skal du prøve å lage monitorbarn? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Kan alltids tenkes at skjermen din har IPS-egenskaper og høyere tommer bakover i panelgenene Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Eeew, pervert. Du kan slå fra deg de ekle tankene først som sist, unge mann. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Nå blir vel seatinga litt annerleders siden scena skal flyttes LiNK! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 HW-rekka blir nok ikke påvirket av at scenen flyttes uansett. Vi sitter noe lenger ned. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Det blir nok noenlunde samme plassering ja, men jeg kan ikke si jeg liker at scena flyttes... Endret 15. februar 2010 av Iceman™ Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Eeew, pervert. Du kan slå fra deg de ekle tankene først som sist, unge mann.I'm "on". Dontcha dare turnin me off! ^^ Lenke til kommentar
pLee Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hei. Det har oppstått eit problem for meg. ein person eg skulle sitte med på TG 10. sku vist ikkje til TG uansett.. så ein venn av meg skal sitte i restavfallets hylle. da lurte eg på vist det var mulig for meg å sitte ved siden av den hyllen? Vist det er mulig vil eg gjerne at du svarer på dette nummeret som textmelding eller ringer:93209326 Vist ikkje det går så får du vel bere svare her Vore snilt vist eg hadde fått svar så raskt som mulig. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Hei. Det har oppstått eit problem for meg. ein person eg skulle sitte med på TG 10. sku vist ikkje til TG uansett.. så ein venn av meg skal sitte i restavfallets hylle. da lurte eg på vist det var mulig for meg å sitte ved siden av den hyllen? Vist det er mulig vil eg gjerne at du svarer på dette nummeret som textmelding eller ringer:93209326Vist ikkje det går så får du vel bere svare her Vore snilt vist eg hadde fått svar så raskt som mulig. Din tøs! Du får ikke sitte ved siden av Edvard! Endret 15. februar 2010 av Nopros Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Kult. Et mobilnummer å terrorisere. Et lite tips, er å ta sånne saker på PM. For det første kan du drite deg ordentlig ut når du offentliggjør telefonnummeret ditt på den måten, og for det andre er det langt lettere for den det gjelder å få med seg spørsmålet om han får det direkte. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Kult. Et mobilnummer å terrorisere. Et lite tips, er å ta sånne saker på PM. For det første kan du drite deg ordentlig ut når du offentliggjør telefonnummeret ditt på den måten, og for det andre er det langt lettere for den det gjelder å få med seg spørsmålet om han får det direkte. 99470653? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Martine: Telefonnummer er sjeldent særlig vanskelige å finne. Folk har mailadresser og diverse i profilen, som du kan bruke for å finne facebookprofil, hvor det gjerne står et telefonnr. Hvis ikke, er det jo ofte på telefonkatalogen. Hvis ikke, så leverer de fleste brukere fra seg såpass med spor at det ikke er vanskelig å finne ut selv om det ikke ligger mailadresse i profilen. Men klart, det krever litt aktiv jobbing da. Mye mindre terskel for å kuke med telefonnummeret som publiseres rett på forumet. Så er i grunn enig. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Kult. Et mobilnummer å terrorisere. Et lite tips, er å ta sånne saker på PM. For det første kan du drite deg ordentlig ut når du offentliggjør telefonnummeret ditt på den måten, og for det andre er det langt lettere for den det gjelder å få med seg spørsmålet om han får det direkte. 99470653? i know where you live :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå