Gå til innhold

HW-rekka@TG2010 (Det er over nå, sees igjen til neste år =/

Livsviktig!  

98 stemmer

1. 1. IceTøs eller TøsMan?

2. 2. BurkaGuri eller TøseBurka?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Er det sjans for å få plass i hw-rekka om man bestemmer seg for å dra på TG etter 1. oktober?

HW-rekka er ikke på noe fast antall plasser, vil du med så er du med.

Dessuten så kommer ikke bilettene i salg før rundt jul, så blir nok ingen påmelding før det.

Lenke til kommentar

Det var bra! Jeg trodde kanskje der var et visst antall plasser som var maks, sånn at det lønte melde seg på tidlig ;)

EDIT: Hva om man vil på A-raden framfor S. Har det noe å si hvor tidlig man melder seg på da?

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Jeg tror det kommer til å bli satt en øvre grense til 144 plasser eller noe, som tilsvarer en hel full rekke på tvers av hele skipet. Det ble i hvertfall slik i fjor. Jeg tror det på et tidspunkt var helt fullt, men når TG startet var det noen ledige plasser igjen, tror jeg. Uansett trenger du ikke frykte får å få plass, det skal en del til før det blir helt fullt. (Men om en ser på utviklingen har en grunn til å være bekymret: i 2008 var vi ikke en halv rekke en gane (vi var nesten en full rekke på den ene siden av skipet), mens i år var vi nesten dobbelt så mange. Så dersom denne utviklingen fortsetter kan det være lurt å melde seg på tidlig, da det som sagt sannsynligvis kommer til å bli en maks grense i utgangspunktet.)

Lenke til kommentar
Jeg tror det kommer til å bli satt en øvre grense til 144 plasser eller noe, som tilsvarer en hel full rekke på tvers av hele skipet. Det ble i hvertfall slik i fjor. Jeg tror det på et tidspunkt var helt fullt, men når TG startet var det noen ledige plasser igjen, tror jeg. Uansett trenger du ikke frykte får å få plass, det skal en del til før det blir helt fullt. (Men om en ser på utviklingen har en grunn til å være bekymret: i 2008 var vi ikke en halv rekke en gane (vi var nesten en full rekke på den ene siden av skipet), mens i år var vi nesten dobbelt så mange. Så dersom denne utviklingen fortsetter kan det være lurt å melde seg på tidlig, da det som sagt sannsynligvis kommer til å bli en maks grense i utgangspunktet.)

Var det jeg fryktet :(

Får spørre noen venner av meg om de har lyst å bli med ;)

Lenke til kommentar

Det er for så vidt ikke noe å frykte med mindre du bestemmer deg for å joine HW-rekka i siste liten. Fristen for å melde seg på går sansynligvis ut like før seatingen starter. (En foreløbig ukjent dato, sansynligvis i februar-mars) Da kan det allerede være forsent, men jeg tviler. Men melder du deg på før jul en gang er du nok 95% sikret på plass, vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Det er for så vidt ikke noe å frykte med mindre du bestemmer deg for å joine HW-rekka i siste liten. Fristen for å melde seg på går sansynligvis ut like før seatingen starter. (En foreløbig ukjent dato, sansynligvis i februar-mars) Da kan det allerede være forsent, men jeg tviler. Men melder du deg på før jul en gang er du nok 95% sikret på plass, vil jeg tro.

Problemet er bare å få med seg noen fler herfra som vil bli med i HW-rekka ;) Får håpe jeg finner noen før jul da :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...