martin808 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) *snip* Meg: Riktignok siste dagen på TG, sån ette jeg hadd får av me den helvetes sminka Ja det var deg jeg hjalp med forsterkerne osv når du skulle ta det inn i skipet. Hvor mye veide det egentlig? Endret 13. september 2009 av martin808 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Der forsterkerracket veide alt for mye, sikkert snakk om 80kg+ Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Ja, fy søren, ble nok litt most kobber, siden vi ikke fikk det over "broene". Endret 13. september 2009 av martin808 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Er det sjans for å få plass i hw-rekka om man bestemmer seg for å dra på TG etter 1. oktober? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Er det sjans for å få plass i hw-rekka om man bestemmer seg for å dra på TG etter 1. oktober? HW-rekka er ikke på noe fast antall plasser, vil du med så er du med. Dessuten så kommer ikke bilettene i salg før rundt jul, så blir nok ingen påmelding før det. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Det var bra! Jeg trodde kanskje der var et visst antall plasser som var maks, sånn at det lønte melde seg på tidlig EDIT: Hva om man vil på A-raden framfor S. Har det noe å si hvor tidlig man melder seg på da? Endret 13. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Nei, du bare sender ønsker med i en eventuell mail til Iceman Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg tror det kommer til å bli satt en øvre grense til 144 plasser eller noe, som tilsvarer en hel full rekke på tvers av hele skipet. Det ble i hvertfall slik i fjor. Jeg tror det på et tidspunkt var helt fullt, men når TG startet var det noen ledige plasser igjen, tror jeg. Uansett trenger du ikke frykte får å få plass, det skal en del til før det blir helt fullt. (Men om en ser på utviklingen har en grunn til å være bekymret: i 2008 var vi ikke en halv rekke en gane (vi var nesten en full rekke på den ene siden av skipet), mens i år var vi nesten dobbelt så mange. Så dersom denne utviklingen fortsetter kan det være lurt å melde seg på tidlig, da det som sagt sannsynligvis kommer til å bli en maks grense i utgangspunktet.) Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg tror det kommer til å bli satt en øvre grense til 144 plasser eller noe, som tilsvarer en hel full rekke på tvers av hele skipet. Det ble i hvertfall slik i fjor. Jeg tror det på et tidspunkt var helt fullt, men når TG startet var det noen ledige plasser igjen, tror jeg. Uansett trenger du ikke frykte får å få plass, det skal en del til før det blir helt fullt. (Men om en ser på utviklingen har en grunn til å være bekymret: i 2008 var vi ikke en halv rekke en gane (vi var nesten en full rekke på den ene siden av skipet), mens i år var vi nesten dobbelt så mange. Så dersom denne utviklingen fortsetter kan det være lurt å melde seg på tidlig, da det som sagt sannsynligvis kommer til å bli en maks grense i utgangspunktet.) Var det jeg fryktet Får spørre noen venner av meg om de har lyst å bli med Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det er for så vidt ikke noe å frykte med mindre du bestemmer deg for å joine HW-rekka i siste liten. Fristen for å melde seg på går sansynligvis ut like før seatingen starter. (En foreløbig ukjent dato, sansynligvis i februar-mars) Da kan det allerede være forsent, men jeg tviler. Men melder du deg på før jul en gang er du nok 95% sikret på plass, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det er for så vidt ikke noe å frykte med mindre du bestemmer deg for å joine HW-rekka i siste liten. Fristen for å melde seg på går sansynligvis ut like før seatingen starter. (En foreløbig ukjent dato, sansynligvis i februar-mars) Da kan det allerede være forsent, men jeg tviler. Men melder du deg på før jul en gang er du nok 95% sikret på plass, vil jeg tro. Problemet er bare å få med seg noen fler herfra som vil bli med i HW-rekka Får håpe jeg finner noen før jul da Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Er det et problem hvis jeg tar med to stykker på HW-rekka som ikke er så veldig aktive her på Hardware.no/diskusjon.no? Begge har brukere her inne, men er ikke så veldig aktive. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Er det et problem hvis jeg tar med to stykker på HW-rekka som ikke er så veldig aktive her på Hardware.no/diskusjon.no? Begge har brukere her inne, men er ikke så veldig aktive. Må vel ikke være kjempe aktive for og bli med i HW rekka vel? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Neh.. sosialt samvær skader ingen Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Må vel ikke være kjempe aktive for og bli med i HW rekka vel? Nei, sikkert ikke, men her snakker vi bare om et par innlegg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Sosialt samvær er skumle greier, best å holde seg unna... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Neh.. sosialt samvær skader ingen Fint Adrian Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hvor mange internett-utganger får vi per plass? Tenkte å dra med PCen, Xboxen og en server eller to eller fire. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 En nettverksport per plass har vært standard de siste årene, men ingenting er bekreftet enda for TG10. Men vil tippe det blir som årene før. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Er det trådløst nett der? Endret 14. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå