lceman™ Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Ice, hvordan står det til med gruppa mi nå? Er det fortsatt noen som ikke har satt deg som seater? Kan du i så fall si hvem? Enteir. Utlyser snart skuddpremie. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ice, hvordan står det til med gruppa mi nå? Er det fortsatt noen som ikke har satt deg som seater? Kan du i så fall si hvem? *Spank* Du sa du hadde fikset han, duu! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Vi har forøvrig kun 16 ledige plasser igjen. Og av 128 påmeldte, er det kun 111 som har satt meg som seater... Ræva i gir her folkens... Lenke til kommentar
privinius Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Så snart Enteir tar telefonen og jeg får vite passordet hans, så kan jeg få fikset det. Lenke til kommentar
(PiD) EiRiCH Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Ice, hvordan står det til med gruppa mi nå? Er det fortsatt noen som ikke har satt deg som seater? Kan du i så fall si hvem? *Spank* Du sa du hadde fikset han, duu! Jeg hadde det. Han har vel unfixa det eller noe. Skal slappe han så snart jeg har sjansen. Edit: Fixa nå. Endret 5. februar 2010 av (PiD) EiRiCH Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Wow, oppdaga nettop at jeg har glemt å sette deg som seater... Beklager veldig, var overbevist om at jeg hadde gjort det! Har du allerede seata folk? Eller gjør du det når alle har valgt deg som seater? Endret 5. februar 2010 av pululf Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 jeg har satt Pus som seater Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Har du allerede seata folk? Eller gjør du det når alle har valgt deg som seater? You have 1 tickets for reserving seats, but currently we limit reservations to those that have more than 5500, this is done to have the large groups of people get seated first, because that way the most people will be happy with their seats. Blir vel vanskelig for han å seate når det må 5500 billetter til for å kunne gjøre det? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Ah, det hadde jeg glemt Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Fælt så lite aktivitet her da Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Fælt så lite aktivitet her da Ja, vi venter i spenning på seats... Selv om det sannsynligvis ikke blir før om 20 dager. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Vi trenger et tema. ASAP. Lenke til kommentar
Hunnesen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Beklager uvitenheiten min men. Team til kva ? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Vil tro han mener et tema for rekka. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Vil tro han mener et tema for rekka. Vil tro han mener et tema vi kan snakke om i tråden. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Og vinneren er Sameboe! Trodde ikke det var så uklart hva jeg mente Mente bare at vi trengte noe nytt å snakke om siden aktiviteten hadde stalla littt... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Vann? BANANER! Melange! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Vil tro han mener et tema for rekka. Vil tro han mener et tema vi kan snakke om i tråden. Og vinneren er Sameboe! Trodde ikke det var så uklart hva jeg mente Mente bare at vi trengte noe nytt å snakke om siden aktiviteten hadde stalla littt... Vi har jo et tema for tråden. H-W-R-E-K-K-A. Jeez. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå