Sameboe Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Er det fortsatt mulig og bli med i HW-rekka ? Jada Lenke til kommentar
Dezu.l Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Fett Da var påmeldinga sendt! Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Velkommen Er du alene eller sammen med noen? Lenke til kommentar
Dezu.l Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Takk Sammen med en kompis Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hei, hadde planer om å ha med 2 ekstra laptopper til å sette opp litt forskjellige server stuff på. Men har bare en ekstra nettverksport til disposisjon. Noen som har en ekstra og ofre til gode formål? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har man en ekstra nettverksport i det hele tatt? Jeg trodde man bare fikk en? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 I fjor fikk man to IPer, men en port. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Adrian, har du snakket med Iceman og meldt oss på hw-rekka enda? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Nei, mangler personinfo og PTN-brukernavn fra enkelte.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Nei, mangler personinfo og PTN-brukernavn fra enkelte.. Har du min? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Adrian vi må ha et møte senere idag hvis ikke du skal være kul med ny bil. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har man en ekstra nettverksport i det hele tatt? Jeg trodde man bare fikk en? Jeg har 1 plass og en 1 plass på deling med en kompis. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ok, men hvordan gjør man det egentlig om man vil ha med seg en ekstra PC? Er det et trådløst nettverk jeg kan koble opp laptopen på? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ok, men hvordan gjør man det egentlig om man vil ha med seg en ekstra PC? Er det et trådløst nettverk jeg kan koble opp laptopen på? Det pleier og være mange som kjøper ekstra plasser så hvis du spør fint får du sikkert en port av noen evt. Kan du ta med deg egen SW Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ok, men hvordan gjør man det egentlig om man vil ha med seg en ekstra PC? Er det et trådløst nettverk jeg kan koble opp laptopen på? Det er WLAN der men det SUGER virkelig, litt for mye støy i salen for å få det stabilt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ok, men hvordan gjør man det egentlig om man vil ha med seg en ekstra PC? Er det et trådløst nettverk jeg kan koble opp laptopen på? Det pleier og være mange som kjøper ekstra plasser så hvis du spør fint får du sikkert en port av noen evt. Kan du ta med deg egen SW SW? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ok, men hvordan gjør man det egentlig om man vil ha med seg en ekstra PC? Er det et trådløst nettverk jeg kan koble opp laptopen på? Det pleier og være mange som kjøper ekstra plasser så hvis du spør fint får du sikkert en port av noen evt. Kan du ta med deg egen SW Slik jeg nettopp gjorde :-D Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ok, men hvordan gjør man det egentlig om man vil ha med seg en ekstra PC? Er det et trådløst nettverk jeg kan koble opp laptopen på? Det pleier og være mange som kjøper ekstra plasser så hvis du spør fint får du sikkert en port av noen evt. Kan du ta med deg egen SW SW? Ein switch. Ein dum ein.. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ok, men hvordan gjør man det egentlig om man vil ha med seg en ekstra PC? Er det et trådløst nettverk jeg kan koble opp laptopen på? Det pleier og være mange som kjøper ekstra plasser så hvis du spør fint får du sikkert en port av noen evt. Kan du ta med deg egen SW SW? Ein switch. Ein dum ein.. Trodde man måtte bruke router om man skulle splitte opp TG linja si. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 ein router kan brukast men eg anbefalar ein dum switch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå