Gå til innhold

HW-rekka@TG2010 (Det er over nå, sees igjen til neste år =/


Livsviktig!  

98 stemmer

  1. 1. IceTøs eller TøsMan?

  2. 2. BurkaGuri eller TøseBurka?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg logger inn på Partyticket.net > Så går jeg på The Gathering 2010 > Trykker på seat map > I feltet skriver jeg trådstarters navn ( har prøvd kallenavn og forskjellige kombinasjoner). Men uansett så kommer det opp :

 

No people were found that match this, please try with first name or your email address...

 

Enter the handle/nick, email, group, city or full name of dude to find, note that only seats that are being reserved by tickets that are used by the dude are found, so if the dude does not use a ticket you cannot find him here.

Eller

Enter the handle/nick, email, group, city or full name of dude to find, note that only seats that are being reserved by tickets that are used by the dude are found, so if the dude does not use a ticket you cannot find him here.

 

På reserve seat står det :

 

You have 3 tickets for reserving seats, but currently we limit reservations to those that have more than 5500, this is done to have the large groups of people get seated first, because that way the most people will be happy with their seats.

 

Noen med samme problemet ?

Isåfall hva skal jeg gjøre, jeg har kontaktet Partyticket, men eneste de sa var at jeg bare skulle skrive trådstarters etternavn ( som naturligvis ikke funket ).

Takker for tips

Endret av Verbalo
Lenke til kommentar
Jeg logger inn på Partyticket.net > Så går jeg på The Gathering 2010 > Trykker på seat map > I feltet skriver jeg trådstarters navn ( har prøvd kallenavn og forskjellige kombinasjoner). Men uansett så kommer det opp :

 

No people were found that match this, please try with first name or your email address...

 

Enter the handle/nick, email, group, city or full name of dude to find, note that only seats that are being reserved by tickets that are used by the dude are found, so if the dude does not use a ticket you cannot find him here.

Eller

Enter the handle/nick, email, group, city or full name of dude to find, note that only seats that are being reserved by tickets that are used by the dude are found, so if the dude does not use a ticket you cannot find him here.

 

På reserve seat står det :

 

You have 3 tickets for reserving seats, but currently we limit reservations to those that have more than 5500, this is done to have the large groups of people get seated first, because that way the most people will be happy with their seats.

 

Noen med samme problemet ?

Isåfall hva skal jeg gjøre, jeg har kontaktet Partyticket, men eneste de sa var at jeg bare skulle skrive trådstarters etternavn ( som naturligvis ikke funket ).

Takker for tips

Her er en liten guide:

 

Først login

post-171639-1263834730_thumb.jpg

 

Så klikker du på your account.

post-171639-1263834733_thumb.jpg

 

Klikker på bilettnummeret ditt.

post-171639-1263834738_thumb.jpg

 

Og velge Pick new seater

post-171639-1263834742_thumb.jpg

 

Der kan du søke trådstartes navn.

post-171639-1263834746_thumb.jpg

 

EDIT: Windows 7`s utklippingsverktøy er elsk.

Endret av Ballestikk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...