Breidablik Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Eg er med om eg får lov til å jukse! Edit: Post nr. 1800 Endret 17. januar 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
privinius Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Juksing på pc-poker hadde vært noe det! Hahe Edit: Grats, Breidablikk. Endret 17. januar 2010 av privinius Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Wall hack og aimbot på online poker! Lenke til kommentar
privinius Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Finn opp noe sånt, så kan vi dele gevinstene 97,5/2,5 til meg! ^^ Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Juksing på pc-poker hadde vært noe det!Hahe Edit: Grats, Breidablikk. Wall hack og aimbot på online poker! Har dere ikke hørt om screentitting? Endret 17. januar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Oh, damn... Ja, vi sit jo i same hall! Dette skal utnyttast! Lenke til kommentar
privinius Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Det er noen ganger det er kjedelig å ha 26". Lenke til kommentar
pululf Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 I'm on! Jeg elsker poker! Lenke til kommentar
Hunnesen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det er alltid kjekt med ei runde poker Så eg er so med Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg er med på pokeren deres. Siden jeg sannsynligvis ryker ut tidlig, kan en av dere betale meg for å gå rundt og titte på andres kort Lenke til kommentar
privinius Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg tenker jeg får skjule skjermen min med et teppe elns. D: Hva slags type er det dere vil spille, da? Jeg kan ingen andre enn Hold'em, men jeg er villig til å lære. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Men CS derimot, det er saker Call of duty modern warfare 2, det er sakeer NeiNeiNei. E du galen duuuuu? IW.net er helt på trynet. Promod på CoD4 som er tingen! Du har rett IW.net er drepene 90% av alle games jeg skal inn på får jeg en eller annen feilmelding, men det er fortsatt gøy da. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Bah, poker med ekte kort vel? Lenke til kommentar
privinius Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg er med på alt, jeg. (Av poker. ) Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Jeg logger inn på Partyticket.net > Så går jeg på The Gathering 2010 > Trykker på seat map > I feltet skriver jeg trådstarters navn ( har prøvd kallenavn og forskjellige kombinasjoner). Men uansett så kommer det opp : No people were found that match this, please try with first name or your email address... Enter the handle/nick, email, group, city or full name of dude to find, note that only seats that are being reserved by tickets that are used by the dude are found, so if the dude does not use a ticket you cannot find him here. Eller Enter the handle/nick, email, group, city or full name of dude to find, note that only seats that are being reserved by tickets that are used by the dude are found, so if the dude does not use a ticket you cannot find him here. På reserve seat står det : You have 3 tickets for reserving seats, but currently we limit reservations to those that have more than 5500, this is done to have the large groups of people get seated first, because that way the most people will be happy with their seats. Noen med samme problemet ? Isåfall hva skal jeg gjøre, jeg har kontaktet Partyticket, men eneste de sa var at jeg bare skulle skrive trådstarters etternavn ( som naturligvis ikke funket ). Takker for tips Endret 18. januar 2010 av Verbalo Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Jeg logger inn på Partyticket.net > Så går jeg på The Gathering 2010 > Trykker på seat map > I feltet skriver jeg trådstarters navn ( har prøvd kallenavn og forskjellige kombinasjoner). Men uansett så kommer det opp : No people were found that match this, please try with first name or your email address... Enter the handle/nick, email, group, city or full name of dude to find, note that only seats that are being reserved by tickets that are used by the dude are found, so if the dude does not use a ticket you cannot find him here. Eller Enter the handle/nick, email, group, city or full name of dude to find, note that only seats that are being reserved by tickets that are used by the dude are found, so if the dude does not use a ticket you cannot find him here. På reserve seat står det : You have 3 tickets for reserving seats, but currently we limit reservations to those that have more than 5500, this is done to have the large groups of people get seated first, because that way the most people will be happy with their seats. Noen med samme problemet ? Isåfall hva skal jeg gjøre, jeg har kontaktet Partyticket, men eneste de sa var at jeg bare skulle skrive trådstarters etternavn ( som naturligvis ikke funket ). Takker for tips Her er en liten guide: Først login Så klikker du på your account. Klikker på bilettnummeret ditt. Og velge Pick new seater Der kan du søke trådstartes navn. EDIT: Windows 7`s utklippingsverktøy er elsk. Endret 18. januar 2010 av Ballestikk Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Haha, eg brukte omtrent ti minutt på å forklare for ein korleis han valde seater. Å trykke på nummeret til billetten var visst ikkje det første som slo han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå