privinius Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg tror det er hardbarket ironi, egentlig. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg skjønner at FIFA-forbudet her er ment litt humoristisk, men jeg synes det likevel er ganske fordomsfullt av dere å nekte en type spill fordi dere ikke liker det selv. Prøv det heller ut. Om man er en habil FIFA-spiller og spiller mot andre kompiser, kan det være et ganske artig spill det óg. Har noen timer Fifa på samvittigheten fra min mørke ungdom, det suger, og det suger hardt. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Sorry hvis jeg maser Iceman men er det lenge til svar på Hw rekka mailene ? Enig Fifa sucks, prøvd det og hater det ! Men CS derimot, det er saker Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Sorry hvis jeg maser Iceman men er det lenge til svar på Hw rekka mailene ? Mandag er dagen. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg mener klubb-spilling med andre herfra burde være tillatt... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg mener klubb-spilling med andre herfra burde være tillatt... Bananer, grønnsaksbuljong og flytende melange. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg mener klubb-spilling med andre herfra burde være tillatt... Bananer, grønnsaksbuljong og flytende melange. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Best å passe seg. Èit ord om Fif... Oops... Jahh, så blir det bananar... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Bare tuller meg deg jeg lillevenn Men fifa er fortsatt forbudt ja vi har satt opp vakt lister imellom 5 forskjellige som har meldt seg frivillige til og gå vakt hvert 10 min Og du har selvfølgelig planlagt så godt at hver vakt har sin egen flaske med glidemiddel for nødstilfeller? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ehm, kva trur du melangen er til? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Brystene? Jeg mener klubb-spilling med andre herfra burde være tillatt... Bananer, grønnsaksbuljong og flytende melange. Er jo som han sprø fyren i Kill Buljo ^^ Endret 17. januar 2010 av SpecialForce Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Men CS derimot, det er saker Call of duty modern warfare 2, det er sakeer Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Ehm, kva trur du melangen er til? Steke biff så klart... Lenke til kommentar
privinius Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 biff subst. m biff () [bif] kjøtt av storfe flatbiff, biffstek Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg frykter Iceman har annet i tankene, desverre. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 You cannot run, you cannot hide... Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Men CS derimot, det er saker Call of duty modern warfare 2, det er sakeer NeiNeiNei. E du galen duuuuu? IW.net er helt på trynet. Promod på CoD4 som er tingen! Lenke til kommentar
larsere Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Da har jeg medt meg og RandomNOOB på HW-rekka. Anti-Fifa vakt kan jeg godt vere Lenke til kommentar
privinius Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Noen som blir med på en pokerturnering en gang under TG, da? Følte at jeg ikke fikk gjort så mye ifjor på spillfronten. Ble mest og gå og se på hva alle andre drev med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå