lceman™ Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg ser at blant annet FIFA er bannlyst fra HW-rekka... Kan jeg spørre om hva som er grunnen for dette? Står da klart og tydelig skrevet det. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Ja, men kanskje Dovito kan forklare hvorfor han har bedt om det... Endret 17. januar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Fifa er noe dritt. end of discussion Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Fifa er noe dritt. end of discussion Du har virkelig ikke funnet ut magien med det spillet Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Fifa er noe dritt. end of discussion Du har virkelig ikke funnet ut magien med det spillet :!: Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Fotball, jo. TG er et sted hvor man skal svette og være ekkel ikke spille fotball i RL eller på en skjerm så Fotball er nå ulovlige på Hw-rekka Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Fotball, jo. TG er et sted hvor man skal svette og være ekkel ikke spille fotball i RL eller på en skjerm så Fotball er nå ulovlige på Hw-rekka Du vet at det både er fotball og fifa compo der eller ? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ikke på HW rekka Nei, på TG Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Skal det være egne HW-rekka-vakter som går rundt og passer på at ingen finner på noe så ille som å spille FIFA? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Bare tuller meg deg jeg lillevenn Men fifa er fortsatt forbudt ja vi har satt opp vakt lister imellom 5 forskjellige som har meldt seg frivillige til og gå vakt hvert 10 min Endret 17. januar 2010 av Dovito Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Bare tuller meg deg jeg lillevenn Men fifa er fortsatt forbudt ja vi har satt opp vakt lister imellom 5 forskjellige som har meldt seg frivillige til og gå vakt hvert 10 min LOL :!: Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Bare tuller meg deg jeg lillevenn Men fifa er fortsatt forbudt ja vi har satt opp vakt lister imellom 5 forskjellige som har meldt seg frivillige til og gå vakt hvert 10 min Og alle som går vaktrunder utstyres med bananer, grønnsaksbuljong og flytende Melange. Mer detaljert info får dere ikke. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Støtter fullt ut FIFA-ban på rekka. Ingenting er mer deprimerende enn en gjeng som sitter og gauker og svetter for dårlig fotball på en skjerm Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) FIFA-ban støtter jeg også. Det skal tross alt stå litt respekt i å sitte på HW-rekka. Endret 17. januar 2010 av Hanky_ Lenke til kommentar
pululf Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Alle fotballspill blir konfiskert! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Alle fotballspill blir konfiskert! NEI! Jeg syntes jeg bør få lov å spille FM ihvertfall! Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Fotball er digg Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ingenting er mer deprimerende enn en gjeng som sitter og gauker og svetter for dårlig fotball på en skjerm Jo! Å se folk som gjør det når de spiller The Sims Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg skjønner at FIFA-forbudet her er ment litt humoristisk, men jeg synes det likevel er ganske fordomsfullt av dere å nekte en type spill fordi dere ikke liker det selv. Prøv det heller ut. Om man er en habil FIFA-spiller og spiller mot andre kompiser, kan det være et ganske artig spill det óg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå