Ballestikk Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Vi har bestilt 7 billetter fordelt på 2 kontoer.Vi vil selvfølgelig sitte sammen, men hva gjør jeg da? 1.Velge en representant for gruppa og all informasjonen skal gå mellom denne personen og iceman. 2.Send påmelding til [email protected]. Fullt navn for hver enkelt person (det de er registrert med på PTN) Forumnick for hver enkelt person (utgår for personer som ikke har registrerte brukere på forumet). Om dere vil sitte på rad A eller rad S, eller om det er det samme for dere, så lenge dere slipper ståplass. Omtrent hvor på valgt rad dere vil sitte. 3. På alle bilettene må dere sette "NAVN" aka Iceman™ of [hore] som seater. Enkleste er å søke på Iceman™ så får du han opp. 4.Slapp av og la Iceman gjøre resten. (Delevis klippet fra 1.post) (Sikkert noe jeg har glemt) Endret 15. januar 2010 av Ballestikk Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Ja jeg har lest det, Balle, men det jeg egentlig lurte på, var om det gjaldt selv om du hadde billetter på 2 forskjellige accs Wow, veldig OT, men Wheelie, du er en dag eldre enn meg Endret 15. januar 2010 av MjusicForLife Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ja, hadde jo vært genialt på wheelman og gjengens gigantiske prosjektor-løsninger. Den og banneren. Nå har jeg sendt enda en mail ang påmelding lol I fjor sendte jeg 5 eposter eller noe fordi mine ubesluttsomme kamerater drev og ombestemte seg hele tiden. Iceman ble litt skarp i tonen etterhvert, men det er kanskje ikke så rart når man tenker på hvor mye han må organiser. Creeds til Iceman Ja, samme som foregår her nå Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ballestikk: Hvor vanskelig er det å fjerne navnet til Iceman fra posten? Han har bedt om det flere ganger, og det minnes stadig på det. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Ballestikk: Hvor vanskelig er det å fjerne navnet til Iceman fra posten? Han har bedt om det flere ganger, og det minnes stadig på det. Faktisk har jeg bare bedt om det to ganger, jeg lar mine kjære skinkeparagrafryttere ta seg av påminnelser. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 To ganger er per definisjon flere ganger Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Hva mener dere med å fjerne navnet iceman fra posten? Er det noe jeg ikke har fått med meg? I så fall beklager Endret 15. januar 2010 av Ballestikk Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Erstatt det faktiske navnet til Iceman i posten din med f. eks. "NN". Dette fordi Iceman ønsker å fjerne navnet sitt fra nett når det ikke lengre er nødvendig å ha det der. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Og dette har han bedt meg å gjøre to ganger? Det er nå fikset! EDIT: Har jeg gjort det i andre poster? Endret 15. januar 2010 av Ballestikk Lenke til kommentar
pululf Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hei folkens, har prøvd å få konvertert animasjonen til en sreensaver. Desverre finns det ingen gratis programmer for dette, så dere får eventuelt bare kjøre animasjonen i fullskjerm? :/ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Og dette har han bedt meg å gjøre to ganger? Det er nå fikset!EDIT: Har jeg gjort det i andre poster? Det er bedt om på generell basis, når andre har gjort det. Det skal ikke være nødvendig å be hver enkelt person om det når det står i førstepost og på hver n'te side. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Og dette har han bedt meg å gjøre to ganger? Det er nå fikset!EDIT: Har jeg gjort det i andre poster? Det er bedt om på generell basis, når andre har gjort det. Det skal ikke være nødvendig å be hver enkelt person om det når det står i førstepost og på hver n'te side. Ok, har aldri fått meg med dette. Det skal huskes på til neste gang EDIT: Jeg ber om at det fulle navnet mitt ikke gjentas i ørten forskjellige poster, da jeg akter å gå inn og redigere det bort når behovet for å ha det stående ikke lengre er tilstede Der fant jeg det. Endret 15. januar 2010 av Ballestikk Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Nå er animasjonen ferdig (den som mange av dere har som skrivebordsbakgrunn nå). Dere kan se den her:http://vimeo.com/8763155 Som dere ser, har jeg gjort en god del post work på fargene! Hva syns dere? Flott animasjon! Du har ikke lyst til å lære meg å lage noe lignenede, i løpet av TG? Takk for at du endra oppløsningen på bilde fra animasjonen Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Animasjonen var yber kul Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Noen som vet hva jeg har gjort feil ? Er på Partyticket, trykker på seatmap skriver inn "Iceman™ of [hore]" men det virker ikke har også prøvd med Icemans navn og bare Iceman™, funka ikke det heller... Noen tips ? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Jeg fant han med en gang da jeg bare brukte hans fulle navn (uten "aka Iceman™ of [hore]") Endret 16. januar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Noen som vet hva jeg har gjort feil ? Er på Partyticket, trykker på seatmap skriver inn "Iceman™ of [hore]" men det virker ikke har også prøvd med Icemans navn og bare Iceman™, funka ikke det heller... Noen tips ? Sjekket nederst i førstepost? Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ja, det var det første jeg gjorde Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg ser at blant annet FIFA er bannlyst fra HW-rekka... Kan jeg spørre om hva som er grunnen for dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå