Durochris Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Haha, Iceman begynner å få en strengere og strengere tone nå Du kan da ikke regne med at folk faktisk leser all informasjonen? Jo, man må jo regne med det når det står informasjon om seater nederst i 1.post. Tenker man logisk må det jo være noe over infoen som seater ellers hadde det ikke stått nederst. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Haha, Iceman begynner å få en strengere og strengere tone nå Du kan da ikke regne med at folk faktisk leser all informasjonen? Jeg mister mer og mer troen på menneskehetens iboende logikk og sunne fornuft heter det. Og jo, jeg regner med at folk leser all informasjonen, men ser jo tydelig at det er mer en sjeldenhet enn en realitet. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Lille venn: common sense is not as common as you think Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Nei, jeg forsto ikke dette med seatingen. Jeg har lest 1.post til punkt og prikke... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Wheelie, gidder du å slenge inn en "Hvordan velge seater: For Dummies" i førstepost? Jeg sitter på en måte i bilen og kjeder meg mens jeg venter på at serverne i Nydalen skal komme seg opp igjen så jeg får jobbet... Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal være så frekke og dømmende! Dere tar som en selvfølge at vi vet hva dere snakker om, eller at vi forstår alt i 1.post. Jeg leser alltid 1.post. Alltid. Jeg kan ikke forstå at det koster dere noe å prøve å forklare folk ting, hvis en ikke forstår det i 1.post.. Endret 15. januar 2010 av MjusicForLife Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 nå kommer det snart en guide da Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal være så frekke og dømmende! For min del er det fordi jeg hver bidige dag må oppføre meg høflig og profesjonelt overfor sluttbrukere som ikke gidder å sette seg inn i de mest elementære funksjoner ved 100000-kroners maskinene sine. Spør hvem som helst som jobber med sluttbrukere, det er meget stor sannsynlighet for at vedkommende er en kyniker som for lengst har gitt opp alt håp for menneskeheten. Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Guide blir jeg glad for Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Husker selv jeg slet i fjor med seating og sånt (Var min første gang i fjor) Men det ordnet jo seg med litt hjelp av folk på forum osv. Iceman: Sender du svar på påmelidingene? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Ja, jeg sender svar på påmeldinger. Jeg gir beskjed i tråden når dette er gjort. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Er det noen som kan flashe Xbox 360 liteon? I så fall hadde vært fint omnoen kunne gjøre det for meg på TG Lenke til kommentar
pululf Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Nå er animasjonen ferdig (den som mange av dere har som skrivebordsbakgrunn nå). Dere kan se den her: http://vimeo.com/8763155 Som dere ser, har jeg gjort en god del post work på fargene! Hva syns dere? Endret 15. januar 2010 av pululf Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Nå er animasjonen ferdig (den som mange av dere har som skrivebordsbakgrunn nå). Dere kan se den her:http://vimeo.com/8763155 Som dere ser, har jeg gjort en god del post work på fargene! Hva syns dere? Hadde du lagd den slik at man bruke den som skjermsparer, hadde jeg brukt den lett! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Helt klart. kan du ikke legge den ut som en gif av et eller anna slag? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg vet ikke hvordan man lager en skjermsparer av en videofil... Noen som har peil? Jeg kom på noe, man kan jo vise den på "storskjermen" til HW-rekken når det ikke vises noe annet der, en slags skjermpsarer for å si "Her er vi!" Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Nå har jeg sendt enda en mail ang påmelding lol Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Slettes ingen dum idè! Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Ja, hadde jo vært genialt på wheelman og gjengens gigantiske prosjektor-løsninger. Den og banneren. Nå har jeg sendt enda en mail ang påmelding lol I fjor sendte jeg 5 eposter eller noe fordi mine ubesluttsomme kamerater drev og ombestemte seg hele tiden. Iceman ble litt skarp i tonen etterhvert, men det er kanskje ikke så rart når man tenker på hvor mye han må organiser. Creeds til Iceman Endret 15. januar 2010 av Ballestikk Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Vi har bestilt 7 billetter fordelt på 2 kontoer. Vi vil selvfølgelig sitte sammen, men hva gjør jeg da? Jeg sender vel bare én mail med alt info? Endret 15. januar 2010 av MjusicForLife Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå