Gå til innhold

HW-rekka@TG2010 (Det er over nå, sees igjen til neste år =/

Livsviktig!  

98 stemmer

1. 1. IceTøs eller TøsMan?

2. 2. BurkaGuri eller TøseBurka?

Anbefalte innlegg

Haha, Iceman begynner å få en strengere og strengere tone nå :p

Du kan da ikke regne med at folk faktisk leser all informasjonen?

Jo, man må jo regne med det når det står informasjon om seater nederst i 1.post. Tenker man logisk må det jo være noe over infoen som seater ellers hadde det ikke stått nederst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, Iceman begynner å få en strengere og strengere tone nå :p

Du kan da ikke regne med at folk faktisk leser all informasjonen?

Jeg mister mer og mer troen på menneskehetens iboende logikk og sunne fornuft heter det.

Og jo, jeg regner med at folk leser all informasjonen, men ser jo tydelig at det er mer en sjeldenhet enn en realitet.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal være så frekke og dømmende!

Dere tar som en selvfølge at vi vet hva dere snakker om, eller at vi forstår alt i 1.post. Jeg leser alltid 1.post. Alltid.

Jeg kan ikke forstå at det koster dere noe å prøve å forklare folk ting, hvis en ikke forstår det i 1.post..

Endret av MjusicForLife
Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal være så frekke og dømmende!

For min del er det fordi jeg hver bidige dag må oppføre meg høflig og profesjonelt overfor sluttbrukere som ikke gidder å sette seg inn i de mest elementære funksjoner ved 100000-kroners maskinene sine. Spør hvem som helst som jobber med sluttbrukere, det er meget stor sannsynlighet for at vedkommende er en kyniker som for lengst har gitt opp alt håp for menneskeheten.

Lenke til kommentar

Ja, hadde jo vært genialt på wheelman og gjengens gigantiske prosjektor-løsninger. Den og banneren.

Nå har jeg sendt enda en mail ang påmelding lol

I fjor sendte jeg 5 eposter eller noe fordi mine ubesluttsomme kamerater drev og ombestemte seg hele tiden. Iceman ble litt skarp i tonen etterhvert, men det er kanskje ikke så rart når man tenker på hvor mye han må organiser. Creeds til Iceman

Endret av Ballestikk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...