Nopros Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Har ingen enda, men mange bilder i hodet. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Da var Team24 igang for i år også! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1192185 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Wheelman: Kjøper en megafon til deg, hvis du trenger å rope på meg Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Iceman, kom deg på skype / MSN! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Da kan man velge seater folkens! Seateren vår: Jon Erik Engevold (må skrives i søkefeltet) så kommer hans fulle nick opp: Jon Erik Engevold aka Iceman™ of [hore] Jada Da er det bare å vente Endret 12. januar 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Da kan man velge seater folkens! Seateren vår: Jon Erik Engevold (må skrives i søkefeltet) så kommer hans fulle nick opp: Jon Erik Engevold aka Iceman™ of [hore] Jada Da er det bare å vente Flott Flott Men skal jeg fylle inn noe på resarvations ? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Da kan man velge seater folkens! Seateren vår: Jon Erik Engevold (må skrives i søkefeltet) så kommer hans fulle nick opp: Jon Erik Engevold aka Iceman™ of [hore] Jada Da er det bare å vente Flott Flott Men skal jeg fylle inn noe på resarvations ? Nope, det er nettop det Iceman tar seg av Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Sender nok ut en mail til alle kontaktpersonene med seatermas i morgen. Ikke at det er noe å stresse med enda, men det er greit å ha gjort det. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Ok, Iceman fikk du mailen min ? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Ok, Iceman fikk du mailen min ? Det ser jeg nærmere på i morgen, nå stikker jeg og sovner istedet. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 oki flott Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Er ganske sikker på at iceman sa tydelig at navnet hans ikke skulle quotes. Mulig det ønsket bør respekteres God natt alle sammen, og nå har jeg også sørget for å sette seater =D Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Er ganske sikker på at iceman sa tydelig at navnet hans ikke skulle quotes. Mulig det ønsket bør respekteres God natt alle sammen, og nå har jeg også sørget for å sette seater =D Nå måtte man kun søke opp navnet hans, og ikke hele driten for å få han opp. Bare sa ifra om det Ellers respekterer jeg det Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Kan vedde på at det kommer spørsmål om hvem som er seater senere i tråden uansett Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Noen som har en link til hvordan jeg setter opp seater? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Bare jeg som synes PTN siden er utrolig rotete og vanskelig og bruke i forhold til hva den kunne vert Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Jeg synes ikke den er så vanskelig, men har brukt den i flere år nå. Det er jo alltid massevis av førstegangsfolk som trenger hjelp med sida, så det er nok en grunn til at guidene er laget Endret 13. januar 2010 av Olum Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg syns den er utolig rotete. Først gang i år jeg skal på TG Gleeeeeder meg syyykt!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå