Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det er sant, det å bli tatt seriøst er noe en bare kan glemme Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Men er kanskje verdt det likevel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Om du liker å bli sminket i ansiktet på TG, absolutt Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ser at det er pratet om en peppes tur, peppes er godt det, men jeg anbefaler La Perla. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Peppes suger hestpikk... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Peppes suger hestpikk... Aye, looks like Iceman finally gotten the point. *med bred irsk dialækt* Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Var 97 på HW rekka og 200 tskjorter så random folk tok flere osv. Jeg hater random folk! Makan til griskhet, det er helt forkastelig. Denne gangen stemmer jeg for at man lager et skjema, krysser ut alle som har fått, og gjør det skikkelig ryddig og fint. Når selv ikke Wheelman fikk, da er det noe alvorlig gærent. Håper dere får sove om natten, greedy bastards. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) *snip* Jeg hater random folk! Makan til griskhet, det er helt forkastelig. Denne gangen stemmer jeg for at man lager et skjema, krysser ut alle som har fått, og gjør det skikkelig ryddig og fint. Når selv ikke Wheelman fikk, da er det noe alvorlig gærent. Håper dere får sove om natten, greedy bastards. Dette forklarer hvorfor jeg så personer (unger på rundt 12) med Hw-rekke t-shorte vrimle rundt mellom alle radene 24/5. Endret 9. januar 2010 av martin808 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Dette forklarer hvorfor jeg så personer (unger på rundt 12) med Hw-rekke t-shorte vrimle rundt mellom alle radene 24/5. Det kan også være fordi de ikke skifter klær i løpet av uka. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Skipet stinker jo så mye uansett så det lukter man ikke. NB: Jenter har bedre luktesans enn gutter. martin808 har også normal hygiene. Endret 9. januar 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Kjente det var noen som luktet rimelig svett i fjor ja. glad jeg slapp og sitte med noen sånne. jeg skal innøre dusjetvang på rekka Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Skal du sørge for at dusjetvangen håndheves også, da, eller? Du kan jo gå systematisk til verks og ta med deg grupper på fem og fem i dusjen. Høres ut som en heldagsjobb, men det er nok mange som vil takke deg i ettertid ^^ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ha dusjevakter osv. tror jeg får holde meg til de som sitter nermest. og at de skal dusje 1 gang om dagen Lenke til kommentar
pululf Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ja, dusjing er et must. Kanskje jeg skal skifte nick til Herr Tøs? Do it! (Du tar herved og godtar all eventuell tøsing på deg fra min side på TG) Da skifter jeg navn til Tøsulf! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Pululf høres rimelig tøsete ut fra før, da. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hmm, der har du et poeng Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hmm... Breidatøs Tøsablik Det fenger liksom ikkje like godt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Skjer med at alle vil være meg? Altså, det er ikke så spennende å være meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå