privinius Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Aplus Twin Engine gaffa-edition. <3 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Aplus Twin Engine gaffa-edition. <3 Jeg vil se bilder! Lenke til kommentar
privinius Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Ikke stort å se, for å være ærlig. D: Det hadde blitt fuckzet så mye at jeg tok vekk sidene på det, og teipet bare igjen hele skiten. EDIT: Noen som har peiling på om det kommer til å bli noen rekkeaktiviteter? Var koselig med den Peppes-turen ifjor. Endret 7. januar 2010 av privinius Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Peppestur SKAL bli, men det kan godt arrangerast enno meir, det hadde jo berre vore koseleg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Peppestur SKAL bli, men det kan godt arrangerast enno meir, det hadde jo berre vore koseleg. Peppes er et must. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Peppestur SKAL bli, men det kan godt arrangerast enno meir, det hadde jo berre vore koseleg. Peppes er et must. Hva pleier prisen pr. pers og ligge på der? Lenke til kommentar
privinius Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Det spørs nok helt på hva du kjøper, gitt. Er rimelig dyrt der (Iallefall pizzaen min ifjor med 8 forskjellige kjøtt-typer på). Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Regner med folk betaler selv for det de spiser? Bør ikke være noe problem å finne noen å kjøpe en pizza med. Prisene finner du vel på www.peppes.no. Evt. din nærmeste peppes, de finnes jo på hver en knaus. Endret 7. januar 2010 av Herr Brun Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Det kostar lett 200-250 kroner, men det avhenger jo som sagt av kva du kjøper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg tror jeg betalte nærmere 400,- i fjor, men det er fordi pilsen er alt for dyr der. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg skaffet meg aldri 09-skjorta, mye fordi den var ufyselig.Om årets skjorter blir like ufyselige, vil hoder rulle! Samme her, mann...samme her. Men så gikk det er par dager og så ombestemte jeg meg. Men neida, da hadde man ikke flere å gi bort. Hva er det for vås? Jeg synes det høres mest logisk ut å trykke opp like mange skjorter som antall mennesker på rekka, men det er nå bare meg. Også jeg som gjorde så mye for HW-rekka i fjor. *Snufs.* Jeg tror jeg betalte nærmere 400,- i fjor, men det er fordi pilsen er alt for dyr der. Jeg betalte 0,- kroner, og det var fordi han ene ved mitt bord skylte meg penger for TG-billetten. Det gjør han forresten ennå, det svinet! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 400 kr, da tror jeg at det står over :-P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 400 kr, da tror jeg at det står over :-P Godt mulig det var mindre, jeg husker ikke helt. Tror du jeg går rundt og husker hvor mye jeg brukte på peppes når jeg var på TG? Jeg kan ikke engang huske hvor mye jeg brukte sist jeg var på peppes, og det var rett før jul.. Men en burde fint komme unna med 200-300,- regner jeg med. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 400 kr, da tror jeg at det står over :-P Godt mulig det var mindre, jeg husker ikke helt. Tror du jeg går rundt og husker hvor mye jeg brukte på peppes når jeg var på TG? Jeg kan ikke engang huske hvor mye jeg brukte sist jeg var på peppes, og det var rett før jul.. Men en burde fint komme unna med 200-300,- regner jeg med. Kviteringer ofc? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Sånt tar jeg nesten aldri vare på Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg skaffet meg aldri 09-skjorta, mye fordi den var ufyselig.Om årets skjorter blir like ufyselige, vil hoder rulle! Samme her, mann...samme her. Men så gikk det er par dager og så ombestemte jeg meg. Men neida, da hadde man ikke flere å gi bort. Hva er det for vås? Jeg synes det høres mest logisk ut å trykke opp like mange skjorter som antall mennesker på rekka, men det er nå bare meg. Også jeg som gjorde så mye for HW-rekka i fjor. *Snufs.* ' Var 97 på HW rekka og 200 tskjorter så random folk tok flere osv. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 400 kr, da tror jeg at det står over :-P Du får da ikke kjøpt øl uansett. Hvis du deler én stor pizza med sidemannen (da blir begge mett, med mindre en av dere er en hest), og drikker vann, betaler du godt under 150 kroner. Med brus holder du deg fortsatt godt under 200. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg skaffet meg aldri 09-skjorta, mye fordi den var ufyselig.Om årets skjorter blir like ufyselige, vil hoder rulle! Samme her, mann...samme her. Men så gikk det er par dager og så ombestemte jeg meg. Men neida, da hadde man ikke flere å gi bort. Hva er det for vås? Jeg synes det høres mest logisk ut å trykke opp like mange skjorter som antall mennesker på rekka, men det er nå bare meg. Også jeg som gjorde så mye for HW-rekka i fjor. *Snufs.* ' Var 97 på HW rekka og 200 tskjorter så random folk tok flere osv. For non jævler. Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det går vel ant og kjøpe spis så mye du vil vel? det koster vel me drikke ca 150,- kr. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg skaffet meg aldri 09-skjorta, mye fordi den var ufyselig.Om årets skjorter blir like ufyselige, vil hoder rulle! Samme her, mann...samme her. Men så gikk det er par dager og så ombestemte jeg meg. Men neida, da hadde man ikke flere å gi bort. Hva er det for vås? Jeg synes det høres mest logisk ut å trykke opp like mange skjorter som antall mennesker på rekka, men det er nå bare meg. Også jeg som gjorde så mye for HW-rekka i fjor. *Snufs.* ' Var 97 på HW rekka og 200 tskjorter så random folk tok flere osv. Fikk man HW-t-shirt i fjor? :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå