Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Skjer jo at jeg er noen sin bitch alle andre er min bitch Ok da, skal jeg være din bitch? Husk at jeg liker å tafse på pimpen min.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 ^^, du kan få tafse på meg og kabinettet mitt <3 Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Det var jo en kjekk nerdegjeng på det bildet Det ser ut som om TG blir mer intimt enn jeg hadde forestilt meg Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Spare hår til tg eller klippe meg? Tenkte på det samme, ikke barbere eller klippe meg før jeg har erobret TG. You like? Endret 7. januar 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Det var jo en kjekk nerdegjeng på det bildet Det ser ut som om TG blir mer intimt enn jeg hadde forestilt meg TG er intimt, hva annet kan en forvente av overtrøtte og understimulerte nerder? Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 TG er intimt, hva annet kan en forvente av overtrøtte og understimulerte nerder? Så sant, så sant Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Skal vi prøve med forumnick-skilt på plassane i år? Jeg er med! Spare hår til tg eller klippe meg? Spør meg selv om det samme... Lenke til kommentar
pululf Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg er nødt til å klippe meg, langt hår kler meg ikke i det hele tatt... Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg er nødt til å klippe meg, langt hår kler meg ikke i det hele tatt... Grunnen til at jeg vil klippe meg er at håret er i veien for øya og det er iveien ellers også Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Skal klippe meg i morgen Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg er med Jeg og Rudde har bestilt 3 plasser + at det kanskje kommer med en til Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Er det noen som enda har t-skjortene fra 09? ^^ Jeg skaffet meg aldri 09-skjorta, mye fordi den var ufyselig. Om årets skjorter blir like ufyselige, vil hoder rulle! Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Får ikke blitt med på hardware rekka likevel.. Ble med noen andre fra skedsmokorset, som skulle sitte et annet sted. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Får ikke blitt med på hardware rekka likevel.. Ble med noen andre fra skedsmokorset, som skulle sitte et annet sted. Da blir'e itte no tøsing på deg.. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Får ikke blitt med på hardware rekka likevel.. Ble med noen andre fra skedsmokorset, som skulle sitte et annet sted. Da blir'e itte no tøsing på deg.. jaja.. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Dere har vel ikke policy mot utrolig stygge maltrakterte kabinetter? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Dere har vel ikke policy mot utrolig stygge maltrakterte kabinetter? Jo vi er Lian-li only! Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Iceman, kan du oppdatere første post eller svare på mailen så vi vet om vi har kommet med eller ikke? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Dere har vel ikke policy mot utrolig stygge maltrakterte kabinetter? Jo vi er Lian-li only! +1 (hvis det bare hadde vært slik ) Lukter jeg eget "Lian-li hjørne" på hw-rekka oppdater førstepost ja Endret 7. januar 2010 av martin808 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg ser for meg at... Over helga en gang blir mailer besvart og førstepost oppdatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå