Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hehe, ok, DU treng ikkje, og for så vidt ikkje alle andre heller, men i alle fall "dei fleste". Det har du rett i, var alt for mange på HW-rekka jeg ikke ante hvem var. Fant igjen gruppebildet fra i fjor, gode minner http://kamfjord-it.no/~wheelman/Forumtreff...gruppebilde.png Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) På Grinnvøll, sier du? Nå skal de rive samfunnshuset der oppe. Hvis du er kjapp, kan du kjøpe det og flytte tilbake før de brenner det ned. Jammen jeg var jo og feiret 17 mai der før, da kan de jo ikke rive dritten Befinner du deg der så betyr det tafsing Endret 7. januar 2010 av Dovito Lenke til kommentar
pululf Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Jeg tar med skilt! Setter det på toppen av skjermen Endret 7. januar 2010 av pululf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Rød spenne!Som TinaM lånte meg håper hun tar den med seg i år også.. Jeg tror jeg har mista den men har investert i lilla-sløyfespenne, tipper du vil kle de gaaanske bra altså Skilt er lurt, men sjelden alle gjennomfører det... Jeg har faktisk tskjorte med nicket mitt på ett sted. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg tror jeg har mista den men har investert i lilla-sløyfespenne, tipper du vil kle de gaaanske bra altså Jeg tror jeg blir skikkelig heit med den på.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg har en oransje t-skjorte med nicket mitt på ryggen Lenke til kommentar
pululf Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Er det noen som har sånne skilt man fester på skorten, hvor det tår "Hi, my name is....."? Det hadde jo vært ganske geinalt Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Er det noen som enda har t-skjortene fra 09? ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Er det noen som enda har t-skjortene fra 09? ^^ Selvfølgelig, har alle tskjortene siden TG06 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Tøs: Jeg har TO så tror du kan være ganske sikker på at du blir heit^^, Hjulmann: Så klart O_o jeg sover jo i den. har den fra 07 og 08 ett sted også... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Tøs: Jeg har TO så tror du kan være ganske sikker på at du blir heit^^, To stykker? Jeg kommer til å sette fyr på skipet.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Selvfølgelig tøsa^^, (om ikke så har jeg en rød sløyfe på en bøyle og noen svarte sløyfer også) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Selvfølgelig tøsa^^, (om ikke så har jeg en rød sløyfe på en bøyle og noen svarte sløyfer også) Jeg er redd det ikke er plass nok på hodet mitt, vi kan jo bruke de på typen din? Så kan vi..eh..sprade rundt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Premie til deg om du klarer å feste noe i de få millimeterene med hår=) men sprade klarer dere uansett:P Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Spare hår til tg eller klippe meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Spare hår til tg eller klippe meg? Spare hår, du skal bli min bitch Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Skjer jo at jeg er noen sin bitch alle andre er min bitch Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Faen. Jeg finner ikke hw-skjortene mine Lenke til kommentar
pululf Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Og jeg finner ikke TG-t-skjortene mine... Endret 7. januar 2010 av pululf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå