Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Nei, definitivt meg. Altså, nå skal ikke du ta min plass som forumhore her.. Selv om jeg har tapt meg i det siste. Danne ett team? Tror du jeg er helt uten standarder? Jeg vil ikke ha en fjortis jeg må drasse på, og lære alle triksene jeg kan. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Skulle akkurat til å skrive, "nei vent, jeg er jo fjortis" Greit, tvekamp på scena da? Bare du og meg? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Tøseguri er "the only and one"! Han har ikke bruk for en padawan. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Greit, tvekamp på scena da? Bare du og meg? Ser dere? Han er redd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Greit, tvekamp på scena da? Bare du og meg? Ser dere? Han er redd. Jeg trenger ingen tvekamp for å vite jeg er best Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Eg trur faktisk ikkje eg har skrive det enno, men eg er sjølvsagt med på rekka. Lenke til kommentar
Hunnesen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Eg har veldig lyst til å vere med på HW-rekka. Eg blir då sittande ved Breidablik fordi han er så gapen at han treng hjelp til å ete. Han er dessutan mentalt ustabil og tilbakeståande... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Eg har veldig lyst til å vere med på HW-rekka. Eg blir då sittande ved Breidablik fordi han er så gapen at han treng hjelp til å ete. Han er dessutan mentalt ustabil og tilbakeståande... Det vet vi at han er, og det er derfor vi er glade i han.. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Eg har veldig lyst til å vere med på HW-rekka. Eg blir då sittande ved Breidablik fordi han er så gapen at han treng hjelp til å ete. Han er dessutan mentalt ustabil og tilbakeståande... ... Seier min psykisk inkompetente jævel av ein vedsidesitjande klassekamerat... Men joda, vi sit i gruppe saman med blant andre Kameltjuv og HarGal (som registrerar brukar atm... ) Eg er glad i deg også, Tøs Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Eg er glad i deg også, Tøs Aww.. <3 Lenke til kommentar
Hunnesen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hmm.. vent litt eg må finne på ein god kommentar Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Hey! Eg melde meg på btw... Endret 6. januar 2010 av HarGal Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 OMG nå fikk dialektelskeren i meg fullstendig overload <3 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 OMG nå fikk dialektelskeren i meg fullstendig overload <3 Æ har å meldt mæ på! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 *meltdown* Jeg snakker finnmark dialekt, som er litt utvannet Men den funker rimelig bra Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 OMG nå fikk dialektelskeren i meg fullstendig overload <3 Stibbin ell? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Lett at jeg skal snakke telemarking på tg XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå