pululf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Eeeh, er lenge siden jeg frisket opp mine kunnskaper innenfor LOLcat, kan du si den setningen på engelsk? Eller norsk? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Skulle vel bety omtrent det same som du skreiv. At det hadde vore kjekt å bli seata litt nær dei største forumhorene her... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg vil også ha nøkkelkort Kan du smugle med en til meg themartine? Tja. What's in it for me? 17 cm lang fjortis-tiss hvis du skaffer ett til meg. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Tror hun får nok som det er Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg vil også ha nøkkelkort Kan du smugle med en til meg themartine? Tja. What's in it for me? 17 cm lang fjortis-tiss hvis du skaffer ett til meg. Hva skal hu med en E-penis? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hva skal hu med en E-penis? Sa jeg E-penis kanskje? Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 17 cm lang fjortis-tiss hvis du skaffer ett til meg. 17/2=8.5 tror vi sier det, jeg Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 17 cm lang fjortis-tiss hvis du skaffer ett til meg. 17/2=8.5 tror vi sier det, jeg 8,5 cm * 2 = E-Penis ^^ Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg vil også ha nøkkelkort Kan du smugle med en til meg themartine? Tja. What's in it for me? 17 cm lang fjortis-tiss hvis du skaffer ett til meg. Hva skal hu med en E-penis? second that. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Blæh, hun får finne ut om vi møtes da ____________________________________________ End of discussion. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Blæh, hun får finne ut om vi møtes da ____________________________________________ End of discussion. Hun er opptatt... og over 20 år gammel Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Se opp TheMartine. We got stalker material. Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Lykke til Nopros, det ser ut som du trenger det. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jøss. Denne tråden tok plutselig en "interessant" vending, dere. Ser ut som om jeg ikke er den største forumhora her, i hvert fall. Hirr. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Nei, definitivt meg. Eller så er det bare det at jeg er en gutteforumfjortis. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jøss. Denne tråden tok plutselig en "interessant" vending, dere. Ser ut som om jeg ikke er den største forumhora her, i hvert fall. Hirr. Tipper jeg er den største forumhora. Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Når er siste frist for påmelding egentlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Nei, definitivt meg. Altså, nå skal ikke du ta min plass som forumhore her.. Selv om jeg har tapt meg i det siste. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Nei, definitivt meg. Altså, nå skal ikke du ta min plass som forumhore her.. Selv om jeg har tapt meg i det siste. Danne ett team? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå