Sameboe Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Du fikk det først til å høres negativt ut, før du gjorde det positivt Smart! Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Kjenner jeg begynner å glede eg til TG nå... Håper bare at jeg ikke blir seated langt fra alle dere andre! REiser alene jeg vett, hadde vært konge å sitte ved siden av noen man kjente fra forumet Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Kjenner jeg begynner å glede eg til TG nå... Håper bare at jeg ikke blir seated langt fra alle dere andre! REiser alene jeg vett, hadde vært konge å sitte ved siden av noen man kjente fra forumet Slapp av, vi sitter tross alt på en rekke, så du havner garrantert vedsiden av et forummedlem uansett Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Altså. Det betyr at du stiller på samme nivå på rangstigen som Wheelman. Nuff said Presis. Og Optimus Prime. Optimus Prime er ikke handicappa, han er en annen art en oss og det ser slik han naturlig er bygd. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Kjenner jeg begynner å glede eg til TG nå... Håper bare at jeg ikke blir seated langt fra alle dere andre! REiser alene jeg vett, hadde vært konge å sitte ved siden av noen man kjente fra forumet Slapp av, vi sitter tross alt på en rekke, så du havner garrantert vedsiden av et forummedlem uansett Klart det, men er jo ikke alle som er like aktive her inne Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Kjenner jeg begynner å glede eg til TG nå... Håper bare at jeg ikke blir seated langt fra alle dere andre! REiser alene jeg vett, hadde vært konge å sitte ved siden av noen man kjente fra forumet Slapp av, vi sitter tross alt på en rekke, så du havner garrantert vedsiden av et forummedlem uansett Klart det, men er jo ikke alle som er like aktive her inne Stemmer det, men hvis du vil snakke med noen, så er det bare å løfte opp rumpa og gå bort Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Stemmer det, men hvis du vil snakke med noen, så er det bare å løfte opp rumpa og gå bort Aaah, slitsomt! Endret 5. januar 2010 av pululf Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Kjenner jeg begynner å glede eg til TG nå... Håper bare at jeg ikke blir seated langt fra alle dere andre! REiser alene jeg vett, hadde vært konge å sitte ved siden av noen man kjente fra forumet Psst. Bribes will get you pretty far. Jeg mener, det er jo Ismænn som seater. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Du får si ifra da vettu TM du er i gruppa vår så jeg melder deg på HW rekka sammen med alle oss andre. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Tror ikke Ismann hører på stakkars lille meg Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 TM du er i gruppa vår så jeg melder deg på HW rekka sammen med alle oss andre. Greit, det. Ta med Joakim også, da. Og Morten som satt til venstre for meg i fjor. Viktig, viktig! Tror ikke Ismann hører på stakkars lille meg Ismænn hører nok på pengene dine. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg er en fattig student! Tar ismann kreditt? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 TM du er i gruppa vår så jeg melder deg på HW rekka sammen med alle oss andre. Greit, det. Ta med Joakim også, da. Og Morten som satt til venstre for meg i fjor. Viktig, viktig! Oki Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Sure men du blir dog på enden uten hylle and shit Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Da tror jeg at jeg står over. Takk likevel EDIT: Ombestemte meg! I'm in. Endret 5. januar 2010 av pululf Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Du kan prøve å få deg plass tvers overfor oss da, pululf. Da sitter du jo rygg i rygg med mange av de største forumhorene, og det er rimelig nærme, det? Edit: Eller bare bli med på samme rekka. Endret 5. januar 2010 av TheMartine Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Du kan prøve å få deg plass tvers overfor oss da, pululf. Da sitter du jo rygg i rygg med mange av de største forumhorene, og det er rimelig nærme, det? Edit: Eller bare bli med på samme rekka. Jo, sant nok! Får se hvordan vi blir seated Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 I wants zu haz seat liek pretti close to forumwhores... Rite? Lol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå