pululf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Unisex-dusjer hadde definitivt fått flere til å dusje Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Unisex-dusjer hadde definitivt fått flere til å dusje Nee, trokke det jeg :-P Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Unisex-dusjer hadde definitivt fått flere til å dusje Nee, trokke det jeg :-P 2nd Sier ikke at jeg ikke ville gjort det, men. Endret 5. januar 2010 av Ethernet Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hadde ikke brydd meg noe,. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Martine er en hyggelig ung dame, og like horete som hun er online Nei, hu er jævlig skummel, ikke en du vil våkne vedsina slik som jeg opplevde Eh, nei, jeg er ikke horete. Den biznissen gikk jo rett i dass. Skummel derimot, ja, det kan jeg gå med på. Men Rudde, jeg fråder ikke når jeg sover, jeg sikler. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Unisex-dusjer hadde definitivt fått flere til å dusje No way. De aller fleste jentene hadde i hvert fall latt være, og alle de eplekjekke guttene som oppfører seg som kåte hormonbomber på avstand, hadde nok også skygget banen om de faktisk sto i fare for å stå ansikt til ansikt med nakne damer. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Unisex-dusjer hadde definitivt fått flere til å dusje No way. De aller fleste jentene hadde i hvert fall latt være, og alle de eplekjekke guttene som oppfører seg som kåte hormonbomber på avstand, hadde nok også skygget banen om de faktisk sto i fare for å stå ansikt til ansikt med nakne damer. Egentlig så kunne jeg ikke sett for meg det? Er ikke 5 dager uten en sikkelig vask litt værre for en jente enn en gutt? Om dere ikke hadde dujset der hadde dere vel funnet andre metoder å rengjøre dere på xD Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Egentlig så kunne jeg ikke sett for meg det? Er ikke 5 dager uten en sikkelig vask litt værre for en jente enn en gutt? Om dere ikke hadde dujset der hadde dere vel funnet andre metoder å rengjøre dere på xD Jo, man hadde måtte ty til alternative metoder da, selvsagt. Jeg synes i hvert fall jeg blir råtten nok på TG om jeg ikke skal gå rundt og være skitten også, og nå etter at vi fikk egne nøkkelkort til jentegarderoben har det jo blitt rene festen å dusje. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Egentlig så kunne jeg ikke sett for meg det? Er ikke 5 dager uten en sikkelig vask litt værre for en jente enn en gutt? Om dere ikke hadde dujset der hadde dere vel funnet andre metoder å rengjøre dere på xD Jo, man hadde måtte ty til alternative metoder da, selvsagt. Jeg synes i hvert fall jeg blir råtten nok på TG om jeg ikke skal gå rundt og være skitten også, og nå etter at vi fikk egne nøkkelkort til jentegarderoben har det jo blitt rene festen å dusje. Damn. Ikke si sånn, da Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ikke si hva? At vi har nøkkelkort? Blir du sjaluuuu? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Dere kunne tatt med dere slik hageslange man kobler til vasken og gå inn på handicap doen og vaske dere der xD Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ikke si hva? At vi har nøkkelkort? Blir du sjaluuuu? Tenkte mer på "å dusje er en fest". Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Jeg vil også ha nøkkelkort Kan du smugle med en til meg themartine? Endret 5. januar 2010 av pululf Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Dere kunne tatt med dere slik hageslange man kobler til vasken og gå inn på handicap doen og vaske dere der xD Hva er det du prøver å si? Er vi handikappede fordi vi er jenter? Hæ? Hæ? Ikke si hva? At vi har nøkkelkort? Blir du sjaluuuu? Tenkte mer på "å dusje er en fest". Haha, ja, det er akkurat sånn du forestiller deg det. Vi har til og med ballonger. Jeg vil også ha nøkkelkort Kan du smugle med en til meg themartine? Tja. What's in it for me? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Dere kunne tatt med dere slik hageslange man kobler til vasken og gå inn på handicap doen og vaske dere der xD Hva er det du prøver å si? Er vi handikappede fordi vi er jenter? Hæ? Hæ? Nei, men dere stiller på samme nivå i rangstigen Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Nei, men dere stiller på samme nivå i rangstigen Men alle vet jo at handikappede mennesker står øverst på rangstigen, i og med at de har krefter ingen av oss andre har. I tillegg er mange av dem halvt maskin, noe som gjør dem overlegne på alle mulige områder. Så akkurat det tar jeg ikke som noe negativt, altså. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Altså. Det betyr at du stiller på samme nivå på rangstigen som Wheelman. Nuff said Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Altså. Det betyr at du stiller på samme nivå på rangstigen som Wheelman. Nuff said Presis. Og Optimus Prime. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå