Gå til innhold

HW-rekka@TG2010 (Det er over nå, sees igjen til neste år =/

Livsviktig!  

98 stemmer

1. 1. IceTøs eller TøsMan?

2. 2. BurkaGuri eller TøseBurka?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Martine er en hyggelig ung dame, og like horete som hun er online :)

Nei, hu er jævlig skummel, ikke en du vil våkne vedsina slik som jeg opplevde :ph34r:

Eh, nei, jeg er ikke horete. Den biznissen gikk jo rett i dass.

Skummel derimot, ja, det kan jeg gå med på. Men Rudde, jeg fråder ikke når jeg sover, jeg sikler.

Lenke til kommentar
Unisex-dusjer hadde definitivt fått flere til å dusje :D

No way. De aller fleste jentene hadde i hvert fall latt være, og alle de eplekjekke guttene som oppfører seg som kåte hormonbomber på avstand, hadde nok også skygget banen om de faktisk sto i fare for å stå ansikt til ansikt med nakne damer. :cool:

Lenke til kommentar
Unisex-dusjer hadde definitivt fått flere til å dusje :D

No way. De aller fleste jentene hadde i hvert fall latt være, og alle de eplekjekke guttene som oppfører seg som kåte hormonbomber på avstand, hadde nok også skygget banen om de faktisk sto i fare for å stå ansikt til ansikt med nakne damer. :cool:

Egentlig så kunne jeg ikke sett for meg det? Er ikke 5 dager uten en sikkelig vask litt værre for en jente enn en gutt? Om dere ikke hadde dujset der hadde dere vel funnet andre metoder å rengjøre dere på xD

Lenke til kommentar
Egentlig så kunne jeg ikke sett for meg det? Er ikke 5 dager uten en sikkelig vask litt værre for en jente enn en gutt? Om dere ikke hadde dujset der hadde dere vel funnet andre metoder å rengjøre dere på xD

Jo, man hadde måtte ty til alternative metoder da, selvsagt. Jeg synes i hvert fall jeg blir råtten nok på TG om jeg ikke skal gå rundt og være skitten også, og nå etter at vi fikk egne nøkkelkort til jentegarderoben har det jo blitt rene festen å dusje. :fun:

Lenke til kommentar

Jo, man hadde måtte ty til alternative metoder da, selvsagt. Jeg synes i hvert fall jeg blir råtten nok på TG om jeg ikke skal gå rundt og være skitten også, og nå etter at vi fikk egne nøkkelkort til jentegarderoben har det jo blitt rene festen å dusje. :fun:

Damn. Ikke si sånn, da :p

Lenke til kommentar
Dere kunne tatt med dere slik hageslange man kobler til vasken og gå inn på handicap doen og vaske dere der xD

Hva er det du prøver å si? Er vi handikappede fordi vi er jenter? Hæ? Hæ?

Ikke si hva? At vi har nøkkelkort? Blir du sjaluuuu? :wee:

Tenkte mer på "å dusje er en fest". :p

Haha, ja, det er akkurat sånn du forestiller deg det. Vi har til og med ballonger. :fun:

Jeg vil også ha nøkkelkort :(

Kan du smugle med en til meg themartine? :p

Tja. What's in it for me?

Lenke til kommentar
Nei, men dere stiller på samme nivå i rangstigen :ninja:

Men alle vet jo at handikappede mennesker står øverst på rangstigen, i og med at de har krefter ingen av oss andre har. I tillegg er mange av dem halvt maskin, noe som gjør dem overlegne på alle mulige områder. Så akkurat det tar jeg ikke som noe negativt, altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...