Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Nå er det 2010. Noen som føler TG-stemningen? Jeg føler ingen TG-stemning overhodet akkurat nå, men det kan være fordi jeg og magen min har vært uvenner siden i går.. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg føler meg litt dum nå, men hvor var det man skulle fylle inn en seater? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Det kommer innen noen uker, du kan ikke velge plass nå. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Det kommer innen noen uker, du kan ikke velge plass nå. Oki, jeg trodde kanskje det var noe jeg hadde glemt å fylle ut Lenke til kommentar
KamelTjuv Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Når er siste frist for påmelding til rekka? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Når er siste frist for påmelding til rekka? Mest sannsynlig når du minst venter det, eller et par dager innen seatingen starter. Lenke til kommentar
(PiD) EiRiCH Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Har nå meldt på PiD-gjengen for tredje år på rad. Gleder meg vilt. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Er nå meldt på, blir bra dette. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Da er jeg meldt på jeg også, og jeg håper at IceMan setter meg i nærheten av noen av våre kjære forumhorer Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) bare vente på at nettbank betalingen blir registrert så jeg har siste biletten så blir det melde seg på uuu 2337 posts burde vært en ener i starten der Endret 3. januar 2010 av cruzader Lenke til kommentar
andreasangell Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg er Garantert med ! ;D Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Da er jeg meldt på jeg også, og jeg håper at IceMan setter meg i nærheten av noen av våre kjære forumhorer Er du sikker på du er klar for det? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Da er jeg meldt på jeg også, og jeg håper at IceMan setter meg i nærheten av noen av våre kjære forumhorer Er du sikker på du er klar for det? Bring it on! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Martine er en hyggelig ung dame, og like horete som hun er online Endret 4. januar 2010 av Ethernet Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Martine er en hyggelig ung dame, og like horete som hun er online Ikke den oppfattningen da jeg møtte henne Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det var snakk om unisex-dusjer bakover i TG-tråden. Nuff said Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det var snakk om unisex-dusjer bakover i TG-tråden. Nuff said YEAH! God idé. Noen som har lufta den for TG-folka? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Martine er en hyggelig ung dame, og like horete som hun er online Nei, hu er jævlig skummel, ikke en du vil våkne vedsina slik som jeg opplevde Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Unisex er jo et alternativ på veien for å tilrettelegge for alles "behov". Dette er jo et steg på kvinners kamp for likestilling og er det ikke? Endret 4. januar 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Unisex er jo et alternativ på veien for å tilrettelegge for alles "behov". Dette er jo et steg på kvinners kamp for likestilling og er det ikke? Så absolutt! Men vet ikke hvor godt dette hadde gjort seg på TG av alle steder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå