Gå til innhold

HW-rekka@TG2010 (Det er over nå, sees igjen til neste år =/


Livsviktig!  

98 stemmer

  1. 1. IceTøs eller TøsMan?

  2. 2. BurkaGuri eller TøseBurka?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+312
Og for guds skyld, ikke skift nick til noe med tøs i seg rett før TG, og så forumhore ekstra mye. Det gjorde jeg..

 

Nok sagt, jeg fant ut at sminke, det kler meg temmelig dårlig.

 

Og jeg lurer fremdeles på hva folk gjorde med meg siste natta på TG, mens jeg sov.

Jeg vet jeg ble sminket temmelig mye, og jeg vet det ble tatt bilder..

Hvis noen her sitter på de bildene, jeg vil gjerne se dem.

 

Uten å love noe, er meget mulig at nevnte bilder kan finnes på min pc, med mindre de lå på den hardisken som hater meg. Will sjekke etter jobb=) Du kler sminke, heeeelt klart=) vi hadde det hvertfall jævlig morro vi andre ^^,

Endret av Slettet+312
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Uten å love noe, er meget mulig at nevnte bilder kan finnes på min pc, med mindre de lå på den hardisken som hater meg. Will sjekke etter jobb=) Du kler sminke, heeeelt klart=) vi hadde det hvertfall jævlig morro vi andre ^^,

 

Jeg har hørt rykter i ettertid om at du planla å "sminke" meg med sprittusj?

 

Men ja, det hadde vært utrolig morsomt om du fant igjen de bildene.

Jeg har vært ute etter de siden TG.. :p

Lenke til kommentar
Til alle som skal på TG eller er interessert i TG: Det er en TGwave, HWrekkewave og hardwarewave på Google Waveoppe og går for de som har det :)

 

Kan du være så snill å forklare hvordan man skaffer seg Wave om man ikke har det? Etter det lille jeg har lest til nå, virker det som om man må bli invitert av en venn for å kunne bli med... Stemmer dette?

Lenke til kommentar
Til alle som skal på TG eller er interessert i TG: Det er en TGwave, HWrekkewave og hardwarewave på Google Waveoppe og går for de som har det :)

 

Kan du være så snill å forklare hvordan man skaffer seg Wave om man ikke har det? Etter det lille jeg har lest til nå, virker det som om man må bli invitert av en venn for å kunne bli med... Stemmer dette?

 

Stemmer det ;)

Lenke til kommentar
Til alle som skal på TG eller er interessert i TG: Det er en TGwave, HWrekkewave og hardwarewave på Google Waveoppe og går for de som har det :)

 

Kan du være så snill å forklare hvordan man skaffer seg Wave om man ikke har det? Etter det lille jeg har lest til nå, virker det som om man må bli invitert av en venn for å kunne bli med... Stemmer dette?

 

Stemmer det ;)

 

Det var synd... :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...