Petter Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Husker ikke jeg heller!!! men tror jeg var innblandet Lenke til kommentar
pululf Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Hva svarte snakker dere om Endret 29. desember 2009 av pululf Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg er ganske sikker på at vi begynte å le på grunn av noe Dovito sa om mat eller noe, og så begynte jeg med min vanlige latterkrampe fordi jeg alltid ser de sykeste bilder i hodet mitt, og da var det gjort. Ja, jeg tror det var sånn. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Ah, good times. Nå skal jeg legge meg, og la de gode minnene dysse meg i søvn ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Og for guds skyld, ikke skift nick til noe med tøs i seg rett før TG, og så forumhore ekstra mye. Det gjorde jeg.. Nok sagt, jeg fant ut at sminke, det kler meg temmelig dårlig. Og jeg lurer fremdeles på hva folk gjorde med meg siste natta på TG, mens jeg sov. Jeg vet jeg ble sminket temmelig mye, og jeg vet det ble tatt bilder.. Hvis noen her sitter på de bildene, jeg vil gjerne se dem. Uten å love noe, er meget mulig at nevnte bilder kan finnes på min pc, med mindre de lå på den hardisken som hater meg. Will sjekke etter jobb=) Du kler sminke, heeeelt klart=) vi hadde det hvertfall jævlig morro vi andre ^^, Endret 30. desember 2009 av Slettet+312 Lenke til kommentar
pululf Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Haha, nå fikk jeg lyst til å se bildene også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Uten å love noe, er meget mulig at nevnte bilder kan finnes på min pc, med mindre de lå på den hardisken som hater meg. Will sjekke etter jobb=) Du kler sminke, heeeelt klart=) vi hadde det hvertfall jævlig morro vi andre ^^, Jeg har hørt rykter i ettertid om at du planla å "sminke" meg med sprittusj? Men ja, det hadde vært utrolig morsomt om du fant igjen de bildene. Jeg har vært ute etter de siden TG.. Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Drar mest sannsynlig alene denne gangen, som blir på HW-rekka for første gang. Føles litt rart i og med at jeg ikke er så alt for mye på formet, men det må bli nesten bli "forumhoring" måndene før TG Endret 30. desember 2009 av Wixicy Lenke til kommentar
pululf Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Drar mest sannsynlig alene denne gangen, som blir på HW-rekka for første gang.Føles litt rart i og med at jeg ikke er så alt for mye på formet, men det må bli nesten bli "forumhoring" måndene før TG Hey! Jeg drar også alene, og er ute etter noen jeg kan sitte sammen med Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Må man ha kjøpt bilettt for å melde seg på rekka? Jeg og en kompis vurderer å melde oss på, begge er 15 år, burde vi ? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hva hindrer dere? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hva hindrer dere? Word. Dersom de ikkje har nokon annan plass å sitje (med venner eller andre (sjølv om det ikkje eigentleg gjer nokon skilnad)) er det jo ingen grunn til å sitje HEILT åleine i skipet. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Til alle som skal på TG eller er interessert i TG: Det er en TGwave, HWrekkewave og hardwarewave på Google Waveoppe og går for de som har det Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Til alle som skal på TG eller er interessert i TG: Det er en TGwave, HWrekkewave og hardwarewave på Google Waveoppe og går for de som har det Kan du være så snill å forklare hvordan man skaffer seg Wave om man ikke har det? Etter det lille jeg har lest til nå, virker det som om man må bli invitert av en venn for å kunne bli med... Stemmer dette? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Til alle som skal på TG eller er interessert i TG: Det er en TGwave, HWrekkewave og hardwarewave på Google Waveoppe og går for de som har det Kan du være så snill å forklare hvordan man skaffer seg Wave om man ikke har det? Etter det lille jeg har lest til nå, virker det som om man må bli invitert av en venn for å kunne bli med... Stemmer dette? Stemmer det Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Går det an å linke til waves, på et vis? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Til alle som skal på TG eller er interessert i TG: Det er en TGwave, HWrekkewave og hardwarewave på Google Waveoppe og går for de som har det Kan du være så snill å forklare hvordan man skaffer seg Wave om man ikke har det? Etter det lille jeg har lest til nå, virker det som om man må bli invitert av en venn for å kunne bli med... Stemmer dette? Stemmer det Det var synd... Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Må man ha kjøpt bilettt for å melde seg på rekka? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Må man ha kjøpt bilettt for å melde seg på rekka? Nope Så lenge du vet at du skal på TG så er det bare melde seg på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå