Petter Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Så, siden S-r-ex ikke skal dra likevel, kunne jeg trengt noen å sitte sammen med... Litt kjipt å sitte på TG uten å kjenne noen, selv om man sitter på HW-rekka. Det er da ikke kjipt, det er superkoooz. Pass på å være ekstra forumhore de siste månedene før påske, sånn at du blir "kjent" med mange herfra som skal dit. Det er virkelig ikke noe problem, altså ^^ Og for guds skyld, ikke skift nick til noe med tøs i seg rett før TG, og så forumhore ekstra mye. Det gjorde jeg.. Nok sagt, jeg fant ut at sminke, det kler meg temmelig dårlig. Og jeg lurer fremdeles på hva folk gjorde med meg siste natta på TG, mens jeg sov. Jeg vet jeg ble sminket temmelig mye, og jeg vet det ble tatt bilder.. Hvis noen her sitter på de bildene, jeg vil gjerne se dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Har du bilder, eller bare later du som, slik noen titalls andre gjør? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Nei har ingen bilder, men var til stede da det skjedde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Nei har ingen bilder, men var til stede da det skjedde. Hvordan så jeg ut? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Nydelig. omtrent sånn du så ut når du våknet. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg husker at Tøseguri og TheMartine var helt sinnsykt forumhorer rett før forrige års Tg Funket det? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg husker at Tøseguri og TheMartine var helt sinnsykt forumhorer rett før forrige års Tg Funket det? Det funker som faen. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Trur omtrent... ALLE veit kven dei er, så ja, eg trur det funka. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg husker at Tøseguri og TheMartine var helt sinnsykt forumhorer rett før forrige års Tg Funket det? Hva med meg som hadde over 100 inlegg mer en nr 2 i hw rekka tråden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg husker at Tøseguri og TheMartine var helt sinnsykt forumhorer rett før forrige års Tg Funket det? Det funker som faen. Å ja, det funket nesten for bra Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Forumhoring er undervurdert, altså. Det må jeg bare si. Hadde ikke blitt noe Peppes eller gruppefoto om det ikke var for forumet. Mhm. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Nei se der! Peppes var win:D mimre: alle bestiller liten pizza ting jeg kjøper stor og spiser min og halve Breidablik sin. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg gleder meg til TG, det blir fun Og nå ser det jaggu ut som jeg får med meg CampinCarl også Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Nei se der! Peppes var win:D mimre: alle bestiller liten pizza ting jeg kjøper stor og spiser min og halve Breidablik sin. Jammen faen! Den var stooor! Endret 29. desember 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Var den vel ikke. jeg skal sitte med deg til neste år også haha Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Haha, gratis pizza? Men for all del, bordet var jo kos! <3 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Var den vel ikke. jeg skal sitte med deg til neste år også haha Jeg vil også sitte ved deg, Dovito. Det er jo så kjekt med en sånn støvsugertype som eter opp alle restene. Fryktelig trist å kaste mat, altså. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg kaster aldri mat, men begynner på slankekur snart så skal beynne og spise mindre Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Haha, gratis pizza? Men for all del, bordet var jo kos! <3 Bordet var best! Nå kom jeg på at jeg hadde latterkrampe, men jeg husker ikke hvorfor. Jeg kaster aldri mat, men begynner på slankekur snart så skal beynne og spise mindre Ferdig innen TG? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Det huskar eg også! xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå