Gå til innhold

HW-rekka@TG2010 (Det er over nå, sees igjen til neste år =/


Livsviktig!  

98 stemmer

  1. 1. IceTøs eller TøsMan?

  2. 2. BurkaGuri eller TøseBurka?



Anbefalte innlegg

Kødder du med meg, eller? Kjører bare på andre sida av Mjøsa. Ikke noe stress, det. Mye fin natur...and shit. :p

 

Skal du kjøre riktige sida av Mjøsa? :ohmy:

 

Forøvrig en av de kjedeligste strekningene i landet... Personlig faller valget som oftest på RV4 så sant jeg skal nord for Mjsøbrua, og i går fikk jeg faktisk kjørt meg en real sightseeing-tur gjennom Østre Toten og over Totenåsen (Bøverbru, Kolbu og Lenda er virkelig metropoler av internasjonalt kaliber), da noen nisser hadde smelt i hverandre ved Reinsvoll og noen luringer prøvde å dirigere all trafikken til Oslo over Minnesund.

 

/OT

 

Må si jeg begynner å glede meg til å skulle drasse hylle og utstyr ned 3 etasjer trapp i år :ermm:

 

edit: Jøss, kan visst lønne seg å sjekke mailen innimellom, har visst allerede hatt tilgangen min til PTN jeg :dontgetit:

Jaja, godt å ha en bruker til som fortsatt står i kø.

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer ikke allikevel. Kompis hvis far skulle kjørt oss skal ikke, jeg går på folkehøyskole langt nede på faen sørlandet og jeg har ikke lappen pluss at gubbene ikke gidder å kjøre ned etter meg og utstyr, opp til Hamar, ttalbake til Bærum og opp på hytta forå reversere prosessen to dager etter...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Nei, holder meg her :p

 

En eller annen som veit kommer snart :wee:

 

Regner med at vi kan sette seater ganske snart, og så åpner seating om noen uker.

 

Så skal du være med på HW-rekka melder du deg bare på (Les førstepost for hvordan), og venter til valg av seater åpner.

Etter du har satt o'store leder Iceman som seater kan du egentlig lene deg tilbake og vente på at TG åpner.

Lenke til kommentar
Så, siden S-r-ex ikke skal dra likevel, kunne jeg trengt noen å sitte sammen med... Litt kjipt å sitte på TG uten å kjenne noen, selv om man sitter på HW-rekka.

 

Det er da ikke kjipt, det er superkoooz. Pass på å være ekstra forumhore de siste månedene før påske, sånn at du blir "kjent" med mange herfra som skal dit. Det er virkelig ikke noe problem, altså ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Så, siden S-r-ex ikke skal dra likevel, kunne jeg trengt noen å sitte sammen med... Litt kjipt å sitte på TG uten å kjenne noen, selv om man sitter på HW-rekka.

 

Det er da ikke kjipt, det er superkoooz. Pass på å være ekstra forumhore de siste månedene før påske, sånn at du blir "kjent" med mange herfra som skal dit. Det er virkelig ikke noe problem, altså ^^

 

Og for guds skyld, ikke skift nick til noe med tøs i seg rett før TG, og så forumhore ekstra mye. Det gjorde jeg..

 

Nok sagt, jeg fant ut at sminke, det kler meg temmelig dårlig.

 

Og jeg lurer fremdeles på hva folk gjorde med meg siste natta på TG, mens jeg sov.

Jeg vet jeg ble sminket temmelig mye, og jeg vet det ble tatt bilder..

Hvis noen her sitter på de bildene, jeg vil gjerne se dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...