Gå til innhold

HW-rekka@TG2010 (Det er over nå, sees igjen til neste år =/


Livsviktig!  

98 stemmer

  1. 1. IceTøs eller TøsMan?

  2. 2. BurkaGuri eller TøseBurka?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Tror jeg skal melde meg på her, ekke sikert enda men tror det blir til det ^^ Siden rekka jeg satt på ble fra venne rekke til random maste unger fra nettet rekke (ja, jeg kan være det jeg å, men jeg ønsker ikke å være den som blir mast på :p) så ja :p

 

Hurra, da får jeg noen å tafse på!

Lenke til kommentar
Tror jeg skal melde meg på her, ekke sikert enda men tror det blir til det ^^ Siden rekka jeg satt på ble fra venne rekke til random maste unger fra nettet rekke (ja, jeg kan være det jeg å, men jeg ønsker ikke å være den som blir mast på :p) så ja :p

 

Hurra, da får jeg noen å tafse på!

 

Du vil ha rekka for deg selv ja? xD

Lenke til kommentar
Tror jeg skal melde meg på her, ekke sikert enda men tror det blir til det ^^ Siden rekka jeg satt på ble fra venne rekke til random maste unger fra nettet rekke (ja, jeg kan være det jeg å, men jeg ønsker ikke å være den som blir mast på :p) så ja :p

 

Hurra, da får jeg noen å tafse på!

 

Du vil ha rekka for deg selv ja? xD

 

Tøsa skal få tafse på meg :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Tror jeg skal melde meg på her, ekke sikert enda men tror det blir til det ^^ Siden rekka jeg satt på ble fra venne rekke til random maste unger fra nettet rekke (ja, jeg kan være det jeg å, men jeg ønsker ikke å være den som blir mast på :p) så ja :p

 

Hurra, da får jeg noen å tafse på!

 

Du vil ha rekka for deg selv ja? xD

 

Tøsa skal få tafse på meg :p

 

Slapp av, slapp av. Det er nok å ta av :wee:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei, det var noe jeg lurte på... Det ser ut til at de jeg pleier å dra på TG med ikke blir med i år, så jeg lurte på om det var noen andre som er i samme situsjon (dvs, drar alene), som også skal sitte på HW-rekka? Da kunne vi jo eventuelt teame opp :)

 

Jeg er litt usikker på hvem jeg drar med. Jeg er vel egentlig med på "Restavfallet's TG2010 hylle!" men i det siste har det sett ut som om det er usikkert om folk har bestemt seg for å dra eller ikke. I tillegg har jeg en del kompiser som skal dra, men jeg vet ikke om de har tenkt seg på HW-rekka, så det kan være jeg drar alene om jeg ikke får overtalt noen andre til å joine HW-rekka ;)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Er nummer 682~545 i køen!

 

Pululf og Mikkel kan sikkert bli med oss tre (meg (19), bror(17) og hans kompis(17)). Vi trenger å utvide kretsen litt. Om ikke Iceman skrur ondskapen sin til 112% så vil vel jeg helst sitte ytterst på rekka som i fjor, veldig greit med maskinen på gulvet uten at den tar av noens plass.

 

Trenger dessut en tips til DDR3-minne til ny prosessor og HK (AMD PhII X4 965BE + MSI 790FX-GD70), har en tråd i maskinvare-delen av forumet. Tenker på å skaffe noe OCZ Platinum-saker på 1600MHz 7-7-7-24 som sier at den er spesielt for AM3.

 

EDIT: Hvordan var det med WiFi igjen? Skal ha med meg en lomme-PC for nyttighetens skyld.

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...