Henrik™ Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Lotteriet har egentlig ikke startet, det ser bare slik ut på PTN. På forumet til gathering.org sier de at det er feil, og at de ikke vet når lotteriet begynner. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Ble med i lotteriet selv om jeg. Better safe than sorry Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Tror jeg skal melde meg på her, ekke sikert enda men tror det blir til det ^^ Siden rekka jeg satt på ble fra venne rekke til random maste unger fra nettet rekke (ja, jeg kan være det jeg å, men jeg ønsker ikke å være den som blir mast på ) så ja Hurra, da får jeg noen å tafse på! Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Mine innlegg.. Tror kansje jeg og en kompis skal melde oss på. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Tror jeg skal melde meg på her, ekke sikert enda men tror det blir til det ^^ Siden rekka jeg satt på ble fra venne rekke til random maste unger fra nettet rekke (ja, jeg kan være det jeg å, men jeg ønsker ikke å være den som blir mast på ) så ja Hurra, da får jeg noen å tafse på! Du vil ha rekka for deg selv ja? xD Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Tror jeg skal melde meg på her, ekke sikert enda men tror det blir til det ^^ Siden rekka jeg satt på ble fra venne rekke til random maste unger fra nettet rekke (ja, jeg kan være det jeg å, men jeg ønsker ikke å være den som blir mast på ) så ja Hurra, da får jeg noen å tafse på! Du vil ha rekka for deg selv ja? xD Tøsa skal få tafse på meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Tror jeg skal melde meg på her, ekke sikert enda men tror det blir til det ^^ Siden rekka jeg satt på ble fra venne rekke til random maste unger fra nettet rekke (ja, jeg kan være det jeg å, men jeg ønsker ikke å være den som blir mast på ) så ja Hurra, da får jeg noen å tafse på! Du vil ha rekka for deg selv ja? xD Tøsa skal få tafse på meg Slapp av, slapp av. Det er nok å ta av Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Må ha denne i mine innlegg. Blir vel med i år også. Når er siste frist for påmelding til HW-rekka? Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Sansynligvis like før seatinga starter. Lenge til enda, med andre ord. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Best å vente så lenge som mulig, sånn at vi virkelig får testet kapasiteten til Iceman. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hei, det var noe jeg lurte på... Det ser ut til at de jeg pleier å dra på TG med ikke blir med i år, så jeg lurte på om det var noen andre som er i samme situsjon (dvs, drar alene), som også skal sitte på HW-rekka? Da kunne vi jo eventuelt teame opp Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Hei, det var noe jeg lurte på... Det ser ut til at de jeg pleier å dra på TG med ikke blir med i år, så jeg lurte på om det var noen andre som er i samme situsjon (dvs, drar alene), som også skal sitte på HW-rekka? Da kunne vi jo eventuelt teame opp Jeg er litt usikker på hvem jeg drar med. Jeg er vel egentlig med på "Restavfallet's TG2010 hylle!" men i det siste har det sett ut som om det er usikkert om folk har bestemt seg for å dra eller ikke. I tillegg har jeg en del kompiser som skal dra, men jeg vet ikke om de har tenkt seg på HW-rekka, så det kan være jeg drar alene om jeg ikke får overtalt noen andre til å joine HW-rekka Endret 26. desember 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 http://www.gathering.org/tg10/en/news/178/...mber-12-00-CET/ Lenke til kommentar
pululf Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 http://www.gathering.org/tg10/en/news/178/...mber-12-00-CET/ Vi er i gang! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Best å vente så lenge som mulig, sånn at vi virkelig får testet kapasiteten til Iceman. Min kapasitet er ekstrem, det samme er min særdeles undervurderte evne til å sutre... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Meldt meg på Vet ikke om jeg kan enda da, men.. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Noen som har tenkt seg på HW-rekke som er rundt 14år og drar aleine? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Er nummer 682~545 i køen! Pululf og Mikkel kan sikkert bli med oss tre (meg (19), bror(17) og hans kompis(17)). Vi trenger å utvide kretsen litt. Om ikke Iceman skrur ondskapen sin til 112% så vil vel jeg helst sitte ytterst på rekka som i fjor, veldig greit med maskinen på gulvet uten at den tar av noens plass. Trenger dessut en tips til DDR3-minne til ny prosessor og HK (AMD PhII X4 965BE + MSI 790FX-GD70), har en tråd i maskinvare-delen av forumet. Tenker på å skaffe noe OCZ Platinum-saker på 1600MHz 7-7-7-24 som sier at den er spesielt for AM3. EDIT: Hvordan var det med WiFi igjen? Skal ha med meg en lomme-PC for nyttighetens skyld. Endret 27. desember 2009 av S-r-ex Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Noen som har tenkt seg på HW-rekke som er rundt 14år og drar aleine? Er 14 og skal sitte på HW-rekka Men vi har egen hylle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå