Breidablik Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Eg er med i år som i fjor, iallefall slik det ser ut no... Har fått verva nokre til også, rekka skal bli større enn nokon gong før! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Du er fast inventar på pizza bordet vårt Breidablik Lenke til kommentar
KamelTjuv Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Eg og gjengen blir sikkert med her på TG10. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 På tide med en HW-rekke tråd, ja. Var kos i fjor, vi satser på å øke antall deltagere i år også? Hørte jeg noen si to rader? Jeg har mest sannsynlig verva noen nye. Faktisk. +1 Jeg gleder meg allerede Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Du er fast inventar på pizza bordet vårt Breidablik Ah, sounds wonderful! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 HW - rekka it is Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Der var tråden igang ja Skal jeg på TG så blir det nok HW-Rekka ja. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Der var tråden igang ja Skal jeg på TG så blir det nok HW-Rekka ja. Samme her Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg er med Vil sitte med ansiktet mot showet JA... Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg blir med på HW-rekka neste år også. WheelMan: Hvordan går det med planleggingen? Vet at dere planlegger et svært anlegg, men planlegger dere lerrett også? Lenke til kommentar
Syd Barrett Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg blir med på HW-rekka neste år også. WheelMan: Hvordan går det med planleggingen? Vet at dere planlegger et svært anlegg, men planlegger dere lerrett også? Selvfølgelig gjør vi det! Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg blir med på HW-rekka neste år også. WheelMan: Hvordan går det med planleggingen? Vet at dere planlegger et svært anlegg, men planlegger dere lerrett også? Selvfølgelig gjør vi det! Satt du met oss i fjor? Hvem er du / evt. hvem var du på forumet tidligere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg blir med på HW-rekka neste år også. WheelMan: Hvordan går det med planleggingen? Vet at dere planlegger et svært anlegg, men planlegger dere lerrett også? Selvfølgelig gjør vi det! Satt du met oss i fjor? Hvem er du / evt. hvem var du på forumet tidligere? Dukecoke, Glufsa, Glufsepiril.. Kjært barn har mange navn.. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Da begynner det så smått å dukke opp litt mer info i førstepost. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Ah godt med litt info for førstegangs reisende Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Kan noen forklare meg hva PTN er og hvordan det fungerer? Hva er forskjellen på rad A og S? Jeg har ikke vært på TG før, men jeg håper jeg får muligheten til neste år. Endret 10. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Hva er forskjellen på rad A og S? Særdeles forklarende bilde nederest i førstepost nå. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Må få være med jeg også Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hva er forskjellen på rad A og S? Særdeles forklarende bilde nederest i førstepost nå. Du la til det nå etter jeg skrev innlegget, eller er jeg blind? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Særdeles forklarende bilde nederest i førstepost nå. Du la til det nå etter jeg skrev innlegget, eller er jeg blind? Tror det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå