S-r-ex Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg får i det minste tid til å spille FFXIII på min til så langt trofaste PS3. Bare jeg får en ny skjerm, den jeg har nå har fått noen stygge fargede striper et stykke til høyre. Burde gå på garantien, men vil helst ha en som takler 50hz-signalet fra PS3'n når jeg spiller PS2-spill. Denne (Samsung Syncmaster 2443BW) syter bare om "not optimal resolution" i 20 sekunder før den går i sort.... Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 er det greit å ta med xbox 360 til TG? Tenkte å ta med en liten 5ports switch så jeg kan få koblet den på. Eventuelt spørre crew om det går bra? Har hørt at folk på andre lans liksom bare får en port, og at den regelen er STRENG. Noe annerledes med dette på Tg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg hadde med meg en 24p gigabit switch i år, gikk helt fint det og fikk heller ikke klager fra crew, selv om den sto lett synlig Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Som jeg ikke fikk koble meg på (dog fordi jeg ikke hadde lang nok kabel) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 er det greit å ta med xbox 360 til TG? Tenkte å ta med en liten 5ports switch så jeg kan få koblet den på. Eventuelt spørre crew om det går bra? Har hørt at folk på andre lans liksom bare får en port, og at den regelen er STRENG. Noe annerledes med dette på Tg? Du får en port, men to IP-adreser. Så ingenting som stopper deg fra å ta med en switch. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Har du ei kjelde på at ein får 2 ip-adresser? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 http://forum.gathering.org/showpost.php?p=...amp;postcount=6 Står et annet sted også, men det var det nærmeste jeg kom uten å bruke flere timer på googling. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Takker Edit: Ser ut til at det var greia i fjord, men nettverket kan ikkje bli noko mindre i år! Satsar på like mange ip-adresser. Endret 9. desember 2009 av Actrm Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Vil ikke HW-rekka sitt Internet bli overbelastet ettersom det bare er 2gb/s på hele rekka og 1gb/s per plass ? Endret 9. desember 2009 av martin808 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Som jeg ikke fikk koble meg på (dog fordi jeg ikke hadde lang nok kabel) Du får sette deg nærmere meg til neste år da.. Har større planer om å dra med switchen da også hvis det av en eller annen grunn ikke blir Gbit lan på TG. (NB, jeg tar ikke ansvar for traumer pga. overdreven tafsing) Er uansett en fordel å sitte på samme switch med DC++, har opplevd at går trafikken fra switch til switch synker hastigheten betraktelig. Og jeg har planer om å overgå meg selv med hvor mye materiale jeg skal dele på DC-hubben, Jeg skal klare over 3, muligens oppmot 4TB. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Omformulerer spørsmålet ovenfor. Vil ikke swichene på rekka (HW-rekka) bli veldig belastet, pga det blir 1 Gb/s per plass. Og når swichen ut fra hele rekka er på 2 Gb/s så er det jo bare 2stk i teorien som kan få full hastighet. Jeg vet at Tech crew sier at rekkene ikke har vært i nærheten av og nå toppen, men på HW-rekka sitter vell litt mere enn gjennomsnittet på DC? Vet at det ikke er garantert med 1 Gb/s per plass da. Eller tar jeg feil? ------------------------- Jeg har faktisk tenkt å kjøpe 4TB før TG kun for å ikke være redd for å "laste ned for mye." Det er jo alltids en sjangse for at neon av diskene må kjøpes inn før da. Endret 9. desember 2009 av martin808 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Skal nok gå til innkjøp av et par 2tb disker selv før tg, men da må jeg bare ha et nytt kabinett først som har plass Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Jeg må ha mer plass før TG, spesielt hvis det blir Gbit nett. Godt mulig jeg må vurdere å hive ut noen av 500Gb diskene jeg har i serveren nå, de begynner å bli små. I første omgang skal jeg kjøpe 2x1,5Tb eller 2x2Tb, kommer an på hva som ligger best i pris når jeg kjøper Endret 10. desember 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg må ha mer plass før TG, spesielt hvis det blir Gbit nett. Godt mulig jeg må vurdere å hive ut noen av 500Gb diskene jeg har i serveren nå, de begynner å bli små. I første omgang skal jeg kjøpe 2x1,5Tb eller 2x2Tb, kommer an på hva som ligger best i pris når jeg kjøper Det er plass i kabinettet mitt Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hmm, TG med hylle er stress. Altfor mykje planlegging :!: Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Det er en drøm med hylle når du er der Endret 13. desember 2009 av martin808 Lenke til kommentar
eSuba Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 har billettene kommet ut ennå ? Ser ut som de har kommet ut på partyticket.net Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Tror jeg skal melde meg på her, ekke sikert enda men tror det blir til det ^^ Siden rekka jeg satt på ble fra venne rekke til random maste unger fra nettet rekke (ja, jeg kan være det jeg å, men jeg ønsker ikke å være den som blir mast på ) så ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå