Kakelagringsdirektivet Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Bare sørg for å være på msn kl 20.00 i morgen Ok why ? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hum. Leker med tanken på å bli med på TG i år. I så fall ender jeg nok opp på HW-rekka. Lurer på om jeg skal finne noen å sitte med, eller bare satse på at jeg havner ved noen okeie folk fra hw, hehe. Tror ikke det er noen av kompisene mine som skal på TG. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Finnes vel ikke annet enn flotte folk på hw-rekka? Ellers har jeg halvveis bestemt meg for TG igjen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Finnes vel ikke annet enn flotte folk på hw-rekka? Ellers har jeg halvveis bestemt meg for TG igjen. Tja. Det er jo en viss risiko for at en og annen løk forviller seg inn der? Ingen krav for å være medlem på diskusjon.no Men mistenker at det jevnt over er flotte folk på hw-rekka, ja. Kunne tenkt meg å sitte sammen med gamlegutta, i grunn. Me får sjå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 *mine innlegg* Blir nok med denne påska også jeg=) Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg vil gjerne være med på HW-rekka Er det noen som vil sitte med meg? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 *mine innlegg*Blir nok med denne påska også jeg=) Du fåkke lov! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg vil gjerne være med på HW-rekka Er det noen som vil sitte med meg? Du kunne jo sittet med broren din og alle vi andre. Men tror ikke vi "rekruterer" noen flere nå. Det ville isåfall bli hvis noen ikke kunne Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Du fåkke lov! du blir ikke kvitt meg =) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg vil gjerne være med på HW-rekka Er det noen som vil sitte med meg? Du kan få æren av å sitte med meg hvis du kan kokkelere litt! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Skal prøve å kokkelere litt, men blir ikke store saker med kun vannkoker og mikrobølgovn. Men som sagt kan prøve Lenke til kommentar
redsword Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 hvor er listen over påmeldte? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Mulig å få en plass på enden i år også med ansikt mot scena? Stortrivdes der ute på tuppen, plenty av plass med kabinettet ved siden av bordet og en som ikke kom. Må bare høre med brodern og kompisen hans. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 hvor er listen over påmeldte? Den stakk på blåbærplukking på Mjøsisen i juli, har ikke hørt noe fra den enda. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Tenker Iceman av erfaring vet at folk som i starten melder seg på alene og ikke i gruppe havner i gruppe etterhvert, og derfor drøyer han Eller er jeg på jordet ^^,? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Tror heller det er at Iceman ikke gidder enda. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Tror heller det er at Iceman ikke gidder enda. Frekke jævel! Selvfølgelig gidder jeg ikke enda, er da vel ikke noe å "tro" noe om det. Er egentlig ikke noe poeng i å ha en liste over påmeldte i det hele tatt, men siden jeg vet at folk har en fetisj for sånn, så kommer det etterhvert. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Frekke jævel!Selvfølgelig gidder jeg ikke enda, er da vel ikke noe å "tro" noe om det. Er egentlig ikke noe poeng i å ha en liste over påmeldte i det hele tatt, men siden jeg vet at folk har en fetisj for sånn, så kommer det etterhvert. Nå må du ikke gi folk falske forhåpninger da Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Da var crewsøknad sendt. Så med mindre jeg ikke kommer med, ser det dessverre ut til at jeg blir nødt til å ditche dere denne gangen... Men jeg stikker nok innom en gang eller ti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå