redsword Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 det har skjedd... ja! men nå er man dønn serriøs... har tilogmed reservert penger til hele TG uka! har bil også... så nå blir man med! count me in for S***** (LOVE) Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) @Iceman Kor mange er påmeldt til hw-rekka? Edit.. Sto på forrige side ja ^^ Endret 26. oktober 2009 av Actrm Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ikke klikk deg tilbake til forrige side ihvertfall. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Når er det de påmeldte havner i førstepost ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Når er det de påmeldte havner i førstepost ? Når Iceman vier oss undersåtter litt tid. Kjenner jeg han rett er det enda noen uker til Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Når er det de påmeldte havner i førstepost ? Når Iceman vier oss undersåtter litt tid. Kjenner jeg han rett er det enda noen uker til Oh, okay Må si jeg VIRKELIG ser frem til TG! Forventer meg et mekka iforhold til The Experience og Inanimate (som begge er laggt ned). Lenke til kommentar
probin Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 åssen er reglene for å ta med seg 2 ikke-forum-brukere inn i HW rekka? jeg må/vil kanskje ta med dama og broren min på TG, men jeg vil gjærne sitte på HW-rekka :O Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det er ikke noe problem. Bare å ha dem med i påmeldingsmailen, det. Vi hadde 2 stk. ikkemedlemmer i gruppa vår i fjor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 I verste fall kan du bare be de regge seg her om Iceman skulle være nazi på det.. Men tviler på at han kommer til å være nazi på det. Lenke til kommentar
probin Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 AH. stilig... dette må bli awesome Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det er ikke noe problem. Bare å ha dem med i påmeldingsmailen, det. Vi hadde 2 stk. ikkemedlemmer i gruppa vår i fjor. hadde vi? samme gruppe i år eller Joakim? sitte samen lizzom Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Det er ikke noe problem. Bare å ha dem med i påmeldingsmailen, det. Vi hadde 2 stk. ikkemedlemmer i gruppa vår i fjor. hadde vi? samme gruppe i år eller Joakim? sitte samen lizzom Jau. Han som satt ved siden av TheMartine er ikke forummann. Det er heller ikke personen som ikke møtte opp. De sto bare oppført som Hadlending 1 og Hadlending 2 tror jeg. Kjører på i år også. Men Hengende Lem(muligens fler) skal også være med, så vi må finne på noe smart ang. hylle. Endret 3. november 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ja, vi har jo veldig enkel hylle så vi kan jo bare putte på flere folk utover Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det er ikke noe problem. Bare å ha dem med i påmeldingsmailen, det. Vi hadde 2 stk. ikkemedlemmer i gruppa vår i fjor. hadde vi? samme gruppe i år eller Joakim? sitte samen lizzom Jau. Han som satt ved siden av TheMartine er ikke forummann. Det er heller ikke personen som ikke møtte opp. De sto bare oppført som Hadlending 1 og Hadlending 2 tror jeg. Kjører på i år også. Men Hengende Lem(muligens fler) skal også være med, så vi må finne på noe smart ang. hylle. I'm in! Btw, jeg og Joakim (LueDotten) snakket om å kjøpe tre plasser til oss to, slik at vi fikk 1,5 plass hver. Noe vi må ha i bakhodet når vi tenker på hylle. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 ja vi burde ha en ekstra plass eller 2. siden hylla er litt lengere. du kommer nok ikke til å bruke mer plass en hylla di jeg hadde ikke behov for det når jeg var på TG. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg har vært på TG 2 ganger, og begge gangene har jeg følt jeg har hatt for liten plass, så jeg skal ha større plass i år, selv om jeg må betale for en ekstra plass Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 jaja, veldig greit det. jeg skal nok gjøre noe lignende selv. men det blir jo en plass som blir på enden av hyllerekka Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg trenger vaffal ikke to plasser. Har jo bil, jo. Og jeg regner med at Morten (som satt ved meg sist) skal være med neste gang også, så da er det vel naturlig at jeg sitter på enden av hylla sånn at jeg kan sitte ved ham óg. Synes i hvert fall det funka fint i år. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ja, vi hadde det jo kjempe greit Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hmm.. Jeg har veldig lyst å være med.. Men det er rimelig langt. Og jeg har en disting mangle på førerkort. Mulig en kompis av meg har fått det til den tid og blipålagt en aldri så liten tur.. Hvilken dato er ståheiet satt til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå