RBW Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Jeg vil ha bildeeeeeet! Pokker, trodde det var glemt. Jeg vil ha bildeeeeeet! Sendte avgårde en PM til han nå. Din tøs! Nei, seriøst. Hvor lang tid kan det ta å legge ut én fil? Give! Svært lang tid, har dessverre været en lang liste med ting som skal gjøres, men nå er jeg atter på saken. Endret 8. april 2010 av RBW Lenke til kommentar
RBW Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) RAW-fil av gruppebilde finnes nå på en eller annen server. Siden lenkene ikke fungerer her, såååå... download.hardware.no/diverse/tg2010/IMG_9206.CR2 Nå løper jeg for å gjemme meg, for det bildet er skummelt dårlig sånn teknisk. Så selv om motivet er aldri så vakkert er jeg svært misfornøyd. Endret 8. april 2010 av RBW Lenke forsvant Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Din tøs! Jeg er glad i deg også <3 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Man ser Iceman bare slapper av, mens Tøs kjemper for livet, haha :!: Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Ah det der husker jeg! TøsMan: Det beste er at jeg kan stå rolig og plage deg! *stort smil* Endret 8. april 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg skal være med mange uforumete tøser neste år så tror jeg nesten kjøper meg to plasser En med team 24 og en med vennene mine. Gidder og vil ikke dra med masse kåte fjortisjenter og gutter på HW-rekka. Er mange nok der fra før av Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ditching us! He does it!!! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ditching us! He does it!!! Get som rope nao! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Ditching us! He does it!!! Leste du ikke at jeg kanskje kjøper to plasser? Ditching us! He does it!!! Get som rope nao! Strips og gaffa, tau er for pingler. Endret 9. april 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Ditching us! He does it!!! Leste du ikke at jeg kanskje kjøper to plasser? Joda, det leste eg, men du skal no ikkje ha ein plass UTANFOR HW-rekka i tillegg! Det er forræderi - uansett om du har plass på HW-rekka eller ikkje! Sit ein på HW-rekka sit ein på HW-rekka... Lenke til kommentar
privinius Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Ja vel da Jeg fikk lyst på brownies, jeg! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Ditching us! He does it!!! Get som rope nao! akkurat det joakim skurk sa han skulle med oss til neste år for å bli med i Creative lounge.... hva med å lage en galleons figur av 2 personer? litt gaffateip og strips her og der så har du noe å pryde rekka våre med!!! :new_woot: Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Ja vel da Jeg fikk lyst på brownies, jeg! Ja, jeg må nesten sitte på HW-rekka neste år og. Hvis noen plutselig får lyst på brownies f.eks Lenke til kommentar
privinius Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Det hadde vært tøft! : D Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Er nok vanskeligere å komme seg ut av rekka enn inn, sånn føler i alle fall jeg det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Er nok vanskeligere å komme seg ut av rekka enn inn, sånn føler i alle fall jeg det. En kommer seg ikke ut av HW-rekka uten å måtte tåle veldig mye mobbing og trakassering. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Er nok vanskeligere å komme seg ut av rekka enn inn, sånn føler i alle fall jeg det. En kommer seg ikke ut av HW-rekka uten å måtte tåle veldig mye mobbing og trakassering. Takk for den Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Takk for den Sviker! Endret 12. april 2010 av bazukh Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Takk for den Sviker! Glad i deg også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå