TheMartine Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Kom deg på facebook, selv jeg er der nå. Nei, nei. Det handler om prinsipper. Jeg er all about MySpace. Facebook er djevelen, og jeg vil faktisk ikke selge sjela mi bare for å se på noen bilder fra TG. Close, men ikke riktig så desperat. Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Surrender to the dark side! Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Our teacher did that today! No kidding! Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Alf'ern har sett Paradise Hotel Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Kom deg på facebook, selv jeg er der nå. Nei, nei. Det handler om prinsipper. Jeg er all about MySpace. Facebook er djevelen, og jeg vil faktisk ikke selge sjela mi bare for å se på noen bilder fra TG. Close, men ikke riktig så desperat. Selge sjela ja. Det er bare å ha en profil uten innhold det, så er ingenting "solgt." Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hvem har bilder fra TG på face? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Selge sjela ja. Det er bare å ha en profil uten innhold det, så er ingenting "solgt." Jo. Når det første man gjør når man får høre om Facebook er å bestemme seg for å disse hele greia ved hver minste lille mulighet, kan man ikke plutselig bestemme seg for å joine. Samme hvor lite info man legger ut om seg selv, så har man uansett tråkket over de prinsipelle grenser man har satt for seg selv. Så du skjønner sikkert at det er rett og slett umulig. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Selge sjela ja. Det er bare å ha en profil uten innhold det, så er ingenting "solgt." Jo. Når det første man gjør når man får høre om Facebook er å bestemme seg for å disse hele greia ved hver minste lille mulighet, kan man ikke plutselig bestemme seg for å joine. Samme hvor lite info man legger ut om seg selv, så har man uansett tråkket over de prinsipelle grenser man har satt for seg selv. Så du skjønner sikkert at det er rett og slett umulig. alt begynner ved det første klikke Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 @ TheMartine: Ikke bli lurt inn på facebook! hele mailen din blir fult opp med "En random dude du ikke kjenner komenterte på et bilde DU var taget i" Noe som blir dritt kjett til slutt 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Ahahaaw, nå har jeg vist dere til mamma, og hun syntes dere så ut som en koselig og nerdete gjeng. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 @ TheMartine: Ikke bli lurt inn på facebook! hele mailen din blir fult opp med "En random dude du ikke kjenner komenterte på et bilde DU var taget i" Noe som blir dritt kjett til slutt Du vet at du kan slå av varsler fra Facebook Hilsen en som sjelden mottar noe fra Facebook pågrunn av akkurat det. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) ikke helt fornøyd! Liker de på den måten at jeg kan se hva som skjer.. men når jeg får dem 50 ganger minutte kan de brenne i helvete! @Lemon: awww du får hilse og si hu ser et som en brokkoli Endret 7. april 2010 av Submit 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Ahahaaw, nå har jeg vist dere til mamma, og hun syntes dere så ut som en koselig og nerdete gjeng. Jeg finnes ikke koselig. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Godt du ser det selv da, tøsa Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Ahahaaw, nå har jeg vist dere til mamma, og hun syntes dere så ut som en koselig og nerdete gjeng. Jeg finnes ikke koselig. Jeg kan gå god for det utsagnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå