j-- Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 What the F, navnebytte.. Da beklager jeg feilen, Ũbert0z (: Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Siden du ikke får bytte nick er du herved pålagt å tilbringe hele kommende TG i BURKA, TøseGuri! Custom made burka med påskriften "TØS" Endret 5. april 2010 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Siden du ikke får bytte nick er du herved pålagt å tilbringe hele kommende TG i BURKA, TøseGuri! Custom made burka med påskriften "TØS" Jeg er med på den :---D Jeg skal se på mulighetene for å få anskaffet verdens grelleste burka og evt. sy på "TØS" selv. :---D Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Episk! Da er det vedtatt! Ingen vei tilbake. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Og om han trenger hjelp (les: tvang) for å få den på så stiller jeg mer enn gjerne opp :'D Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Jeg skal se på mulighetene for å få anskaffet verdens grelleste burka og evt. sy på "TØS" selv. :---D Er noen burkaer "grellere" enn andre? Er det merkeburkaer og fretexburkaer? Endret 6. april 2010 av Ethernet Lenke til kommentar
Akseeel Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 hahahaa,,, check out den nye Jack&Jones Burkaen! !! den er kuuul ) Lenke til kommentar
Akseeel Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 http://www.kosegutt.net/ ACCURATE time til neste TG ! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Om klienten har riktige innstillinger for klokka, ja. http://tg.tard.no/ = korrekt tid samme hvor du befinner deg i verden, og hvor feil dato/tid på pc-en er stilt Endret 6. april 2010 av clvñ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Episk! Da er det vedtatt! Ingen vei tilbake. Dette er grunnen til at jeg elsker dere <3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 I følge bildet som er lastet opp på hardware.no, så var det totalt 7 jenter på HW-rekka. TheMartine, Bazukh, Lemon, TinaM, CottonCandy og hennes venner. Det var vel flere på selve rekka? Satt jo noen på vestsiden også. Ikke som jeg så. Det var 7 jenter på bildet, og 7 jenter på "vår" del av rekka. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Er dette en konspirasjon for meg å bli med på facebook? Ja. Dere klarte det, gratulerer! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Kan de som har meg på facebook sende meg en invitasjon? Da husker jeg nemlig å logge meg på når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Kan de som har meg på facebook sende meg en invitasjon? Da husker jeg nemlig å logge meg på når jeg kommer hjem. Jeg trenger deg på facebook, søk meg opp eller noe. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg har ikke facebook-tilgang, så bare finn navnet mitt og add? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg har ikke facebook-tilgang, så bare finn navnet mitt og add? Hva er navnet ditt da? Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Ikke som jeg så. Det var 7 jenter på bildet, og 7 jenter på "vår" del av rekka. Men det var fortsatt flere jenter på HW-rekka. HW-rekka gikk nemlig tvers over hele skipet, og jeg så at det satt opptil flere jenter på den delen av vestsiden som hørte til HW-rekka. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Ikke som jeg så. Det var 7 jenter på bildet, og 7 jenter på "vår" del av rekka. Men det var fortsatt flere jenter på HW-rekka. HW-rekka gikk nemlig tvers over hele skipet, og jeg så at det satt opptil flere jenter på den delen av vestsiden som hørte til HW-rekka. Vel, det er et kjent faktum at den siden vi satt på var den beste siden. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg har ikke facebook-tilgang, så bare finn navnet mitt og add? Hva er navnet ditt da? Står i profilen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå