Foxboron Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Det var såpass mange Db at jeg fikk farlig vondt i ørene, thats for sure! tror dem lekte med det punkte hvor trommehinna sprenger... Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Så langt i fra, de var så pene og søte, alle sammen. var ikke skumle da. jenter på hw-rekka hadde jeg aldrig trod. brownies til og med :love: Selvfølgelig må man ha brownies <3 Og jeg vet du synes vi var skumle, kunne se frykten i øynene dine : o 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Ikke fikk jeg klem, og ikke fikk jeg brownies. Like greit, jeg kan ikke drive å tafse etter smårips heller. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Så langt i fra, de var så pene og søte, alle sammen. var ikke skumle da. jenter på hw-rekka hadde jeg aldrig trod. brownies til og med :love: Selvfølgelig må man ha brownies <3 Og jeg vet du synes vi var skumle, kunne se frykten i øynene dine : o Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Ikke fikk jeg klem, og ikke fikk jeg brownies. Like greit, jeg kan ikke drive å tafse etter smårips heller. Haha x) Du kunne jo fått brownies, bare spørre ^^ 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Ikke fikk jeg klem, og ikke fikk jeg brownies. Like greit, jeg kan ikke drive å tafse etter smårips heller. Haha x) Du kunne jo fått brownies, bare spørre ^^ Jeg vet, men tenkte ungene skulle få isteden. Hadde fått mer enn nok snop i meg uansett. Var koselig å se dere farte rundt å dele ut da. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Jeg er skuffet, og dypt og inderlig såret over at ingen kom med brownies til meg. Her har jeg jobbet hardt i mange-mange-mange timer jeg ellers ville brukt på generell sløving på å få organisert HW-rekka, og takka jeg får er at ingen gir meg brownies Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Whaaat? Dette har jeg ikke fått med meg. Jeg er aldri der det skjer, når det skjer, tydeligvis. :| Edit: TøsMan™, hva het pluginen du viste meg? Endret 5. april 2010 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Det gjelder å følge med og spør på forumet til rett tidspunkt, folkens. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Det gjelder å følge med og spør på forumet til rett tidspunkt, folkens. Jeg fulgte med jeg, fikk med meg hele greia, men jeg hadde ikke lyst på brownies. Det betyr jo ikke at jeg ikke kan være såra og vonbroten for at jeg ikke fikk, for er det en ting jeg skal, så er det å bruke hver minste lille mulighet til å furte! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Ah, du er av den typen. Stå på, det er deg vel fortjent! Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg får vel ta med nok brownies til alle neste år og gå å dele ut da ^^ 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg får vel ta med nok brownies til alle neste år og gå å dele ut da ^^ Hvorfor ikke ta det et ekstra steg og gå for innbakst (høhø) av kake? En egen liten forumkake til alle sammen? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Jeg fikk brownies uten og spørre jeg da Endret 5. april 2010 av Submit 1 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg får vel ta med nok brownies til alle neste år og gå å dele ut da ^^ Hvorfor ikke ta det et ekstra steg og gå for innbakst (høhø) av kake? En egen liten forumkake til alle sammen? bak en kake hvor det står "HW"? som vi kan share på pizza dagen XD? PS. dere var ike skumle. bare søte Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Men brownies er jo mye bedre enn kake :< Men vi får se, kanskje jeg kan fikse begge deler^^ Og submit du satt jo rett ved siden av JuletreDuden, så hadde vært slemt å bare gå uten å gi deg brownies Og vi var skumle, og farlig, og jeg biter 1 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Men brownies er jo mye bedre enn kake :< Men vi får se, kanskje jeg kan fikse begge deler^^ Og submit du satt jo rett ved siden av JuletreDuden, så hadde vært slemt å bare gå uten å gi deg brownies Og vi var skumle, og farlig, og jeg biter han satt 2 seter ved siden av meg.Tviling broren min om du fikk med deg det. PS. im stalking you to next TG Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Han satt i samme gjeng, og ja jeg fikk med meg det, er ikke helt blind heller da x) PS: Jeg skal så kle meg ut neste år så du ikke finner meg 1 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Han satt i samme gjeng, og ja jeg fikk med meg det, er ikke helt blind heller da x) PS: Jeg skal så kle meg ut neste år så du ikke finner meg hvor mange jenter er det på HW-rekka? og hvor mange jenter på HW-rekkka er det som kler seg ut ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå