Natrich Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 DJ Bomba - Honk if you are horny Den låta gikk jeg kraftig lei allerede første dagen. Møkkalåt. +1! Makan til dritt skal man lete lenge etter! Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) var det den plystresangen? EDIT: Nei, det var visst den andre forjævlige sangen som ble spillt i år. Endret 5. april 2010 av pululf Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Det er jo bare 95% drittmusikk som spilles på TG. Men det er en del av TG, og det har det vært så lenge jeg kan huske, og da går det greiere for meg å takle. Ikke meg imot at crew stepper inn og smeller igang noen gamle schlägers innimellom heller. Holdt på å grine av glede da de spilte Rick Astley og jeg så alle crewfolka som danset for livet utenfor securitybua. Fy flate <3 Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Så dere hadde helt knallers kanon regner jeg med!?.. Det såg å hørtes jo show ut indeed. Synd ikke tok turen, menmen.. Skal ikke se helt bort ifra dere får en nordlending eller 2 med dere på rekka til neste år.. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Det er jo bare 95% drittmusikk som spilles på TG. Men det er en del av TG, og det har det vært så lenge jeg kan huske, og da går det greiere for meg å takle. Ikke meg imot at crew stepper inn og smeller igang noen gamle schlägers innimellom heller. Holdt på å grine av glede da de spilte Rick Astley og jeg så alle crewfolka som danset for livet utenfor securitybua. Fy flate <3 jeg sang med jeg XD og dem spilte pendulum noen steder Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 og ikke glem the prodigy! Var awesome å høre på Voodo People på annlegget til T24 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 og ikke glem the prodigy! Var awesome å høre på Voodo People på annlegget til T24 Pendulum remix FTW! Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) og ikke glem the prodigy! Var awesome å høre på Voodo People på annlegget til T24 Ja, elsker den Prodigy sangen Første gang jeg hørte den og ble forelsket Endret 5. april 2010 av Durochris Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hvor mange desibel tror dere Team24 spillte da de spillte for fullt? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hvor mange desibel tror dere Team24 spillte da de spillte for fullt? Mye. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Dere har ikke peiling på hvor mye? Merker at i det siste har jeg omtalt Team 24 som vi. Må slutte med det, sitter jo ikke med dere en gang Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 jeg målte aldri noe, tror ikke noen andre gjorde det heller. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Dere har ikke peiling på hvor mye? Merker at i det siste har jeg omtalt Team 24 som vi. Må slutte med det, sitter jo ikke med dere en gang Team24 er i HW-rekka, HW-rekka er oss. derfor er da Team 24 oss ;P Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Var koselig å ha samtlige jenter på HW-rekka innen synsvidde da. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Var koselig å ha samtlige jenter på HW-rekka innen synsvidde da. de var skumle Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Så langt i fra, de var så pene og søte, alle sammen. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Så langt i fra, de var så pene og søte, alle sammen. var ikke skumle da. jenter på hw-rekka hadde jeg aldrig trod. brownies til og med :love: Endret 5. april 2010 av JuletreDuden Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Det var såpass mange Db at jeg fikk farlig vondt i ørene, thats for sure! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 [quote name='JuletreDuden' date=' 5. april 2010 - 21:14' de var skumle Nei, de er hyggelige hele gjengen, og gir fantastiske klemmer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå