Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 For min del la jeg meg rundt 18.00 i går, og sto opp nå nettopp. Søvn var alt for deilig, og kunne sikkert sovet 4-5 timer til uten problemer, men da hadde jeg ikke klart å komme meg på jobb i morgen. Vil si dette var et veldig vellykket TG. Jeg kommer definitivt tilbake til neste år. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Vil si dette var et veldig vellykket TG. Jeg kommer definitivt tilbake til neste år. Da er vi 2 ! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Vil si dette var et veldig vellykket TG. Jeg kommer definitivt tilbake til neste år. Da er vi 2 ! Da er vi tre! : D Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Vil si dette var et veldig vellykket TG. Jeg kommer definitivt tilbake til neste år. Det er notert, og vil bli brukt imot deg om du noengang skulle si noe annet ^^ Jeg gidder ikke si sånt lenger, jeg. Det er en selvfølge. Nå er jeg halvveis nedi Daim-boksen. For en farlig fristende boks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Nå er jeg halvveis nedi Daim-boksen. For en farlig fristende boks. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Det beste med hjemreisen igår var det å sitte på Aker Brygge i solskinnet, spise sjokolade og nyte en kald boks Cola. Det var rett og slett det perfekte "punktum" for Påskeferien. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 deilig å sove i 18 timer i strekk... Nå er jeg klar for skole i morra! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Finner ikke den ene låta jeg leter etter. Noen som kan nevne de 5 mest spilte eller noe sånt? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 De fem mest spilte rundt meg, er hvertfall: TLL -I'm on a boat Deadmau5 - Ghosts n' stuff Klaas - Our own way DJ Bomba - Honk if you are horny Admiral P - Spinnvill Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 DJ Bomba - Honk if you are horny Den låta gikk jeg kraftig lei allerede første dagen. Møkkalåt. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 +1 Nei, finner den ikke. Og sånn btw, hva var greia med gutta som satt bak oss på T24? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 bak dere? De med blå hylla? Eller hvem mener du? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Han sov hos meg i natt, og dro videre i 11-tiden tror jeg. Jeg sov sånn halvveis enda Had a fin trip, Petter? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 God Morgen Da var jeg våken. Etter 16 timers søvn Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) kunne vert fett vis HW rekka hadde sammarbeida om å dekorer rundt plassene våre med temae for TG. Endret 5. april 2010 av JuletreDuden Lenke til kommentar
Akseeel Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Takk for en KJEMPEUKE på Gathering! jeg dro aleine dene gangen, men dæven om man følte seg aleine på denne rekka,, alle var hyggelige og venner skaffet man seg nærmest momentant! Gleder meg allerede til Rekka til neste år.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 For min del la jeg meg rundt 18.00 i går, og sto opp nå nettopp. Søvn var alt for deilig, og kunne sikkert sovet 4-5 timer til uten problemer, men da hadde jeg ikke klart å komme meg på jobb i morgen. Vil si dette var et veldig vellykket TG. Jeg kommer definitivt tilbake til neste år. Jeg fikk sovi i fem minutter før jeg fikk besøk i går. Også sov jeg bittelitt i bilen. Etter det så sovna jeg vel i sju-tida og våkna ikke ordentlig før for et par timer siden. Jeg gleder meg allerede til neste år. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Må få takke for 5 fine dagar ja Akkuratt no er det løge å sitte her i stillheiten :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå