Foxboron Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Og hva så? Ulykkestall? 13 = ulykke, og TG er over Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Noen her som stiftet nye bekjentskap med forumfreaks da? Gjett om! Eg vart kjend med nokre få i fjor, og mange fleire i år. Det var jo hyggeleg! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Bra Jeg har dubbeditten din btw, du var ikke der i dag jo Dubbeditt? Bitsen? Overgangen. Tror kanskje jeg har en bits som er din og, den er i Lunner hos Mathias isåfall Noen her som stiftet nye bekjentskap med forumfreaks da? JA! Dere er alle veldig koselige Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Da er det takk, farvel og god natt, avstemningen endte på TøsMan og BurkaGuri, noe alle er fornøyd med (det som gjenstår å se, er om BurkaGuri er mann nok til å følge folkets stemme). -TøsMan™ Jeg er mann nok, men kan ikke endre det. "Du har ikke tillatelse til å gjøre noen flere endringer på ditt visningsnavn" Det ville jeg sagt hvsi jeg skulle snike meg unna mitt ansvar overfor folket også... Jess, da var det veldig offisielt over igjen, alltid like trist, men sånn er det nå. Å organisere HW-rekka har nok en gang vært en utfordrende jobb, men mest på grunn av folk som ikke klarer å lese førstepost eller følge enkle instruksjoner. Jeg har ikke noe problem med å ta på meg jobben igjen til neste år, med mindre det skulle dukke opp noen som folket skulle mene er bedre skikket til oppgaven. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 TG båndet datt av i dusjen Men det kjennes fortsatt ut som om det sitter på så da går det greit Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Nopros: Du får beholde den til neste år, med mindre jeg får meg en skjerm til og må ha den Bitser bader jeg i så den kan du også få beholde, gidder ikke stress med post etc etc Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Folks! Jeg trenger hjelp...hørte en sang som vart spilt på anlegget ,og vart straks en fan av denne ukjente sangen, har hatt den på hjernen siden. Men namnet fant jeg aldri ut, og dette har irriterrt meg en del i etterkant Kanskje det er mulig å få en spilleliste som ble brukt, eller noe sånt? Ville vert supert, det er like før jeg dør av uvitenhet Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Kanskje du kunne forklart litt av innholdet på sangen, da den ikke gikk i loop Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 gleder meg til neste år. da skal jeg leve meg virkelig opp til navne "JuletreDuden" Lenke til kommentar
Balli Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 gleder meg til neste år. da skal jeg leve meg virkelig opp til navne "JuletreDuden" sounds good Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Og da var vi våkne igjen! Etter jeg kom hjem fyrte jeg opp en frossen kylling jeg hadde spart (lå i fryseren) samt brukte opp litt oppsamlet Cola-energy via Stepmania-dansematta mi. Etter 1 time var kyllingen klar, og den ble konsumert. Da var det rett i sengs og slokne. Så... 18 timers søvn? Deilig. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Forlot TG med stil me da, sirene ut glaset :!: Men Hanky, du helste ikkje tilbakes? Jeg kjente deg ikke igjen før du hadde kjørt. Dessuten var jeg opptatt med å hjelpe til å utnytte hver jævla kubikkcentimeter i en bil og henger. Da var det til å se igjennom det jeg har lastet ned. Håper jeg blir ferdig med det før neste TG... Takk til alle som var med å gi meg et legendarisk TG! Gleder med til neste år allerede. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hahahaha. Mamma ringte meg 19:32 igår, når jeg sov. I følge henne har jeg svart. I følge telefonen min, holdt jeg en 1 minutters samtale med henne. Komisk. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hahahaha. Mamma ringte meg 19:32 igår, når jeg sov. I følge henne har jeg svart. I følge telefonen min, holdt jeg en 1 minutters samtale med henne. Komisk. Hvem er det som er så fjern at de ringer en som akkurat har vært på TG så seint på dagen? Koko! Sikkert en artig samtale, da. Jeg sovna på cirka 0,3 sekunder da jeg la meg, og sov i 17 timer. Våkna bare én gang, og det var av at det rant som faen av både nesa og øynene mine. Måtte bare hive meg ut av senge og finne noe papir for å stoppe flommen. Jævlig rare greier, altså. Men sånn er det jo med det meste rundt TG. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Heh. Altså, når jeg kom hjem kasta jeg en frossen kylling i ovnen og fant frem DDR-dansematta mi for å unngå å sovne. 1 time med svetting etterpå ble det kyllingmiddag, så rett i sengs. Men det med samtalen var veldig interessant. Synd man ikke kan ta opp sånt. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Ahh deilig med litt søvn,spesielt siden den "lille" luren ble på 27 timer Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Noen som har TG spilleliste? Var mye av det samme som ble spilt overalt i hallen, så antar at mange har like spillelister Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Nopros: Du får beholde den til neste år, med mindre jeg får meg en skjerm til og må ha den Bitser bader jeg i så den kan du også få beholde, gidder ikke stress med post etc etc Naww Wopsi, deisi, shappalopsi. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Takk Jonas Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Er ikke noen som har en link til den tik tok sangen som Wheelie spilte hele tida? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå