Gå til innhold

HW-rekka@TG2010 (Det er over nå, sees igjen til neste år =/

Livsviktig!  

98 stemmer

1. 1. IceTøs eller TøsMan?

2. 2. BurkaGuri eller TøseBurka?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra :thumbup:

Jeg har dubbeditten din btw, du var ikke der i dag jo :(

Dubbeditt? Bitsen?

Overgangen. Tror kanskje jeg har en bits som er din og, den er i Lunner hos Mathias isåfall :p

Noen her som stiftet nye bekjentskap med forumfreaks da? :)

JA!

:D

Dere er alle veldig koselige :love:

Lenke til kommentar

Da er det takk, farvel og god natt, avstemningen endte på TøsMan og BurkaGuri, noe alle er fornøyd med (det som gjenstår å se, er om BurkaGuri er mann nok til å følge folkets stemme).

-TøsMan™

Jeg er mann nok, men kan ikke endre det.

"Du har ikke tillatelse til å gjøre noen flere endringer på ditt visningsnavn"

Det ville jeg sagt hvsi jeg skulle snike meg unna mitt ansvar overfor folket også...

Jess, da var det veldig offisielt over igjen, alltid like trist, men sånn er det nå.

Å organisere HW-rekka har nok en gang vært en utfordrende jobb, men mest på grunn av folk som ikke klarer å lese førstepost eller følge enkle instruksjoner.

Jeg har ikke noe problem med å ta på meg jobben igjen til neste år, med mindre det skulle dukke opp noen som folket skulle mene er bedre skikket til oppgaven.

Lenke til kommentar

Folks! Jeg trenger hjelp...hørte en sang som vart spilt på anlegget ,og vart straks en fan av denne ukjente sangen, har hatt den på hjernen siden. Men namnet fant jeg aldri ut, og dette har irriterrt meg en del i etterkant :cry: Kanskje det er mulig å få en spilleliste som ble brukt, eller noe sånt? Ville vert supert, det er like før jeg dør av uvitenhet :ermm:

Lenke til kommentar

Og da var vi våkne igjen! Etter jeg kom hjem fyrte jeg opp en frossen kylling jeg hadde spart (lå i fryseren) samt brukte opp litt oppsamlet Cola-energy via Stepmania-dansematta mi. Etter 1 time var kyllingen klar, og den ble konsumert. Da var det rett i sengs og slokne. Så... 18 timers søvn? Deilig.

Lenke til kommentar

Forlot TG med stil me da, sirene ut glaset :!: Men Hanky, du helste ikkje tilbakes?

Jeg kjente deg ikke igjen før du hadde kjørt. Dessuten var jeg opptatt med å hjelpe til å utnytte hver jævla kubikkcentimeter i en bil og henger.

Da var det til å se igjennom det jeg har lastet ned. Håper jeg blir ferdig med det før neste TG...

Takk til alle som var med å gi meg et legendarisk TG! Gleder med til neste år allerede.

Lenke til kommentar

Hahahaha. Mamma ringte meg 19:32 igår, når jeg sov. I følge henne har jeg svart. I følge telefonen min, holdt jeg en 1 minutters samtale med henne.

Komisk. :D

Hvem er det som er så fjern at de ringer en som akkurat har vært på TG så seint på dagen? Koko! Sikkert en artig samtale, da. :p

Jeg sovna på cirka 0,3 sekunder da jeg la meg, og sov i 17 timer. Våkna bare én gang, og det var av at det rant som faen av både nesa og øynene mine. Måtte bare hive meg ut av senge og finne noe papir for å stoppe flommen. Jævlig rare greier, altså. Men sånn er det jo med det meste rundt TG.

Lenke til kommentar

Heh. Altså, når jeg kom hjem kasta jeg en frossen kylling i ovnen og fant frem DDR-dansematta mi for å unngå å sovne. 1 time med svetting etterpå ble det kyllingmiddag, så rett i sengs.

Men det med samtalen var veldig interessant. Synd man ikke kan ta opp sånt. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...