TheMartine Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hohoi om jeg har spotta den beste soveplassen overhodet nå! Trenger knapt gå en meter utenfor rekka. Og ja, jeg må sove litt. Skal tross alt sitte bak rattet i mange timer i morra. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Det var en særdeles nedlatende "kvinnfolk"-tone. Det er slikt man sier om kvinnfolka i klubben Ottar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hva KALTE du meg? Greit, jeg trekker tilbake det, og erstatter med følgende: Heite mannfolk og kvinnfolk <3 Er det godt nok, eller må jeg dra den overtrøtte kroppen min bort og gi deg en klem også? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Kan ta det seinere i dag, før våre veier skilles. Jeg kjenner at jeg er trøtt, men jeg vil liksom ikke gå glipp av noe. : < Når blir vi kasta ut, forresten? Endret 4. april 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Kan ta det seinere i dag, før våre veier skilles. Jeg kjenner at jeg er trøtt, men jeg vil liksom ikke gå glipp av noe. : < Jeg kjenner jeg burde ha fått meg noe søvn. Menmen, sove kan man som kjent gjøre når man dør. (Isåfall dør jeg så fort jeg kommer hjem ) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Lokalet stenges vel klokken 14:00 var det vel. Nettet forsvinner kvart på 12, og strømmen 12. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 hmm side tall nummer 133 Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Gir vekk marshmallaeginesif med dårlig smak(frukt) og sjokolade! Rad 64 sete 15. Er ikkje meir enn ein time så er me forhåpentleg reiste Takkar for eit hyggeleg TG, sjøl med krast data Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Det blir godt å legge seg i sin egen seng i hvertfall! Ikke godt nok til at jeg føler det er verdt det akkurat nå. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Då var eg komen på bussen etter ein taxitur og ein god del venting. No ventar det ein omtrent 6-7 timar lang busstur som sannsynlegvis vil bestå av omtrent 95% soving. Så dermed vil eg takke for ei (atter ein gong) fantastisk veke på TG! Eg gler meg til neste år alt! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Noen her som stiftet nye bekjentskap med forumfreaks da? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Noen her som stiftet nye bekjentskap med forumfreaks da? Jeppers! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Bra Jeg har dubbeditten din btw, du var ikke der i dag jo Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Bra Jeg har dubbeditten din btw, du var ikke der i dag jo Dubbeditt? Bitsen? Endret 4. april 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Forlot TG med stil me da, sirene ut glaset :!: Men Hanky, du helste ikkje tilbakes? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Noen her som stiftet nye bekjentskap med forumfreaks da? JA! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Nå har jeg og Wheelman barikadert oss i soffaen hjemme hos han og er klare til og se Starwars. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Då var eg komen på bussen etter ein taxitur og ein god del venting. No ventar det ein omtrent 6-7 timar lang busstur som sannsynlegvis vil bestå av omtrent 95% soving. Så dermed vil eg takke for ei (atter ein gong) fantastisk veke på TG! Eg gler meg til neste år alt! Støtter den, går vel snart igang med å ruste pc'en opptil neste år med 3-4 nye harddisker, lakkering av kabinettet og kanskje jeg spanderer på meg et nytt skjermkort også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå