TheMartine Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Kan visse være så greie å ikke holde sitt VM i quoting i denne tråden? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Har ikke lappen, så slipper heldigvis det kjedelige med kjøring. Kan sitte og slappe av. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Kan visse være så greie å ikke holde sitt VM i quoting i denne tråden? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Kan visse være så greie å ikke holde sitt VM i quoting i denne tråden? Latskapen lenge leve? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Kjedelig å ta en 1.5 timers togtur helt alene, egentlig. Har nok animeserier på PCen til å dekke de neste 2-3 månedene, men fortsatt.. Enig. Jeg har masse filmer, men stoler ikke på at batteriet varer i mer enn en time. Veit du om noen andre som skal óg? Hadde jo vært fint om man samla en gjeng. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Har ikke snøring, derfor jeg spør. Laptop-batteriet mitt varer heldigvis i overkant av 5 timer, så jeg har noe å gjøre når jeg drar hjem fra Oslo (båt/buss, hurra...) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Tog og buss fra Oslo her. Bluergh. Det blir godt å legge seg i sin egen seng i hvertfall! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 NEVER GONNA LET YOU DOWN! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) NEVER GONNA RUN AROUND AND DESERT YOU Endret 4. april 2010 av JuletreDuden Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hmm, fikk jeg lyst på litt sjokolade. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hmm, fikk jeg lyst på litt sjokolade. Mulig jeg har noe liggende, kom innom og hent. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) NEVER GONNA MAKE YOU CRY Endret 4. april 2010 av Verbalo Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg har faktisk en hel plate melkesjokolade. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 *peke strengt til kvinnfolka på HWRekka* - DERES skyld at ikke Tøsulfen kom bort for å sjekke eneste "open air"-systemet, one-of-a-kind på TG i år. Fy skamme seg. Ikke fikk jeg noen brownies jeg heller, sitter jo bare 50 rader unna - den lille turen kunne dere jammen spandert på dere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 *peke strengt til kvinnfolka på HWRekka* - DERES skyld at ikke Tøsulfen kom bort for å sjekke eneste "open air"-systemet, one-of-a-kind på TG i år. Fy skamme seg. Ikke fikk jeg noen brownies jeg heller, sitter jo bare 50 rader unna - den lille turen kunne dere jammen spandert på dere Kvinnfolk? Er vel heller snakk om heite mannfolk! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hva KALTE du meg? kvinnfolk Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Kvinnfolk? Er vel heller snakk om heite mannfolk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå