Foxboron Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 skal jeg henge meg på med navne skifte? Juletremannen eller Juletreduden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Da er det takk, farvel og god natt, avstemningen endte på TøsMan og BurkaGuri, noe alle er fornøyd med (det som gjenstår å se, er om BurkaGuri er mann nok til å følge folkets stemme). -TøsMan™ Jeg er mann nok, men kan ikke endre det. "Du har ikke tillatelse til å gjøre noen flere endringer på ditt visningsnavn" Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 nå får du roe deg ned CottonCandy : )))) hun sitter på sete 70 eller noe sånt. langt bort på høyresiden på rad 64 til den som har lyst på bolle Tror heller at hun sitter på sete 56 eller noe rundt der :-) Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Da er det takk, farvel og god natt, avstemningen endte på TøsMan og BurkaGuri, noe alle er fornøyd med (det som gjenstår å se, er om BurkaGuri er mann nok til å følge folkets stemme). -TøsMan™ Jeg er mann nok, men kan ikke endre det. "Du har ikke tillatelse til å gjøre noen flere endringer på ditt visningsnavn" snakk med mod Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 "Du har ikke tillatelse til å gjøre noen flere endringer på ditt visningsnavn" snakk med mod CBA. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Er det mange her som vil ta toget til Oslo? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 jeg ga etter for presset... JuletreDuden er nå født! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 jeg ga etter for presset... JuletreDuden er nå født! haha :!: Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 jeg ga etter for presset... JuletreDuden er nå født! haha :!: <-------- Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 nå får du roe deg ned CottonCandy : )))) hun sitter på sete 70 eller noe sånt. langt bort på høyresiden på rad 64 til den som har lyst på bolle Sete 70 du liksom Og ro meg ned, når ble du faren min Aksel? 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Er det mange her som vil ta toget til Oslo? Ja. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 nå får du roe deg ned CottonCandy : )))) hun sitter på sete 70 eller noe sånt. langt bort på høyresiden på rad 64 til den som har lyst på bolle Sete 70 du liksom Og ro meg ned, når ble du faren min Aksel? håper du er fornøyd nå Lenke til kommentar
Balli Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 sete 70 skal være tomt det nå Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 jeg ga etter for presset... JuletreDuden er nå født! haha :!: <-------- Yey ^^ Og Verbalo hvem er du og hvordan vet du hvor jeg sitter?:o 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Er det mange her som vil ta toget til Oslo? Ja. Når hadde du planlagt å ta det? Går et 12:03, og et 13:50 ellerno. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 neh fornøyd med navne bytte, ga litt mer mening enn Foxboron XD Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg aner ikke, men det høres jo bra ut, det. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 jeg ga etter for presset... JuletreDuden er nå født! haha :!: <-------- Yey ^^ Og Verbalo hvem er du og hvordan vet du hvor jeg sitter?:o Du nevnte at dere var flere jenter, men bare du hadde stasjonær pc. Jeg så til venstre og vips hadde jeg svaret Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Kjedelig å ta en 1.5 timers togtur helt alene, egentlig. Har nok animeserier på PCen til å dekke de neste 2-3 månedene, men fortsatt.. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Kjedelig å ta en 1.5 timers togtur helt alene, egentlig. Har nok animeserier på PCen til å dekke de neste 2-3 månedene, men fortsatt.. kjørte tre timer alene istad (bil), ikke så morsomt det heller :b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå