Akseeel Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Marielle og Marthe har boller!!! bare og forsyne dere assåå Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Marielle og Marthe har boller!!! bare og forsyne dere assåå HVA OG HVOR!? Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Marielle og Marthe har boller!!! bare og forsyne dere assåå HVA OG HVOR!? Haha x) Juletredude, du vet fremdeles ikke hvor vi er?-.-' Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Marielle og Marthe har boller!!! bare og forsyne dere assåå HVA OG HVOR!? Haha x) Juletredude, du vet fremdeles ikke hvor vi er?-.-' MANNEN! uansett... så mange plasser.. så liten tid.. og jo jeg vet det ^^ Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Marielle og Marthe har boller!!! bare og forsyne dere assåå HVA OG HVOR!? Haha x) Juletredude, du vet fremdeles ikke hvor vi er?-.-' MANNEN! uansett... så mange plasser.. så liten tid.. og jo jeg vet det ^^ I mine øyne kommer du alltid være en dude Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Marielle og Marthe har boller!!! bare og forsyne dere assåå HVA OG HVOR!? Haha x) Juletredude, du vet fremdeles ikke hvor vi er?-.-' MANNEN! uansett... så mange plasser.. så liten tid.. og jo jeg vet det ^^ I mine øyne kommer du alltid være en dude men jeg vil være mannen Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) en ide! dette kommer til å danke ut alt av andre rekker.. vi lager en sang om HW rekka med verste bassen du får og noe sånn halv komisk morsomt med folka som skal bli med det året! Endret 4. april 2010 av Foxboron Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Marielle og Marthe har boller!!! bare og forsyne dere assåå HVA OG HVOR!? Haha x) Juletredude, du vet fremdeles ikke hvor vi er?-.-' MANNEN! uansett... så mange plasser.. så liten tid.. og jo jeg vet det ^^ I mine øyne kommer du alltid være en dude men jeg vil være mannen Dude er jo myyyye kulere da n____n Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Marielle og Marthe har boller!!! bare og forsyne dere assåå HVA OG HVOR!? Haha x) Juletredude, du vet fremdeles ikke hvor vi er?-.-' MANNEN! uansett... så mange plasser.. så liten tid.. og jo jeg vet det ^^ I mine øyne kommer du alltid være en dude men jeg vil være mannen Dude er jo myyyye kulere da n____n bevis det O.o Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hvordan skal jeg bevise noe sånt?xD Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hvordan skal jeg bevise noe sånt?xD du sier det er "myyyye kulere". Bevis > Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hvordan skal jeg bevise noe sånt?xD du sier det er "myyyye kulere". Bevis > Dude er liksom sånn hipt/kul/yo/powah ^^ Mens mann da høres du gammel ut Marthe og Maria er enige med meg Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hvordan skal jeg bevise noe sånt?xD du sier det er "myyyye kulere". Bevis > Dude er liksom sånn hipt/kul/yo/powah ^^ Mens mann da høres du gammel ut Marthe og Maria er enige med meg hva om jeg kaller meg JuleTre(Mannen/Duden)? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Da er det takk, farvel og god natt, avstemningen endte på TøsMan og BurkaGuri, noe alle er fornøyd med (det som gjenstår å se, er om BurkaGuri er mann nok til å følge folkets stemme). -TøsMan™ Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Da er det takk, farvel og god natt, avstemningen endte på TøsMan og BurkaGuri, noe alle er fornøyd med (det som gjenstår å se, er om BurkaGuri er mann nok til å følge folkets stemme). -TøsMan™ du skifta navn XD? Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Hvordan skal jeg bevise noe sånt?xD du sier det er "myyyye kulere". Bevis > Dude er liksom sånn hipt/kul/yo/powah ^^ Mens mann da høres du gammel ut Marthe og Maria er enige med meg hva om jeg kaller meg JuleTre(Mannen/Duden)? Juletremannen er ikke aktuelt, duden ftw ^^ Endret 4. april 2010 av CottonCandy Lenke til kommentar
Akseeel Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 nå får du roe deg ned CottonCandy : )))) hun sitter på sete 70 eller noe sånt. langt bort på høyresiden på rad 64 til den som har lyst på bolle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå