Foxboron Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Siden ingen har kommet tipper jeg att vi hadde rett med at vi er for skummle Jaja, får jeg gi dem til noen andre da! jenter er skummle de! snakke med skumle jenter og få brownie... eller sitte her og ikke se på de skummle jentene.... vanskelig valg Pass deg, vi biter også :o snill jeg fortjener vel en brownie av en av dere (skummle) jenter? kan ta med til en av oss (meg) bleke nerds som liker å spille :3 ? Ehhh, jeg er ikke helt sikker på hvem du er da x) Er du juletreduden? Juletreemannen takk Lenke til kommentar
privinius Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Frister med brownie, men jeg er lat. Jeg har. Vil du ha? Jeg er lat, men det frister litt, ja. Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Siden ingen har kommet tipper jeg att vi hadde rett med at vi er for skummle Jaja, får jeg gi dem til noen andre da! jenter er skummle de! snakke med skumle jenter og få brownie... eller sitte her og ikke se på de skummle jentene.... vanskelig valg Pass deg, vi biter også :o snill jeg fortjener vel en brownie av en av dere (skummle) jenter? kan ta med til en av oss (meg) bleke nerds som liker å spille :3 ? Ehhh, jeg er ikke helt sikker på hvem du er da x) Er du juletreduden? Juletreemannen takk Dude Jaja, vi får vel komme bort til dere nerds med brownies da 1 Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Gir dere brownies til crew også? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Siden ingen har kommet tipper jeg att vi hadde rett med at vi er for skummle Jaja, får jeg gi dem til noen andre da! jenter er skummle de! snakke med skumle jenter og få brownie... eller sitte her og ikke se på de skummle jentene.... vanskelig valg Pass deg, vi biter også :o snill jeg fortjener vel en brownie av en av dere (skummle) jenter? kan ta med til en av oss (meg) bleke nerds som liker å spille :3 ? Ehhh, jeg er ikke helt sikker på hvem du er da x) Er du juletreduden? Juletreemannen takk Dude Jaja, vi får vel komme bort til dere nerds med brownies da Mann! EDIT: joda, skumle jenter med gode brownies Endret 3. april 2010 av Foxboron Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Bilder fra bord-knekk Var fett å se på, men syntes litt synd på han som fikk sagspon ned i pacen sin sammen med littt kaffe. Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Gir dere brownies til crew også? Vet ikke hvem du er x) Men fortsatt 5 brownies igjen så ^^ 1 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Gir dere brownies til crew også? Vet ikke hvem du er x) Men fortsatt 5 brownies igjen så ^^ ikke gå på dems blondte utseende! de er ekstremt skumle og kommer innpå deg uten at du merker det! Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Gir dere brownies til crew også? Vet ikke hvem du er x) Men fortsatt 5 brownies igjen så ^^ ikke gå på dems blondte utseende! de er ekstremt skumle og kommer innpå deg uten at du merker det! Haha x) Så det er takken vi får etter at vi har gitt deg brownies?:o 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Haha x) Så det er takken vi får etter at vi har gitt deg brownies?:o Du lovte meg brownies, men jeg har enda ikke sett noe til det. Såeh.. Hvor blir de av? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Gir dere brownies til crew også? Vet ikke hvem du er x) Men fortsatt 5 brownies igjen så ^^ ikke gå på dems blondte utseende! de er ekstremt skumle og kommer innpå deg uten at du merker det! Haha x) Så det er takken vi får etter at vi har gitt deg brownies?:o doh, tuller med deg/dere :D kom innom for en klem da vis du har lyst på det :3 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Få på noe musikk a Adrian, står på infotavla at 7rym vil ha LYD! Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Blir utdeling av 10-årsdiplomer for crew på scena, så vi fikk en avtale med crew om at vi får spille så høyt vi bare vil etter det. Men under utdelinga må det derfor være stille. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 jeg vil også ha kake! kan noen poke meg med kake? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 jeg vil også ha kake! kan noen poke meg med kake? Hvis du er her til tirsdag så Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 jeg vil også ha kake! kan noen poke meg med kake? Done Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå