NightRaven Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Sitter her med 9 stk brownies som vi ikke klarer spise opp x) Viss noen vil ha er det bare stikke innom, viss vi ikke er for skummle da 1 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Sitter her med 9 stk brownies som vi ikke klarer spise opp x) Viss noen vil ha er det bare stikke innom, viss vi ikke er for skummle da BROWNIES!? hvem er du!? hvor sitter du!? Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Sitter her med 9 stk brownies som vi ikke klarer spise opp x) Viss noen vil ha er det bare stikke innom, viss vi ikke er for skummle da BROWNIES!? hvem er du!? hvor sitter du!? Marielle Og sitter ikke så langt fra deg 1 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Sitter her med 9 stk brownies som vi ikke klarer spise opp x) Viss noen vil ha er det bare stikke innom, viss vi ikke er for skummle da BROWNIES!? hvem er du!? hvor sitter du!? Marielle Og sitter ikke så langt fra deg sa meg VELDIG mye Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Sitter her med 9 stk brownies som vi ikke klarer spise opp x) Viss noen vil ha er det bare stikke innom, viss vi ikke er for skummle da BROWNIES!? hvem er du!? hvor sitter du!? Marielle Og sitter ikke så langt fra deg sa meg VELDIG mye Det burde egentlig det, er ikke veldig mange jenter her så 1 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Sitter her med 9 stk brownies som vi ikke klarer spise opp x) Viss noen vil ha er det bare stikke innom, viss vi ikke er for skummle da BROWNIES!? hvem er du!? hvor sitter du!? Marielle Og sitter ikke så langt fra deg sa meg VELDIG mye Det burde egentlig det, er ikke veldig mange jenter her så joa, men hvem av dem.. hmm vanskeligere Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg sitter ved 3 andre jenter Men bare jeg som ikke har bærbar Nå burde du finne det ut! 1 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg sitter ved 3 andre jenter Men bare jeg som ikke har bærbar Nå burde du finne det ut! Information overload... error....errorr... Error code 1337x7331 cause of error: lack of sleep and /or possibility of to much sugar. information gathered: Nothing. Rebooting...... BLUE SCREEN! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hvit topp, Jente nr. 2 fra venstre. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hvit topp, Jente nr. 2 fra venstre. Du er så stalker. Du vet hvor alle sitter, du. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hvit topp, Jente nr. 2 fra venstre. så lett var det... Hvit topp, Jente nr. 2 fra venstre. Du er så stalker. Du vet hvor alle sitter, du. hu jenta viste hvem jeg var.. og ikke jeg... Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Siden ingen har kommet tipper jeg att vi hadde rett med at vi er for skummle Jaja, får jeg gi dem til noen andre da! 1 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Siden ingen har kommet tipper jeg att vi hadde rett med at vi er for skummle Jaja, får jeg gi dem til noen andre da! jenter er skummle de! snakke med skumle jenter og få brownie... eller sitte her og ikke se på de skummle jentene.... vanskelig valg Lenke til kommentar
privinius Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Frister med brownie, men jeg er lat. Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Siden ingen har kommet tipper jeg att vi hadde rett med at vi er for skummle Jaja, får jeg gi dem til noen andre da! jenter er skummle de! snakke med skumle jenter og få brownie... eller sitte her og ikke se på de skummle jentene.... vanskelig valg Pass deg, vi biter også :o 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hvit topp, Jente nr. 2 fra venstre. Du er så stalker. Du vet hvor alle sitter, du. Jeg er veldig glad i pene jenter. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Siden ingen har kommet tipper jeg att vi hadde rett med at vi er for skummle Jaja, får jeg gi dem til noen andre da! jenter er skummle de! snakke med skumle jenter og få brownie... eller sitte her og ikke se på de skummle jentene.... vanskelig valg Pass deg, vi biter også :o snill jeg fortjener vel en brownie av en av dere (skummle) jenter? kan ta med til en av oss (meg) bleke nerds som liker å spille :3 ? Endret 3. april 2010 av Foxboron Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Frister med brownie, men jeg er lat. Jeg har. Vil du ha? Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Siden ingen har kommet tipper jeg att vi hadde rett med at vi er for skummle Jaja, får jeg gi dem til noen andre da! jenter er skummle de! snakke med skumle jenter og få brownie... eller sitte her og ikke se på de skummle jentene.... vanskelig valg Pass deg, vi biter også :o snill jeg fortjener vel en brownie av en av dere (skummle) jenter? kan ta med til en av oss (meg) bleke nerds som liker å spille :3 ? Ehhh, jeg er ikke helt sikker på hvem du er da x) Er du juletreduden? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå