tsghost Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Kan legge til at det var jeg og Breidablik som vant. Jeg fikk disken, og Breidablik skulle sende mail til Rolf, og få noe annet senere Genial konkurranse, Rolf! Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 eg hater dere alle. Jeg og Petter løp flere mil til ingen nytte -.- Det skal jeg love deg jeg, Rudde og Andykiller gjorde også Lenke til kommentar
pululf Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 aww :< Løp jeg opp til infodesk uten grunn? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Minner meg om DreamHack dette, de hadde en sånn offisell "Dreamhack Games" som de kalte det, der det var spor fordelt godt rundt. Tok evigheter før noen fant svaret. men så var det godt over 1000 som var med også mener jeg å huske. måtte ut i skogen ved siden av hallen å lete etter spor der, artig når ~200 geeks går rundt i skogen og leter etter noe de egentlig ikke vet hva er, vi viste det var ett spor, men ikke hva og ikke hvor. De burde hatt noe slikt på TG også, fra Crew sin side Lenke til kommentar
RBW Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Mange mil til ingen nytte? Løping er jo gull! Slikt blir det sunn, sprek ungdom av! Neste år skal jeg legge ut poster Mjøsa rundt. Så kjører vi sykkelrebusløp Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Kan legge til at det var jeg og Breidablik som vant. Jeg fikk disken, og Breidablik skulle sende mail til Rolf, og få noe annet senere Genial konkurranse, Rolf! Torje får t-skjorte. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ta heller med en DDR-maskin. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Mange mil til ingen nytte? Løping er jo gull! Slikt blir det sunn, sprek ungdom av! Neste år skal jeg legge ut poster Mjøsa rundt. Så kjører vi sykkelrebusløp Nei, da kommer folk til å kjøre bil! Legg de heller rundt omkring i vannet så folk må svømme Tviler på at så veldig mange kjører båt til TG Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Da kjører jeg hybrid neste påske. Lenke til kommentar
Akseeel Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 blir det av av de Konkene innad HW eller? Cs , codmw2 compoen osv? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Da kjører jeg hybrid neste påske. WHAT ER DU GAL? http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=594219 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Da kjører jeg hybrid neste påske. WHAT ER DU GAL? http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=594219 Tror hun siktet mer til en Lotus Esprit S1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Da kjører jeg hybrid neste påske. WHAT ER DU GAL? http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=594219 Tror hun siktet mer til en Lotus Esprit S1 Tull. er da prius for alle penga nå om dagen. er ille nervøs når jeg kjører. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 WHAT ER DU GAL? http://www.vg.no/bil...hp?artid=594219 LOL. Nei, tenkte mer ordentlig hybrid ^^ Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 "Toyota - Tar deg framover enten du vil eller ikke" "Toyota - Tar deg til nye steder du ikke visste du ville" Lenke til kommentar
RBW Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Nå ble jeg _svært_ skuffet... dette er en hybrid: Edit: Se bort fra tøysepedalene. Endret 3. april 2010 av RBW Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 blir det av av de Konkene innad HW eller? Cs , codmw2 compoen osv? ingen som påmeldte seg.... så jeg skal ta og gjøre dette mer grundig, nøye og si ifra på LENGRE TID neste år! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Nå ble jeg _svært_ skuffet... dette er en hybrid: Edit: Se bort fra tøysepedalene. hva det moped du sa? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Du Rebus-Rolf? Legger du ut bildefila her etter hvert? Jeg klør i fingra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå